Koushik : Part 3

6.6K 82 3
                                    

Dani terjaga tepat pukul 5 pagi. Azan subuh pun masih belum berkumandang. Dani menoleh ke sisi kirinya. Koushik masih nyenyak tidur meniarap tanpa seutas benang di badannya. Hanya kain selimut nipis yang menutup separuh badan Koushik. Bagi Dani, pemandangan sisinya itu sungguh mengasyikkan.

Semalam merupakan hari yang paling bersejarah bagi Dani. Dia sudah pun dapat merasa batang hikmat idaman ramai itu. Cukup tebal dan besar. Lubang bontot Dani masih lagi rasa sengal selepas di-fuck beberapa kali oleh Koushik yang kononnya malu dan geli. Akhirnya, berjaya ditumpaskan juga oleh Dani.

Namun begitu, Dani masih lagi mempunyai satu checklist yang dia idamkan! Bontot pejal Koushik. Sungguh geram Dani dibuatnya semalam apabila setiap kali batang Koushik ditenggelamkan sedalam mungkin dalam lubang Dani, bunyi 'papp' kuat kedengaran. Sungguh mengasyikkan. Sempat juga Dani menguli-uli bontot Koushik itu.

Dani memandang ke arah wajah Koushik. Koushik masih nyenyak tidur. Mungkin kerana keletihan dengan aktiviti mereka semalam. Batang Dani mula menegang semula apabila teringat aksi mereka semalam. Dani pun mula menyelak kain selimut yang menutupi Koushik itu.

Maka, terserlahlah bontot pejal Koushik. Walaupun Koushik berkulit gelap, tetapi bontotnya sungguh licin dan bersih. Tidak ada sedikit pun parut atau luka yang memburukkan bontot Koushik. Apabila ditenung lama, memang mengasyikkan.

Dani mula tidak tentu arah apabila dia terus memerhati bontot pejal Koushik. Dia yang semakin bernafsu mula mengusap perlahan bontot Koushik. Tanpa berlengah masa, Dani mula mendekatkan wajahnya ke pipi punggung Koushik. Lidahnya mula membasahi pipi punggung Koushik. Kadang-kadang Dani menggigit manja disebabkan terlalu geram dengan keanjalan punggung Koushik.

Walaubagaimanapun, Koushik masih nyenyak tidur. Penat dari aktiviti semalam masih menyeksa batinnya. Tiga kali mereka berdua berdayungan dan tiga kali juga batang Koushik memuntahkan air maninya. Sungguh pekat dan likat!

Dani meneruskan perbuatan jilat menjilatnya. Tanpa dia membuang masa, Dani terus menolak pipi punggung Koushik untuk menampakkan lubang nikmat Koushik yang cukup bersih dan licin tanpa sehelai bulu.

"Mamat bangla ni cukur ke bulu dia?" Dani bermonolog sendiri apabila melihat punggung Koushik itu.

Dani yang semakin stim itu, mula menjelirkan lidahnya dan terus membasahi lubang nikmat Koushik. Koushik yang nyenyak tidur sebentar tadi mula tersedar akibat rasa sejuk dibahagian duburnya. Dani meneruskan aksinya walaupun dia perasan Koushik mula terjaga.

Koushik yang mamai, mula mendesah tetapi bila dia betul-betul tersedar, dia terkejut dan terus menolak Dani dari terus memperlakukan perkara yang cukup kotor dan jijik bagi dirinya.

"Dani! Kamo buat apa ini?! Itu tempat kotor!" Beritahu Koushik dengan penuh perasaan marah. Kain selimut mula dicapai bagi menutupi sebahagian badannya. Dani tersenyum nakal melihat telatah Koushik. Semakin geram dibuatnya.

"Koushik darling. Saya geram saja tengok bontot kamu. Anjal. Macam kulit bayi!" Jelas Dani. Tangannya mula menarik kain selimut yang dicapai oleh Koushik sebentar tadi.

"Dani. Jangan ini macam. Tolonglah. Saya takdak suka ini macam," rayu Koushik bersungguh-sungguh.

"Ala. Semalam kamu sudah rasa bontot saya. Ini hari saya mahu rasa pula bontot pejal kamu. Fair and square," jawab Dani. Dia cuba memperdayakan Koushik agar rasa bersalah dengannya.

"Ehh. Jangan begitu Dani. Saya... saya suka fuck ko saja. Saya tak dak suka di-fuck," terang Koushik pula.

"Lagipun, kamo... kamo... yang... yang paksa saya... semalam," tambah Koushik lagi. Sedikit gagap.

Dani & GayWhere stories live. Discover now