Sudah hampir setahun berlalu sejak first sex Dani dan Sidek. Selepas sex pertama itu, Dani seperti terpukau dengan Sidek. Setiap permintaan Sidek ditunainya Dani. Sehinggalah Sidek memasuki salah satu umiversiti tempatan. Sejak itu, hubungan Dani dan Sidek semakin renggang.
Dani juga mendapat tawaran sambung belajar tetapi tidak diteruskannya kerana dia ingin bekerja dan mengurangkan beban ibunya. Dani baru dua bulan bekerja di sebuah kilang kayu berdekatan rumah sewanya itu. Semuannya berjalan lancar. Dani yang peramah dan baik hati memudahkan sesiapa yang berkenalan dengan dirinya menjadi rapat. Makcik kantin di tempat kerjanya juga suka dengan Dani, siap menawarkan Dani supaya berkahwin dengan anak daranya. Dani hanya tersenyum sahaja apabila tawaran itu diajukan.
Mesti tertanya-tanyakan, di mana Encik Zul? Encik Zul sudah pun menetap di KL, sekali-sekala dia pulang ke Melaka untuk melawat Dani dan ibunya. Setiap kali itu juga, pasti Dani bermain cinta dengan Encik Zul padahal Encik Zul sudah pun mempunyai teman lelaki di KL, tetapi semua itu dipandang remeh olehnya kerana bagi Encik Zul, Dani tetap sayangnya di Melaka ini.
Dani pula hanya melayan sahaja Encik Zul kerana dia tidak mahu bersifat kurang ajar. Ini kerana Encik Zul yang mengajarnya tentang kenikmatan seks bersama lelaki! Encik Zul lah merupakan titik permulaan Dani rasa dijolok lelaki!
Kenikmatan yang tak terhingga sedapnya!
_________________________________
"Ibu, Dani pergi kerja dulu ya," Dani bersalaman dengan ibunya lalu keluar rumah menghala tempat kerjanya. Jam dinding menunjukkan pukul 10.30 malam. Hari ini dia shift malam. Oleh itu, agak lewat dia masuk. Setengah jam itu panjang oleh itu pasti dia tidak akan terlewat.
Ibu Dani hanya melihat anak lelaki sulongnya pergi bekerja. Ibu Dani bersyukur kerana dikurniakan anak sebaik Dani. Jarang sekali Dani meninggikan suaranya. Kerja rumah juga pandai dibuat Dani. Kerja-kerja berat juga Dani mampu buat. Ibu Dani hanya mendoakan anak lelakinya itu bahagia dan gembira.
__________________________
"Hi, Adam, Koushik! Lama sampai?" Tegur Dani kepada Adam dan Koushik. Rakan sekerjanya malam ini.
"Taklah. Aku baru je sampai. Koushik pukul sepuluh dah sampai," kata Adam sambil menepuk-nepuk belakang Koushik.
"Mana ada Dam. Aku baru saja sampai ini tempat," jawab Koushik menafikan fakta yang dinyatakan Adam. Dia menggeleng-gelengkan kepalanya.
Koushik merupakan seorang mamat bangla yang sado dan kacak. Kalau dekat negara dia, mungkin Koushik dah jadi model dah. Tak pun pelakon popular. Badannya sado dan buffy. Rambutnya hitam berikal. Matanya coklat gelap. Tapi kalau bawah mentari, coklatnya bersinar-sinar. Cantik sungguh. Walaupun berkulit gelap, Koushik dapat menggoda mana-mana sahaja wanita(dan lelaki). Ramainya tersangkut dengannya. Tetapi tidak dilayan. Katanya dia ada girlfriend di negarannya. Tak tahulah kesahihannya.
"Haha. Ada je idea kau nak kacau Koushik eh Adam. Jomlah masuk. Tunggu apa lagi kat luar ni," ajak Dani tersenyum melihat gelagat Adam dan Koushik. Koushik dan Adam pun berjalan di hadapan Dani. Mereka bertiga menuju ke dalam kilang. Dengar cerita malam ni, ada banyak stok sampai.
Geram dibuat Dani apabila melihat Koushik berjalan dihadapannya. Baju kemeja-T hitam yang ketat dan seluar slack kelabu ketat betul-betul menggiurkan Dani yang melihat Koushik. Bontot Koushik yang pejal itu betul-betul membuatkan Dani menjadi asyik. Mana tidaknya, hampir terkoyak seluar slack Koushik dibuatnya. Dani berharap Adam tak nampaklah wajahnya yang seperti terpukau melihat keenakkan tubuh badan Koushik ini.
"Okaylah. Aku nak pergi dekat station aku. Nanti rehat jumpalah ye," ucap Dani lalu meninggalkan mereka berdua. Adam dan Koushik pun berlalu ke stesen masing-masing. Mata Dani hanya mengekori sahaja tubuh badan Koushik sehingga hilang dari pandangan. Kemudian, dia pun mulakan kerjanya.
YOU ARE READING
Dani & Gay
Historia CortaKompilasi short gay story tentang seorang lelaki bernama Dani yang hidupnya penuh dengan lelaki-lelaki songsang yang mahukan dirinya dan mahukan dia memusnahkan diri mereka! 🏳️🌈 LGBT's short story 🔞 Mature contents READ AT YOUR OWN RISK! P.s: Ce...