🍀19🍀

182 38 6
                                    

Jungkook leh Taehyung chu company lam pan chuan an kal a...khatiang a thlen hnu atang khan an fimkhurin Jungkook pawn Taehyung amah chauh a awm a phal tawh gailo a, Minjun pawh a pi hnenah an dah mai zel...

"Mr Jeon, i nu alo kal a" Jungkook office a luh pahin a secretary chuan a rawn ti a...

"Tunah maw, enge lo tih dawn, lo luh tir rawh"
"Nu enge ilo tih dawn" Mrs Jeon a hmuh velah chuan alo tighal...

"Bawiha, karleh lawk hi i pa thih cham a ni tawh a, helai a awm chu a hreawm uh emai ka tia i pu te khaw lamah ka kal dawn a, ilo kal ve duh takin ka tia"

"Hna ka ngah sia, ka lo kal hmanlo ang"

"Rita nen in inthen tih ka lo hria a, hmeichhe dang duh te i nei ami"

"Maww,,,,aaa aw nia" lem zet a nui suk pah chuan a ti bah deuh nawk a...

"Tunge" chik zetin Mrs Jeon chuan a fapa chu a en a..

"Aaa, nakinah ka la inhmelhriat tir dawn che nia tunah chuan a buai ve rih ang" a ti ta tawp a, Taehyung chu a awm ve reng a, mahse bathroom a alo kal lai tak ania...

"Min hmelhriat tir vat ang che, naktukah ka kal tawh dawn a, zanah inah lo hruai ngei2 ang che"

"Timaw zanin kher" pawi tih hmel zetin Jungkook chuan a ti a...

"Ka hmu duh lawm, in inneih naah pawh ka lo kal hman kherlo maithei a, ka malsawmna te pawh lak ve hrim2 in gai"

"A tha e, ka lo hruai ang haw rih phawt rawh" lungawi zanlo chuan a nu ch a nam chhuak deuh rawk2 a...

"Lo hruai ngei ngei ang che"

"Ka hria ka hria, haw phawt rawh"

Mrs Jeon haw tur leh Taehyung lo let leh chu an in tawk a, an in en deuh thuak a mahse an inkal pel leh ghal mai...

"I va rei" Taehyung luh velah Jungkook chuan alo ti nghal...

"Tinge" pa 1 zawk lahin a ti deuh hu...

"Haw phawt kan ngai lo kal rawh" Taehyung banah chuan kaiin a chhuahpui ghal nal2...

••••••••••••••••••••••••••••

"Mawww, tiang chuan i nu in atia maw" âng phuau in Jimin chuan Jungkook chu a en a...

Jungkook: Aw aw aw ka tih mawlh2 chu...

Hobi: Enge pawi viauna, i inhmel hriat tir anga nimai lawm..

Jungkook: Chutiang a ni ringawtlo, awlsam viau zel suh

Yoongi: Nih enge i buaina chu

Jungkook: Mipa a ni tih ka sawilo//pawi tih hmel zet chuan a chal chu a dawm a, Yoongi alo chek tlak2 bawk...

Jin: Thil harsa ania mi /// a mitko san auh pah chuan a ti a...

Namjoon: Baby, engthil pawi mah tisuh...

Jin: Nghal ngawt a che..khawnge Tae kha//Namjoon melh hrawk pah chuan a tih zawm ghal...

"Inchungah"

Jin: Jimin han ko ta che, i bazar ang u, nangpawh insiam la...

Jungkook: Engaa, Tae telloin kal ru

Jin: I ho, kan hruai tho ang..

Jungkook: Hyungg, a himlo ania

Hobi: lungngai suh ka kal ve dawn lawm

Jin: Ilo kallo ang Jung Hoseok

Jimin: dik chiah lo kal suh, buaina min siam ve ziah..

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now