🍀4🍀

217 47 10
                                    

Taehyung chu haw duh viau mahse Jungkook in a phal tlatloh vangin a awm leh ta nge2....Minjun hian a pa hrechiang a, hnial chi a nihloh zia chu....

"Minjun, Appa hi a hlauhawm viau ami, ka sawi awmzia chu a thinrim ten a sual viau em" Taehyung chuan chik zetin Minjun chu a zawt a, pa 1 lah chuan phur zetin a chhang nghal....

"Aw, Mama, Appa chu hnial chi a nilo ania, a tih tawh chuan tuman an hnial ngailo hrim2, a thinrim chuan maw a hlauhawm thei lutuk" a kut zai zir zawng2 nen a tang kawpin Minjun chuan apa chanchin chu a sawi mial2 a.....

"Anih, a hau thin che em"

"Aih, min hau ngailo, appa chuan min duat lutuk, chuan maw Mama, appa in kan bulah i awm tawh ang atia a dik em"

"Ahh, ka hrelo le" Taehyung chuan a ngaihtuah a, chutia mi in a insuan luh ve tawp chu thil tha niin a hrelo, sum neilo a ni biklo a, amahin a inchawm ve thei lutuk....

An ti2 lai chuan Jungkook chu chak zetin room ah chuan a rawn lut a.....

"Lo kal rawh, i inah kal ang" Taehyung melh zeuhin amah chu a inthlak zung2 a....

"Ka haw i phal tawh mi"

"Phallo, i thawmhnaw ka lakpui dawn che"

"Engaa, ka inah kan kal chuan ka haw awm tho eee"

"I haw lo ang, insiam vat rawh"

Ngawi rengin Taehyung chu a insiam a, mahse a rilru chuan "Min hruai kir tawhlo ang" a ti ve neuh2 reng tho....

"Minjun, api bulah lo awmla, kan lo lam kawi dawn che nia aw" a fapa pawh chu siam ve nghalin an inzui chhuak a.....

••••••••••••••••••

"Hey Kim Taehyung, ka zawng nasa lutuk che phn ila silo chhunah ilo haw lo bawk a, khawnge i awm sawivek rawh" Taehyung inkawt an thlen rual2 in Jimin chuan alo tinghal bawrh2....Tae chu car atangin a chhuak a, a hnungah Jungkook chuan a zui bawk.....

Jimin chuan Jungkook a hmuh veleh Tae chu a pan hnai nghal vat a....."I tha em" hnaih set sawtah chuan ava din chilh nghal rawp.....

"Ka tha, ka tha min ngaihtuah suh"

"hun kan ngahlo ania, i laktur ang2 chu la rawh" rawn titu lam chu an hawi rual a, Jimin chuan a hrethiam lo lehpek tawh viau...."Nakinah ka hrilh ang che" inchhungah chuan inkai chungin an lut a, an hnung ami chuan alo ngaitheilo leh hman viau....

"Tae, enge thleng a, tinge i thawmhnaw hi ka siam pui ve rikngawt che" Jimin chuan an pa 2 hriat tawk lek tur chuan a ti sa2 a...tawng rin gamna chi ni heklo, kilkhat atanga lo thlir ve reng tu mit hi a alh lo chauh a tin ni....

"KA HRE BIKLO" zawilo fahranin Taehyung chuan a chhang a, a bul ami lungphu a thlawk chhuaklo chauh.....

"I mawl ami, enge i au vak kher a" an thawm chu a zawi tawh hranlo khawp mai.....

"Ka hre mai mai lo"

"Tinge in inhnial reng, hmanhmawh ta che u" Jungkook chuan rum fahranin a en a, Jimin chu a ngawi hmak a, Taehyung erawh chuan Jungkook chu a aia rumin a melh.....

"Ka lo let dawn tawhlo nangmahin haw mai rawh" khumah chuan thuin a in kuangkuah deuh nghut a.....

"A theihloh"

"Engvangin"

"A theihloh, sawtah, ka bulah i awm ang"

"Keimahin ka in enkawl ve thei a, ka inveng him thei bawk"

"I chiang em"

"Aw"

Jungkook chu inher vutin room atang chuan a chhuak nal2 room chhung a awm ve pa 2 chu an in en deuh rulh2 a.....

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now