🍀15🍀

193 42 15
                                    

"Tae i ti thei ang tiraw" Namjoon chuan Taehyung melh zeuh pah chuan a ti a, Taehyung alo bu nghut...

A nihna takah chuan Taehyung nilo in Jungkook hi a ngaihtuah awm fe zawk...

"Kan inpeih chuan kal ila, khawnge Yoongi"

"Ka lo kal" a pistol hruk fai mawlh2 pah chuan Room atangin a rawn chhuak a...

"Kha2 eng atan nge" Hobi chuan alo ti deuh hu...

"Silai hi eng atan nge an hman thin, thluakthawl...heihi hmang rawh heihi" tih pahin Hobi chal chu a nam deuh fak2 a...

"Kal phawt ang in intih buai leh hmain" Namjoon chu chhuakin Taekook te pawn an zui ve nghal a....

"Kan sniper in pistol a keng amaw" thle ha chungin Hobi chuan ala ti zui hram...

"Hyung hmanhmawh ta che" Jungkook chuan car chhung atangin a rawn ti lang2 a...Hobi pawh a ngaihtuahna tang chuan harh zawkin an lam pan chuan a tlan ve nghal....

"Tae, hlauthawng miahlo la, ka sawi tawh angin ka hmuh phakloh ah i awm dawnlo ania" Jungkook chuan Taehyung kut vuan ran pah chuan a ti a...

"Awle Kookie, ka hlau hleinem" nui sangin Taehyung chuan a rawn ti a...diktak chuan a chhungril chu khur nasa tak a ni...mahse A hyung leh A minie chhan nan chuan egpawh a ti ve mai aniang chu...

Bogum in a sawina hmun chu an thleng a...khawchhung atang hla ve deuh tak..in pa 1 rawp tawh tak awmna nia..a hmun leh a vel chu hnahthel in a khat vek....a khaikhawm nan a hmun chu a tihbaiawm a ni deuh tawp mai..

Car atang chuan an chhuk a, motor hmaah chuan an ding vâng a...

An hnung lam atangin pen ri an hriaa an mit sir chuan an en zeuh a...a tu a te mah chu an phu eihlo...Taehyung tihloh...

"Lo chhuak ta che, hnung lam atanga in beih hi kan ngaina teh chiamlo ania" Yoongi chuan a bul vel melh kual ralh2 pah chuan a ti a...

"Insum rih ang che Yoongi, thil atthlak tihloh tur" Namjoon chuan a rawn ti vat...Tu emaw ber hian an thinrim an insum zolo anih vaih chuan an plan a flop vek dawn....

"Aww, Kim Taehyung, chuan nangpawh Min Yoongi, nang mahni chauh a inlo kal ka ringlo reng a ni" thim tham atangin an aw hriat than tak chuan a rawn ti a....

A hnungah chuan Jimin leh Jin thi hnuangin an rawn hruai ve bawk...Yoongi chuan kal nghal mai a tum a mahse Namjoon chuan alo dang vat....

Hobi: An ni kha chhuah rawh

Bogum: Ka duh min pe phawt ru

Jungkook: Hmela

"Jungkook nangpawh tumloh dan agin che hauh suh ang che" Namjoon bawk chuan a rawn ti leh a...

Jungkook chuan Taehyung chu nghet thei ang berin a chelh a....a upa zawk lah a rilru in alo tawngtai mawlh2 bawk.....

"Hei eng game nge ni ngai a....An ni pa 2 kha chhuah vat rawh" Yoongi insum zo tawh nganglo chuan a rawn ti ta nge2...a pistol ken chuan a tin ran bawk....

"Muang chang muang changin le Yoongi...naaghi dawh theihna tlachham viau thinlo teh" ngeiawm zet a nui chugin Bogum chuan a ti a....

"awle, a lai takah hian aw niang" Bogum chu a kal hnai hret a....

Jungkook chuan Taehyung chu harsa ti zetin a kalpui ve hnak2 bawk....

Mi pa 2 chuan Jimin leh Jin chu an awmna lamah chuan an hruai phei a....

"Lo kal rawhle Taehyung" a hmui liak zeuh pahin Bogum chuan a ti a...Jungkook chu Bogum a thah nghal mai loh nan insum ve nasa tak a ni....

Zawi muangin Taehyung chuan Jungkook kut chu a thlah riai2 a...mittui tling pamin a en bawk....chu kher chu Jungkook chuan a tuar thei tawhlo....Taehyung chu pawt let lawpin a kuah nghal thlawp a....

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now