"Apa abang cakap?!" Dani terjerit kecil. Dia terkejut dengan permintaan Encik Zul.
"Abang cakap, kalau nak abang pancut, sayang kena bagi abang fuck sayang," beritahu Encik Zul dengan lebih jelas. Dani yang mendengar permintaan Encik Dani tu terkedu dibuatnya.
"Errr... abangg... abang nak fuck Dani? Macam... macam mana tu?" Tanya Dani gugup. Encik Zul semakin merapatkan diri dengannya. Dani yang hampir duduk di tepi katil hampir terjatuh akibat terundur-undur.
"Ala. Abang ajarlah sayang. Jangan takut," pujuk Encik Zul manja. Puting Dani digentel-gentel perlahan. Batang Dani mula mengeras semula apabila putingnya digentel-gentel.
"Tak... tak sakit ke... abang?" Tanya Dani. Walaupun putingnya digentel, perasaan takutnya masih menguasai diri.
"Tak sayang. Abang akan fuck sayang dengan penuh kasih dan sayang. Dont worry Dani," Pujuk Encik Zul lebih manja. Kali ini mukanya dirapatkan ke arah Dani. Dani pula sudah terbaring kat atas katil.
Bibir Dani mula dikucup perlahan oleh Encik Zul. Bibir mereka lama bertautan sebelum Encik Zul melakukan french kiss terhadap Dani. Tangan dan jari-jemari Encik Zul pandai menggentel puting Dani yang semakin mengeras itu. Dani pula mula asyik apabila diperlakukan sebegitu rupa. Batangnya mula mengeras semaksima mungkin.
Desahan mula terluah dari bibir Dani apabila Encik Zul mula menghisap dan menjilat puting tegang Dani. Dani memegang kuat cadar katil akibat kesedapan diperlakukan begitu. Sedap dan lazat sekali.
Kemudian, tanpa diberi amaran, Encik Zul terus mengangkangkan kaki Dani lalu menjilat dan meludah ke arah lubang bontot Dani. Terkejut Dani apabila dilakukan begitu. Tersentak-sentak dibuatnya apabila kali pertama bontotnya dirimming. Enak sekali.
Lidah Encik Zul mula menerokai lubang nikmat Dani. Lubang gua Dani dijilat-jilat dan dijolok-jolok oleh lidah Encik Zul. Encik Zul sudah lama tidak merimming bontot seketat ini. Agak susah bila bontot ketat ini ingin dirimming. Maklumlah tidak pernah diterokai.
"Sedaplah bontot sayang. Ketat. Get ready okay. Abang nak jolok ni," Encik Zul menyatakan hasratnya. Dia pun mencapai dalam bagnya lube dan kondom yang memang dia bawa dari tadi. Dia memang berhasrat ingin mengefuck Dani. Tidak sangka hasratnya itu menjadi kenyataan.
"Abang buat perlahan-lahan ya," minta Dani. Suaranya kedengaran bergetar. Mungkin sebab takut. Mungkin sebab nervous.
"Okay sayang," balas Encik Zul.
Encik Zul pun mula menghalakan koneknya yang panjang itu ke arah lubang Dani. Lube sudah pun disapu di bontot Dani. Encik Zul pun menjolokkan batangnya perlahan.
"Ahhh!" Jerit Dani perlahan.
"Sayang. Perlahan sedikit. Nanti mak sayang dengar. Gigit bantal tu. Mula-mula je sakit," jelas Encik Zul. Dia takut juga suara jeritan Dani didengari oleh ibu Dani. Mampus kantoi dan potong line.
"Okay," Dani pun mencapai bantal di sebelahnya.
Encik Zul pun meneruskan penolakan batangnya ke dalam lubang Dani. Se-inch demi se-inch dijunamkan batangnya ke dalam bontot Dani. Dani menahan kesakitan sehingga terkeluar air matanya. Tidak pernah lagi lubang dia diterokai sebegitu rupa. Sakit tetapi nikmat!
"Ahhh. Abang sedapnya. Tak pernah Dani rasa sesedap ini. Ahhhhhh," beritahu Dani manja. Bontot Encik Zul dicengkam padu dengan tangan Dani.
Kedua-dua mereka mendesah-desah kesedapan. Dani mengemut-ngemut batang Encik Zul. Encik Zul pula mendayung-dayungkan batangnya dengan perlahan tetapi dalam. Cukup untuk membuatkan Dani merasa ghairah disodok batang Encik Zul. Puting Dani digigit perlahan oleh Encik Zul. Setiap kali digigit itu Dani terangkat-angkat dadanya kesedapan.
Hampir 15 minit mereka berasmara, Encik Zul sudah hampir sampai ke kemuncak. Dayungannya semakin laju dan laju. Batangnya yang besar dan panjang itu dirodok sedalam yang mungkin.
"Ahhh. Abang nak pancut dah sayang. Ahhhhhh. Sedapnya. Ahhhhhh!" Encik Zul pun melepaskan air maninya berdas-das ke dalam bontot teruna Dani. Terkejut Dani kerana ini merupakan kali pertama bontotnya dibenihkan dengan cecair likat ini.
Encik Zul pun mencabutkan kondomnya ketepi setelah dia mengeluarkan batang hikmatnya dari bontot Dani. Dia memandang Dani dengan pandangan yang cukup seksi dan puas. Dia pun menyerang bibir Dani yang termengah-mengah dijolok oleh dirinya sebentar tadi. Kemudian, dia menurunkan bibirnya ke seluruh badan Dani lalu ke arah batang Dani. Dani merengek-rengek seperti meminta batangnya untuk dikulum oleh Encik Zul.
"Now, it is time for me to blowjob you sayang. Again!," beritahu Encik Zul lalu mengulum batang Dani!
"Ahhhhhh... yess. Abang. Sedapnya. Ahhhhhh...," desah Dani. Suaranya makin kuat. Encik Zul yang mendengar desahan Dani cepat cepat memegang bibir Dani agar dia memperlahankan suaranya.
"Abang. Dani nak pancut. Ahhhh," Dani pun memancutkan air maninya. Tidak sebanyak tadi tetapi masih pekat dan likat.
Mereka berdua pun terbaring kepenatan. Dani terlentang memandang bumbung rumahnya. Tidak pernah dia sangka yang nikmat bermain dengan lelaki ini cukup-cukup memuaskan. Encik Zul pula tersenyum manja memandang ke arah Dani kerana dia telah pun berjaya mencapai impiannya iaitu ingin merasai kesedapan menjolok seorang teruna seperti Dani. Cukup mengasyikkan.
"Thank you for tonight sayangku Dani," ucap Encik Zul kepada Dani.
"Sama-sama abang. Terima kasih bagi Dani rasa apa itu nikmat gay," ucap Dani pula lalu mengucup pipi Encik Zul lembut.
5 minit kemudian, Dani tertidur berbogel seperti itu. Encik Zul memeluk Dani erat lalu dia turut tertidur. Mereka berdua tertidur sehingga pagi esok.
_____________________________
"Terima kasih Encik Zul. Kalau ada masalah lagi, beritahu sajalah," ucap Ibu Dani kepada Encik Zul. Encik Zul hanya menanggukkan kepala.
Rumah Encik Zul sudah ada elektrik. Oleh itu dia harus pulang ke rumah. Dia terpaksa meninggalkan Dani tetapi dia tahu. Apabila dia inginkan layanan, pasti Dani akan memberi bontot kepadanya. Ini kerana dia merupakan lelaki pertama menjolok Dani dan Dani berhutang budi dengannya.
Semua ini merupakan titik perubahan kehidupan Dani. Dari sini Dani mengenali dunia songsang. Dari sini Dani mengetahui nikmat seks songsang itu. Dari sini semuanya berubah dan Dani menjadi seorang yang ketagihan dengan seks sesama jenis! Dari sini kehidupan Dani dan Gay bermula!!
Nota Ringkas Penulis :
Penulis : Setiap gay mesti ada ceritakan kenapa diorang berubah. Apa cerita korang? Boleh kongsikan di ruangan komen.* Terima kasih kerana membaca. Ini merupakan fantasi seorang remaja dan tidak ada kena mengena dengan hidup atau mati.
* Mohon anda terus menyokong saya sebagai penulis baharu boyxboy novel ini. Support saya dengan VOTE & ADD TO READING LIST & FOLLOW saya!
* Segala gambar dan video dikreditkan kepada Instagram dan Mr. Google.Terima kasih kerana membaca!
Khòrb-khun Khráb!
Kamsahamnida.
YOU ARE READING
Dani & Gay
Short StoryKompilasi short gay story tentang seorang lelaki bernama Dani yang hidupnya penuh dengan lelaki-lelaki songsang yang mahukan dirinya dan mahukan dia memusnahkan diri mereka! 🏳️🌈 LGBT's short story 🔞 Mature contents READ AT YOUR OWN RISK! P.s: Ce...