🍀8🍀

197 46 17
                                    

Jungkook chu hmanhmawh zetin Taehyung in lam pan chuan a kal a, a rilru buaina ber chu Taehyung vang chauh a nilo....A hmelma Bogum nen khatiang a an inkuah takah khan eng emaw an inkarah a awm a ring tlat a, chuvang a a zing a zing a Taehyung in lam pan pawh ania, khatih lai khan rilru fim a pulo a, a inchhir takzet bawk, Rita chu a huat hian a haw hlur tawh.....

Taehyung in chu reilo teah a thleng a, mahse kawng alo inkalh vangin a kawtah chuan a thu hnawk a, a kalna tur awm ang a hrelo, Taehyung in chhungkaw hnaivai helaiah a neih a hre silo.....

Reife a thut hnu chuan beidawng zetin a company lam chu a pan a....Taehyung chu alo kalbo ang tih mawlh a hlau....a venhim angai, a intiamna kha, tun thlengin ala theihnghilh lo...

A phone chu la chhuakin nb pa 1 chu a dial nghal vang2 a....

"Aw hyung, eng emaw min tih sak lawk rawh, thil harsa chu a nilo ang"

"Engthil nge ni leh pek a buaina hi i ngah thei bik leh lutuk mai" lehlam ami chuan a rawn ti bawrh2 a...mahse a nau hian amahlo chu pan tur a nei miaulo a lawm...

"Englo, Taehyung chungchang ania, a awmna ka hrelo a"

"Ka hrethiam e, tlaiah i office ah ka lo kal ang"

"Awle, ka lawm e"

Line chu cut zui nghalin a company lam pan chuan chak zetin a tlan a....

••••••••••••••••

"Hyung ka inah ka va haw lawk ange"

"Mahse Jungkook khan alo zawng leh tho ang che" Jimin chuan alo ti vat a...a bestfriend hi a hlauhthawn pui ve tho...Jungkook mafia anih kha ring bik chiahlo mahse rinloh tawp tur chu a ni chuanglo tih a hria, ngaih thain a awm ngailo reng bawk a....

"Min lo zawng daih tawh zawk maithei" hmalam melh ngut2 pahin Taehyung chuan a ti sap a...

"Nihte chuan awm rihla" Jin chuan choka lam atang chuan a rawn ti lang2 a...

"Aih, hetah pawh min lo zawn vat ka ring, ani pui reuh hi amak lutuk min chhui zel a, ka awmna hmun hi sawn2 ila a tha zawk tlai lamah ka lo kal leh zawk ang"

"Ka lo thlah ang che"

Jimin leh Tae chu pawnah chuan an chhuak a...an in atang hla ve deuh thleng chu Jimin chuan a thlah a, amah chu Jin cafe ah a thawk a tihian an cheng dun a ni deuh mai....

"Tae, fimkhur ang che"

"Awle, anih aw"

"Immm, lo kal leh harlo la"

Tae kal liam thleng chuan a en a, let leh mai a tum lai chuan a hmaa lung lian tha ve takah chuan a inchhuih palh vangin leiah chuan a tlu hman tep a mahse tu tih hriatlohin alo dang hman hlauh.....

minute 2 vel chu khawdang hawisawn theilo in an in en reng a, sawi hmaih theihloh leh an inhriat pui tawn silohin an lungphu chu rang tak a ni....Jimin chu harh chhuak thutin a inla hrang vat a....

"k,...ka tihpalh lutuk" a sawitur hrelo chuan a ti ta ringawt a....

"Fimkhur tawh ang che" pa 1 zawk lah chuan ati duh chauh bawksi...

Jimin chu kun sapin a kal nghal a, mahse thil hrechhuak leh thutin a hawi let a....

"Ka lawm e" hmai sen trawn2 chung chuan a ti leh a, zak tak a ni....chupa chu nui sukin a kal ve nghal mai a....

"Awi ka zak lutuk Park Jimin tinge i chet chhiat theih em2 a....Aaaaa ka duhlo awiii a hmelthat zia kha....engmaw....enge ka hriat a,,,huizzz" inchhung a luh thlengin Jimin chu amah chuan a phun char2....Jin chuan ka huau in alo en...

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now