🍀21🍀

300 40 22
                                    

Last🌈


















^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Chawlh hmang turin 7 angels te chu an kal a, an kalna chu ka hre biklo...in duhna lai2 kha lo ngaihruat mai ru..

Sawi hmaih theihloh Minjun pawh telin...

Jungkook phalloh chugin Jimin Jin leh Hobi an trang rual tha em a, an kal ta kha nia, chuan mu reng tur a tih a rai ber Taehyung pawh a phur ber2 ah a tran leh tak kha...

"A nawm zia hi kan lo kallo ag tih a hlauhawm" motor atanga chhuk velah Hobi chuan a ti ghal..

"minjun lo kal rawh tuiah sawn lut ang" tihpahin Jimin chuan Minjun chu a kai hrang nghal a....an ni hi chu thian tha deuh mai hi an nia🌚

"Tae khawiah mah kalbo suh ag che" Jungkook chuan Taehyung chelh tlat pah chuan a ti a...

"Khawiah nge kalbo na tur awm chuang lo kal rawh phei ve tal ang" an hyung te awmna lamah chuan inkai chugin an phei a...

"In kut te kha a kham velo mi, inthlah ve tawh em em teh u" rin lawk ag ngeiin Hobi chuan alo ti leh ghal...

"I hahthlak anih chu lo kal rawh ei tur siam ag minlo pui rawh" tih pahin Jin chuan a kai phe leh dawr2....

Skip........

Tuipui kam ah chuan thu bial thapin thil eng eng emaw hrang2 chu an sawi a, Taekook te chu an perh ber erawh a ni tho a...

"In mak hi ka la ti tawp theilo, naupan lai gaihtuah kha chuan Jungkook hi rai tur a ni sin mawle" Hobi rui phur chuan a rilru a awm chu a sawi chhuak ta nge2....

Jin: Mihring te chu inthlak thin kan nihhi mawle...

"Tae kha kha in ve suh" tih pahin Jungkook chuan Taehyung beer ken chu a laksak a...

"Enteh, Hyung he naupang hi, alo puitlin tak vang mai hian kei aia upa taah a in ngai ania, hyung pawh min ti duh tawhlo" a hyung te lam hawi zawngin Taehyung chuan a ti a...

"Ilo in hman a mawnle" a thil ken melh run2 pahin Jungkook chuan a ti a...

"Ni chiah mai, mihring lo daglam chak zia hi" Jimin chuan alo ti ve vat....

"A hma te kha chuan, 'Hyungiee, Taetae min hruai ve rawh' tap purin a ti thin kha nia" nui huah2 chugin Taehyung chuan a ti a...

A tah dan tur Jin hobi leh Jimin in anlo zir ghal...ring fahran chuan an trap der a...Jungkook in a mit alo roll khum ralh...

Yoongi: Hey, in bengchheng thei lutuk ka mut reng hi // Yoongi chuan a rawn ti thrat a, rum em2 in anlo melh let...

"Awi Hyung, kan pathlawi virgin hi angaihna a awm tawh thlawtlo" Jungkook kawk pahin Taehyung chuan a ti leh ngat...

"Sazupui virgin" ring lutukin an chhaih chhunzawm nghal....

"Jinnie, mama aiin appa hi a naupang amaw" an thusawi lo ngaithla ve kar tu Minjun chuan a bul ami chu mak ti takin a en a...

"Aw upa chiag eee, mahse maw i appa hian i mama hi a zah thlawtlo a, a hnuiah a muttir a" Jin in a chhan hmain Hobi chuan alo chhag...

"Jung Hoseok" an ti rual leh deuh thrat, an mi hauhpa lah chu ala nui ring em2 zui...

"A tawk a tawk, ngawi ula, in hmaa ei tur kha ei rawh u" Namjoon chuan a lehkhabu chhiar lai melh ngur2 pah chuan a rawn ti a...

"Nang lahhi i inla mitak ve tihna mi" Hobi bawk chuan a rawn ti leh...

"Jung Hoseok kha pawh kha in tawh suh, i nawi leh lutuk" Yoongi ning uai chuan Hobi zu bur ken chu a rawn laksak...

"Min pe rawh Min Yoongi" tih pahin va chuhpui phet a tum...a hnung lam atangin Jin Jimin leh Minjun chuan an lo pawt ve char2...

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now