🍀5🍀

204 46 5
                                    

Surpriseeee🌚🤣ka rawn up double ta mai...





"Taehyung pawh Jungkook inah chuan kar 2 lai a awm tling ve tawh, Jungkook in chhuah a phal ngailoh vagin Minjun nen an in awm deuh chawt a ,Jimin pawh a hmu gai lo, a chang2 in phn a an inbe leh zeuh thin a ,mahse chupawh a rei gailo duh aiin Jungkook hi a strick mah2 deuh a ni.....

"Tae thil pawimawh deuh hrilh tur che ka nei, i chhuak thei angem"

"Ka hrelo Minie, Jungkook hi lawm, ka lo dil chhin phawt anga lo chhuah chu ka tum ag"

"Awle, a pawimawh lutuk ania aw"

"Awle"

..................

A awmna room sir chiah a room awm ve chu a en a en a, a lut dawn nge dawnlo, a rilru a insual buai vak lai chuan, a room lehlam chiah atang chuan Minjun a rawn chhuak a....(Room pa 3 a in tlar a, a laiah Tae a awm aw)

"Mama, enge itih a, appa chu a awmlo maithei" Minjun chuan Taehyung Jungkook room kawngka bul a ding reng chu thil hrethiam ni awm takin a va hrilh ghal a......

"Anih, khawiah nge kal" Minjun awmna lamah chuan kal pheiah a pawm ghal vat a....

"Hnaah a chhuah tawh ka ring, tinge mama i be duh ami"

"Aw, englo...ipa hnathawhna hmun chu i hria em"

"Aw hria e, mahse kal a phallo ang" kun sapin minjun chuan a ti a....

"Lungngaih suh, vawiin chu chhuak harh ve hrim2 ang aw, in a inkhung reng chu a ninawm e mai"

"Awle, mama, mahse Appa kan hrilh ve angem"

"Immm, kan kal pahin kan hrilh dawnnia"

Inhnuai lamah chuan Minjun pawm chungin an chhuk thla a.....Taehyung chu maid pa 1 hnenah chuan kalin an chhuah tur thu vel a hrilh a....mahse Jungkook in chhuah tirlo turin leh mamawh a neih chuan a hnen a sawi mai turin a tih thu a hrilh a, mahse engtin tin emaw an in hrilh hnu chuan an kal thei hram......

Minjun leh Taehyung chu insiamin Jungkook company lam pan chuan an kal ta a.....

Jungkook pov...........

"Sir, i fapa leh i nupui anlo kal" nuisang a a rawn tih chuan mak ti takin ka en reng a, minjun leh ka nupui maw, tunge ka nupui chu..

"Lo luh tir rawh" tih pahin kawngkhar lam chu ka en reng a, tu chu ge maw nih le.....

"Appa" Minjun chu rawn tlan lut a, ka lo pawm nghal vat.....a hnuah Taehyung chu a rawn lut leh a, ka lo enreng, a hmelthat zia chu.....

"Enge hetah inlo tih dawn, mamawh i neih chuan maid ho bulah sawi rawh ka tih kha" ka lo tighal vat, rum nghutin ka lam alo pan a....

"Vawiin chu chhuah harh ve kan duh a, in a inkhung reng te chu a ninawm ve lawm" a rawn tih chuan "Ka phallo ka tih tawh kha" ka lo tighal vat....

"Appa, mama nen hian ice cream te kan ei dawn alawm, mawh phal hram la" engtin nge an lo inthlem kual pawh ka hrelo e, hemi te pa 2 hi....

"A tha e, mahse haw har suh ang che u"

An chhuak chu ka en zui reng a, thil hrechhuak thutin ka secretary chu ka koh lut a.....

"Engtin nge kha2 ka nupui tiin i hriat theih" ka tih chuan a nui suk a.....

"I fapa khan Mama ati sia, i nupui anih ka lo ring a" ni ee, engtin nge ka hriatloh theih, Minjun in Mama ati reng alawm, lu thing na2 chungin ka secretary chu chhuak turin ka ti a...

"Kook, zan inah Mr choi party naah a kal ve dawn ania, hun rem changah kan hmang thei" Yoongi hyung chuan ka office a rawn luh phain a rawn ti ghal bawrh2 a, hepa hi chu company ah tal te chuan inzah der ve tur nia.....

"Sawmna pawh kan dawng ngawt ami chutia va kal ve chu" ka tih chuan rum em2 in min melh....

"Kan sawi kan sawi te kha ngaithla ve ta che, hmanzanah Namjoon in invitation card a dawng reng alawm" atih chuan ka hrechhuak thut, Taehyung ka ngaihtuah nasat lutukna lamah ka lo theihnghilh hmin thak alawm....

"Anih kan kal dawnnia, Hobi hyung pawh kha hrilh angai ang, chhuah alo tum ve leh rigawt ange"

"Ka hrilh tawh, nangzawk khan egmah tihtur lo nei suh, eeee tak a, Taehyung chu hrilh i tumlo emni" a tih zawm ghal zat....a duhna hi chuan a trawngthei ve nia....

"Ka hrelo hyung, sawi ta ila min haw viau angem, min be duh tawhlo ta se" a sawi takah chuan ka rilru hah thar viau....

"Kook thudik chu i zep reng thei chuaglo ang, alo be duh tawhlo ta che nih pawn, a rei miahlo ang, min rig rawh"

"Ka hrelo, mahse tunah chuan ka la hrilh thei rihlo, ka nihna pawh egmah a hrelo a, tun thut2 ah ka hrilh anih chuan a pawm thiam lo lutuk ag"

"Ka ring che nia, zanin chu theihghilh lo la lo insiam ang che"

Yoongi hyung chhuah hnu chuan ka ngaihtuahna a kal thui takzet....engtin nge ka tih ang Tae hi a nunna derthawngah dah ka duhlo, mahse kan inhmuh tirh phat atang khan ka dah daih tawh si......Minjun hian gaina viaulo se chuan a ruk pawn ka veghim thei lutuk....mahse thil zawng2 a kalsual vel vek....Yoongi hyung sawi ag khan thudik chu zep bo pui reg theih a nilo, mahse hrilh tur chuan ka la huaisen tawklo, egtikah emaw chuan ka la hrilh em2 tho ang.....

End of Jungkook pov.........

••••••••••••••••

"Jimin, i chiang em, heihi uanna chi a ni miahlo nia aw" Taehyung chuan Jimin chu chik zetin a en a....duh aiin a tawng ring gamlo hret a, Minjun muhil a pawm tlat mai bawksi...

"Aw, Tae ka ti tak2 nupui hual a nei alawm, model ania, a hming chu Rita,a hmel pawh a tha lutuk i awihlo leh hei an thlalak pawh en rawh" Jimin chuan Jungkook leh a nupui hual ti a a sawi Rita thlalak dunna chu a en tir a...a bestfriend tan hian Jungkook chu alo chhui ve char2 alawm....

"Mahse tunlaiah ava rawn inlan silo ve"

Tae dar a ben pawp pahin..."Tunah te chuan America ah lawm a awm daih, chuan Jungkook nupui hlui chugchang hi tlem hriat ka nei bawk a, mahse heichu ka chiaglo"

Taehyung chu thlalak en tir lehin an chanchin a hriat ang2 te chu a hrilh leh a, Taehyung chuan sawi mai tur pawh a hrelo....Jungkook lakah chuan a thinrim thar em2 a, mahse a thinrimna chu enge a tangkaina, enge beisei tur ala neih ve chuan.....Jungkook hi a duh lutuk a, mahse a ta a nilo tlat, hei tak hian thil a ti harsa nge a ti awlsam kan ti dawn....kalsan dawn se chuan a awlsam deuh anga, mahse chutiang a ni rigawt thei bik silo....rilru buai nuaih chuan inlam pan in a haw a.....

•••••••••••••••••••••••

"Minjun, khawiah ge Mama" Jungkook chuan in a thlen velah Taehyung chu a zawng ghal a, nidang chu nise choka atanga rawn chhuakin nuisangin a rawn pan awm si a....

"Mama chu tlaiah kan len atang khan alo la chhuaklo hrim2 alawm, a muhil aniang papa" Minjun chuan nui sawngin a chhang a...Jungkook chu inchung lamah chuan tlan chho nghalin Tae room lam chu a pan a...

Kawngkhar alo inkalhloh vangin a lut tlang nghal a, mahse Taehyung a hmu mailo.....a awmna tang a hla vaklo, tukverh bulah van lam hawiin Taehyung chu alo thu a....pan hnai vatin biak chu a tum a, mahse a sawi tur a a tih ve zawng2 te chu boruakah an tham ral vek tawh...

"Tinge engmah min hrilhloh" Taehyung zawk chuan Jungkook pawh enlo chuan a rawn ti a, a âw atang chuan a tap rei tawh tih a hriat....

"Tae" Jungkook tan chuan rinthiam a harsa, egber nge a hriat chhuah, amahin alo zep hi nge ni anga thil dang zawk....

"Ka hnawksak viau ang tiraw, i fapa in min gainat vang chauh a heta min awmtir hi i ni em" Taehyung chuan a ti leh sap a.....

"Tae, enge i sawi awmzia"

"Hrelo der suh Jungkook, engkim ka hre vek tawh, tinge i zep tlat a"

Jungkook hmachhawn zawng chuan a rawn ding a, a hnarte chu a sen vek a a mit pawh, la in hnit faih chungin a rilru chu a insual reng bawk a, enge a beisei hi amah pawn a inhre biklo....a fapa in a gainat em vang a venghim leh heta awm a ni tih chu amah pawn a inhre chiang, mahse chu chauh chu a thinlung beisei hi a ni silo......




Continue......

DEVIL // MafiaGang✔︎Where stories live. Discover now