🍀6🍀

201 47 14
                                    

Taehyung pov.........

"Jungkook khawngaihin min ti buai rihlo teh keimah a awm ka duh" tun atangin pehhel nghal ka tum ania thil awlsam chu a ni zekzawklo ang.....

"Tae, min ngaithla teh ka sawifiah thei" a tih chuan mittui kar atangin ka nui hak a....

"Eng insawifiahna nge i sawi a Jungkook, ka lakah hian i insawifiah kher angailo, nupui hual i neih chugchangah keihian enge buaina tur ka neih" a mitah takgial pawh ka en thei tawhlo, a hmel ka hmuh hian ka thinrim zual ngawih2 thin.....

"Mahse i buai tho sia lawm" a rawn tih leh lek phei chuan ka thin hi a rim zual.....Room atang chuan namchhuak rawk2 in kawng chu ka kalh ghal hmak....tunah chuan tumah ka be duh rihlo....

"Tae, kawngka hi lo hawng teh inbiak kan gai nia tiang hian awm suh" ka room kawgkhar chum dat2 pah cuan a ti a, ka mittui lo luang ngiai2 chu ka khawih a, enge maw ka beisei ve le, hetiang a thinrim tur hian a tan enge ka nih, ka inhmusit thar takzet.....zan nilo se chuan tunah la2 hian ka haw ang, mahse ka tan a him tlat lo....

Minute 3 hnu velah chuan Jungkook thawm hriat tur a awm tawhlo, a reh thiap mai, Minjun takgial pawh a lo kallo.....ka khum lam chu panin ka bawk thla ghal thlawp a, ka tahna nen ka mit a thip zo vek tawh, reilo teah ka muhil titih nghal.....

Ka pum ri rawk2 leh ka dang ro lutuk chuan min kaitho a, harsa ti zetin khum atang chuan ka tho chhuak a....

"Mama, lo hawng tawh la eng emaw lo ei rawh" Minjun in a rawn tih chuan rang lutukin kawngkhar chu ka hawng nghal vat....

"Mama, engmah keipawn ka la eilo ka lo nghak che a" nui sang chuan a ti a, he naute hi chu a pa a ang thlawtlo....a fel bik lutuk....

Minjun pawm pahin inhnuai lamah chuan kan chhuk a, sitting room lam a hmeichhe trawngri chu ka hria ka pan ghal vat a...min hnung chhawn zawng a ding anih vagin a hmel erawh ka hmulo....Minjun chu dahthlain an inbiakna lamah chuan ka kal phei a.....

Heihi Rita chu a ni thei mai angem, Jimin sawi ag chiahin a hmel pawh a tha, kei nen chuan tehkhin chi ziazang a nilo.....

Minjun chuan chunu chu a hmuh veleh ka hnungah chuan a biru nghal a, ka kawrah chuan nghet takin a chelh tlat bawk.....

"Ehee, Minjun bawihte lo kal teh i van lian tawh ve" Minjun a hmuh chiah chuan a rawn tighal a, keichu awmlo ag maiin min hmuh kan thung, pawi pawh ka ti nek lo e.....

"Lo kal teh Minjun, Omma hian a ngai che nia" enge a sawi kha, heihi Minjun nu tak2 zawk chu emni.....mahse hetah enge ala rawn tih, Jimin sawi dan kha chuan mipa dang nen an tlanbo a ti emaw ka tia....Jungkook hi ala rawn beisei leh tihna emni....

"Mama min pawm rawh" tih pahin Minjun chuan ka hmaah a ban alo phar a, chunu chuan mitmu puak chhuaklo chauhin min en, Minjun chu ka lo pawm ve mai a....a tu zawk nge anih henu hi ka hre neklo e....

"Mama aa, Jungkook hepa hi tunge mipa nihhi chuan egvangin nge Minjun hian Mama tiin a koh" a thutna tang a ding hluai chung chuan a rawn ti a, minjun chuan min kuah vatin hlau hmel zetin chunu chu a en reng a...

"Iti hlau ania" ka tih sap chuan rum zetin min rawn melh a.....

"Hetah enge itih, engvangin nge Minjun khan mama tiin a koh che, chuan nilo....Minjun nu chu keimah hi ka ni" mit sen ram chuan a rawn ti a....

"Rita" Jungkook chuan hma zawn din zeta melhin a rawn ti sap a....

"Jungkook enge awmzia hi sawifiah vat teh" atih chuan keiin ka lo trawngkhalh a....

"Minjun nu chu inilo aniang, hei enteh a hlau emai che" geiawm thei ang ber a nui chugchuan ka ti a, a thinrim hmel tawh takzet, mahse gatan mah ka tilo....

"Tunah nilo mah ila ka la ni tho ang, hre rawh, chuan awmna tur i neilo emni, pawisa maw i duh, kha la rawh" tih pahin pawisa tha hnem tawk tak chu a bag atang chuan a phawrh chhuak a,, ka van tlawm ngawih2 tak....Pawisa chu ka kutah hmeh belin "chhuak rawh" minti nih chu....nui hakin ka melh let ve kar a....

"I pawisa hi ka mamawh lo e" tih pahin amah vawm nan chuan ka hmag let a, leia pawisa tla darh nuai chu enin min rawn en ve leh a, tah mai duh hmel a pu....

"Mama hi khatiang khan tisuh aw, a chhuak miahlo ang" Minjun chuan a rawn ti a, Jungkook chu ka va en zeuh a, hria awm ang pawn a langlo he mihring mak zia hi.....

"Nilo,,,,Minjun i nu chu keimah ka ni lo kal rawh ka bulah" a kut chu phar chhuakin Minjun chu rawn lak mai a tum a, mahse ka lo pawm sawn vat.....

"A hlau che ka tih tawh kha hruai tum buailo mai rawh" ka tih chuan a thin a rim zual, ka nuih a ti za zawk.....

"Nang" tih pahin min rawn panhnai a, min beng tumin a kut chu a rawn lek chhuak a, mahse hnung lam atangin Jungkook chuan alo dang vat.....

"Rita a tawk, haw phawt rawh"  pawnah chuan Rita duhloh chug chuan a hruai chhuak a....a bag theihnghilh chu ka hmu a, la ghal vatin an chhuak chu ka umzui a....

Mahse enge ka hmuh hi.....Rita leh Jungkook chu anlo inkuah a, nghet zetin mawle inkuah satliah pawh nilo...ka mittui chu a dir nghal zung2 a....."Appa" ring lutuk a Minjun in a tih chuan an inla hrang vat...ka mittui chu hru sawk2 in bag chu an awmna lamah chuan ka vawm phei a.....

Inchhungah chuan lut vatin Minjun chu maid ho bulah chuan ka dah a.....inchug lamah chuan chhoh ka tum a, mahse Minjun chuan tap chungin min lo la ban a, ani hi chuan egmah thiamlohna a nei velo....pawm leh lawpin inchung lamah chuan ka chho nghal a....

"Mama, khanu kha ka nu a nilo ag tiraw" mittui tling pam a a rawn tih chuan ka kuah ghal vat....

"Anilo ang, lungngai suh ka awm chhug chuan kha ramhuai kha i nu a ni ngailo ang" ka thil sawi chu ka awih bik chiahlo, Jungkook nupui hual a ni miau bawksi enge tih theih ka neih....

Minjun chu ka pawm a, reilo teah a muhil ghal, a tap ve nasa reuh em a a chau aniang, khumah chuan mutin inhnuai lamah tui in turin ka kal a.

Jungkook ka hmu peihlo takzet.....mahse ka hmu ngei awm si....zawi muangin inhnuai lamah chuan ka chhuk a, naktukah chuan ka haw tak2 tawh ang, ka nunna derthawng eng ang mahse ka haw tho ang.....

"Tae" kilkhat atang chuan a rawn ti thum dat a, ka phu nasa lutuk....en zeuhin choka lamah chuan ka kal nghal daih.....

"Tae min gaithla teh" min biak tum chuan min rawn pan hnai a....

"Jungkook ka peih rihlo, egmah sawi suh chuan ngaithla rawh....naktukah ka haw dawn min dan buai tum suh i hlawhchham ang" egmah a sawi ve hma chuan ka kal ghal nal2....

Room ah chuan lutin kawngka chu ka kalh ghal vat a, Minjun muhil lai chu ka thlir reng, chhuah hi a awlsam ka ring bik hauhlo....

Jimin chu call in thil nihdan egkim ka hrilh vek a, ani pawn min hrethiam lutuk, ka inah hawlo in naktukah pawh a inah ka haw dawn, ka inah ka kal anih chuan minlo zawng leh nghal ang...

Kawngka ri rak ka hriat chuan tukverhah ka dak vat a....tun ang zan tlai tawhah khu pa khu khawi a kal nge maw tum le, Rita kha va hmuh a tum a ni chiang mai...huiz ka ngaihtuah thui peih neklo e....

Minjun bulah chuan mu in a lu chu ka chul hliau2 a, rawn meng deuh siar2 in ka lamah chuan alo tawlh hnai a, minlo kuah a tui deuhin a muhil lehnghal tho.....hruai ve daih mai ka duh, a pa bulah chuan a khawlo zo vek dawn...









Continue.........

A tawi tih ka hria....ka thatchhe em a ni🤧

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now