"Engtia va intawng khawm thei maw in nih a" Jin chuan kun ngul a a hmaa thu ho chu a melh hrek2 a....
"Englo nia,,,a sei lutuk" Jungkook chuan then thraw pahin a rawn ti a....
"Ngawi mai teh,, hahthlak hlawm lutuk" tih pahin hmun dangah chuan a kal daih a....
"Eng buaina nge maw in neih reuh le" Namjoon pawh chu Jin kalna lamah chuan a kal ve nghal daih a....
Hobi: Tu thiamloh ber nge
Yoonkook: Nangmah...
Hobi: In van zaklo dun tak, nangmah ni vang vek anih hi hre ta che u, ka kal dawn....
A thutna tang chuan tho vutin a chhuak nghal nal2.....Jin: Tikhan lo awm ula...kan va chhuak lawk ange, eng buaina mah lo siam suh u
Jin chu a ngaih ngam bik chiahlo mahse buaina em2 a thlen a rin bikloh vang leh Namjoon in a hrilhfiah hrep hnuah chuan an chhuak ve thei hram....
"Ava zia ve" Jungkook chuan a ti sup a, Tae a chelhna a kut te chu a thlan vek tawh..nichin atang khan vawi 1 mah ala thlahlo hrim2....
Tae: Jungkook, ka kut hi thlah teh a ninawm khawlum iti zual
Jimin: Nichiah, nichin atang khan ila vuan char2 ania....
Jungkook: Vawn ve i duh mi, kha i bul ami kha in vawn tir mai rawh...
Yoongi lam chu an hawi thap a, mahse ani chu engthawl takin alo muthlu fel leh diam tawh...
Jimin: Tihian a muhil reng thin tihna mi
Jungkook: Muhil reng thin e, in ingaihzawn hunah phei chuan a nasa lehzual ang ka rig
Vmin te chuan Jungkook chu phawk zetin an en a, Jimin phei chu a biang a sen trawn2 mai....
Jimin: Tunge kan in ngaizawng dawn ti, hahthlak lutuk
Choka lamah chuan a phei san ve nghal daih a, tunah chuan Taekook te chauh awm ang an ni tawh...an bul a awm ber lah mumang a neih ngah hmel tawh sia.....
(Kan sawi lawks, Jin cafe ah hian thil siamna tur bikin choka a awm aw)
Jungkook chu Tae hmai zawn takah chuan ava kum hniam thut a, pa 1 lah alo inringlo bawk a hmai a hup nghal vat....
"I zak ami" nui sukin Jungkook chuan a ti a...
"Zak mai2 lo, i mawl ami nge khatia i rawn awm"
"Tae lo let leh tawh la, Minjun pawn a ngai lutuk che a tap a tap ania"
"I bialnu lo kal hun a i hnawh chhuah leh mai2 turin maw....teuhlo lutuk ka lo let dawnlo" lehlam hawiin a ti deuh nghut..
"I thik ami" Jungkook chuan alo ti vat...Tae ti lai tawk tur chauhin ala nui suk zui...
"Engvangin nge ka thik ngawt anga, i â deuh ami" Jungkook melh hrawk pahin a ti chhuak sap a....
"awi awi awi, helaiah hian darkar engzat nge ka awm tawh" Yoongi chuan thophang âw tak chuan a rawn ti a...
"Darkar 1 mah ila awmlo yoongs, tinge i mut hi a chhuah bik reng a" Jungkook chuan beidawn hmel zetin Yoongi chu a en a...
"Darkar 1 mah ka la awmlo amaw, ka awihlo, ka awm rei tawh lutuk...mahse in tur tal pawh engmah ka dawng dawn nange" a awmna vel thlek2 pah chuan a ti a...
"Zawn i nei mi, Jin hyung te chu an chhuak daih tawh" Jungkook chuan alo ti vat....
"Ngatan nge Jin hyung chu ka tih ang...englo,,khawnge Jimin kha"
"Eeee kha te kha maw, choka lamah sawn a awm in ka hria" mitko san euh2 pah chuan a ti a...
"Nih ve chu, tikhan chance ka pe ang che u" tih leh thawh a rual..Jimin awmna lamah chuan a kal ghal a...
YOU ARE READING
DEVIL // MafiaGang✔︎
Fanfiction"hyungie,,ka puitlin ve tawh hunah chuan keiman ka venghim tawh ang che".......🐰 Top-Kook Buttom- Tae