"Minie, inah khan i va let leh lawk mai dawn mi, ka phn ka theihnghilh daih a, a pawimawh sia, min va laksak lawk la" Jin chuan cafe an thlen velah chuan a ti deuh nghal....
"Jin hyung thin hi, chhiahhlawh maw min tia mi" Jin melh run2 pah chuan a ti bul2 a....
"Va la lawk la immm i fel kha" Jimin nuih tlawn deuh tut pah chuan a ti a
"Ninawm, kan thlen hma te khan sawi ta che"
"Va kal lawklaa chuan ka chhuah hunah dawr hi i duh hun2 ah i khar dawnnia"
"I ti tak2 em"
"Imm mahse khar ghal chuaglo la"
"Tha e, nih chuan ka va kal ang" pawnah chuan chhuakin a kalna tur chu a melh run2 a, peihlo zetin an inlam chu a pan a.....
••••••••••••••••
"Hyung, helai hi a ni tih i chiang em" Jungkook chuan an awmna in kawt vel chu a en kual a, Jin In chu a ni ngei in an hre bawksi, tumah an awm silo.....
"Aw, a ni tih ka chiang alawm, lawksss Yoongi kha call teh hmanhmawh la"
"Eng atan maw"
"Aww, Cafe ah an awm tak alawm ka lo theihnghilh a, Jin hyung cafe chu niang"
Jungkook chuan Yoongi chu a call nghal a, ala la theilo ve khanglang zui.....Reife an call hnu chuan a la ve thei hram....
"A ninawm Jeon Jungkook hna ka buaipui hman rihlo" Jungkook trawng ve hma2 chuan alo tighal zung2....
"Chulam a nilo, khawiah nge i awm"
"Kawngah"
"Hyung, uan hun a nilo nia"
"Aww kawngah kan awm mek cafe ah kan kal dawn"
"Cafe ah kan kal dawn ti ve mai ta che"
"I sawi tur sawi vat la nih chu"
"Min lo hruai lawk teh"
"Engmaw i sawi tunah khan"
"Hobi Hyung nen min lo hruai lawk teh Jin hyung inah kan awm a address kan lo thawn ang che"
"Hey, In rawk ami" A sir a thu Namjoon melh zeuh pahin Yoongi chuan a ti zawi sap a...
"Rawk mai mai lo zawhna inzawh vak hun a nilo nia lo kal hmanhmawh rawh"
"Aw ka hria ka hria"
"Alo kal dawn em" Hobi chuan alo alo ti vat....
"Dawn ang ka hrelo alo kal ang"
"Aww, nangni pa 2 inbia kha chu in laktlak ka ringlo reng a ni" lu thing na2 pahin Hobi chuan a ti a....
"Lo nghak rih phawt ang.."
****************
Namjoon leh Yoongi chu cafe an thlen velah Jin chu pawnah alo chhuak nghal vat a.....tha tak a lo bia in a chhungah chuan an inzui lut a....
"Khawmaw chabi kha min pe teh sawlaiah sawn ka va kal lawk dawn" Yoongi chuan an thlen velah chuan a ti nghal a, Namjoon chuan chabi chu a pe ve mai a, angaih dan chuan kan Yoongi mi zei vaklo pa hian chance a pe ve dawnah a ngai a...mahse a ni teuh silo....
"Yoongi chu tinge a kal nghal daih a" Jin chuan Yoongi chhuak chu a en zui a....
"Kalna tur a nei lawk aniang, khawnge i nau kha alo kal ve nange"
"Kal ve e, inah phn ka theihnghilh daih a la turin ka tir lawk a,,lo thu la eng emaw intur ka va lak ang che"
•••••••••••••••••••
YOU ARE READING
DEVIL // MafiaGang✔︎
Fanfiction"hyungie,,ka puitlin ve tawh hunah chuan keiman ka venghim tawh ang che".......🐰 Top-Kook Buttom- Tae