🍀13🍀

217 39 17
                                    

Nizanah ka rawn up theilo a sorry lutuk u😪 ka highspeed a ral daih aa😤

Engpawh nise story ah kan lut leh phawt😪

꧁꧂꧁꧂꧁꧂

"Nagni pa 2 hi enge khatia in awm reng a, hahthlak dun lutuk mit inti kham" Hobi chuan sofa a inkuah chial a thu te chu a trim leh nghek...

"I hrethiam mailo mi Jung Hobi, awm tir mai2 rawh" Namjoon chuan a rawn ti vat a....

"Hey, Min Yoongi ka ring hleklo che nia" Jin chuan choka lam atang chuan a rawn ti ve lang2 a....

"Engvang chuan maw...keite chu Jungkook leh Namjoon ai pawn ka fel zawk" Yoongi chuan meng manglo chuan a rawn ti a....

"Kei ai chuan ni lul lo e" Kawngka lam atangin Jungkook chuan a rawn ti lut a, a hnugah Taehyung a rawn kal ve bawk....

"Nagni pa 2 chu" Taehyung chuan Jimin leh Yoongi a hmuh velah chuan nui thraw in a ti nghal...

"Enge keini pa 2 chu" Jimin chuan lai tak chung chuan alo ti ve a....

"In van chhe dun ber" tih pahin Jungkook chu choka lamah tui in turin a lut nghal daih a....

"Lo thu ru, eitur ka siam ania, Tae nangpawh lo haw rih suh aw" Jin chuan a rawn ti a....

"Awle"

Dawhkan chu thut bial laihin an ti2 ho a, a chang leh an nui a, an inchhaih leh zeuh thin....

Taehyung phone chu a rawn ri ral2 a, a nb hriat ngailoh anih vagin ala la duh lawklo a, mahse vawi 3 a rawn call leh naah chuan a pawimawh anih rigin ala ve hram.....ka va be lawk ange ka reilo ag...tih pahin an thut khawmna tang chuan a kalsawn a....

"Aw,,,tunge"

"Taehyung, keimah Bogum ka nia, khawngaihin phn kha dah suh" Tae chu a hlauthawng leh tawh takzet...a hyung te awmna lam chu ava melh zeuh a....

"Min lo be tawh suh, Bogum khawngaihin min ti buai tawhlo teh"

"Taehyung, vawi 1 chauh chance min pe rawh, Immm,,chuan ka kalsan tawh ngailo ag che" ngen takte in Bogum chuan a rawn gen a....

"Ka thei tawhlo...min ti buailo zawk rawh"

"Jungkook vagin maw,,ani ai khan enge ka that lohna"

"A tawk...Min lo be buai tawh miah suh ag che" phn chu off zui ghalin a âwm chu a dawm vang2 a.....thaw hakin an thut khawmna lamah chuan a phei leh a....

"Tae tunge" a thut thlak rualin Jungkook chuan alo tighal vat...

"Aaa, tumah" kun ngul chuan a ti a...

"Tumah maw i va biak" Hobi chuan nui huah2 pahin a rawn tih zawm ghal...

Tumah be silo chu a rei em bawk a ni...

"Aaa, aho emai...ngaihtuah su"

Jin chu eitur keng pahin an awmna lamah chuan a rawn kal a,,Jungkook chu a ngaih a thalo lehpek viau tawh...mahse a sawi lang lemlo a...

\\\\\\\\\\\\\\\

Reife an thut khwm hnu chuan a tlai tawh vagin an inlam pan chuan an kal sap2 a....Yoongi chu pawn thlegin Jimin chuan a thlah a...Jungkook pawn Tae a zui leh tak kha....

"Tae, zep i nei tiraw" Car khalh reng chugin Jungkook chuan Taehyung chu a melh sap a....

"Engchu maw" Jungkook thusawi chu a hrethiam reng,,mahse a theih hram chuan kha thil kha chu pehhel a duh...

"A pawilo ania, i sawi duhloh pawn" Taehyung chu inthiamlo ru ve hle mahse a sawi thei tlat a tin ni...

Egmah sawi tawh lemlo chuan Taehyung in lam chu an pan a......

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now