15. Ah, peanut.. you'll live with one pretty crazy mother

93 9 2
                                    

-Мамо, мамо!- към мен тичаше русокосо босо момченце със сиви палави очички.
Станах и се огледах. Лежах на меко одеяло на средата на красива горска поляна. До мен имаше кошница за пикник. - С тате ходихме за цветя.
Зад него се появи Алекс, с широка усмивка на лицето.
-Това е за теб, мамо! - Малкия ми подаде връзка полски цветя и ми се усмихна, показвайки ми две сладки трапчинки на бузките.
-И това е за теб, мамо! - каза Алекс с почти същия детски глас. Тримата се засмяхме.
После те двамата се намръщиха.
-Мамо, събуди се заради мен. - каза малкия.
-Да, мамо, събуди се, заради него.
-Но аз съм будна. - погледнах надолу. Букетите от полски цветя се бяха превърнали в погребални венци. - Алекс.. - когато вдигнах погледа си нямаше и помен от горската поляна или малкото момченце. Бяхме пак пред онзи проклет склад. Алекс беше целия в кръв.
Изпищях и се събудих. Горчиви сълзи се стичаха по лицето ми, когато татко и няколко сестри влязоха в болничната ми стая.
-Куин, Боже будна си.
Сестрите ме върнаха обратно в легнало положение, а татко дойде и хвана ръката ми. Появи се и Естел, която мина от другата ми страна.
-Тате, къде е Алексей?
-Куини, не се преуморявай, моля те.. туко-що се събуди от кома.
-Всички показатели са добре, г-н Де Лука. Не я натоварвайте.
-Разбира се. - тате отговори на сестрата с топла усмивка и те излязоха от стаята.
-Тате..
-Недей, Куин..
-Той.. той е жив нали? - погледнах към Естел, но тя само стисна ръката ми по-силно и погледна на другата страна. Видях сълзи да проблясват в очите на татко. Не..
-Не, тате, кажи ми че той е добре. - сълзите ми се превърнаха в истински рев и аз започнах да се треса.
-Съжалявам, Куини.. - опитах се да стана и да изляза.
-Къде е той, татко. Това не може да е вярно, той имаше жилетка, щеше да се оправи. Трябва да го видя .
-Куин.. - татко ме върна обратно на леглото преди да изскубя всички кабели и тръби, които висяха по мен. Остра болка ме прониза в стомаха. Друга в сърцето.- Куин ти беше в кома един месец. Погребахме го, Куин. Алексей го няма.
Естел се разплака до мен.
-Куини..
Татко ме прегърна и аз успях да извадя пистолета от колана му.
-Куин, какво...
-Казах, че искам при него. - бях твърдо решена, че баща ми и сестра ми просто ще ме оставят да се самоубия. Не им оставих време да реагират и бях готова да натисна спусъка, когато татко избута пистолета от ръката ми.
Той и Естел хванаха ръцете ми и ги задържаха до леглото.
-Пуснете ме, по дяволите, ще отида при него.
-Бременна си, Куин. - Естел не издържа и пусна ръката ми. Отиде в другия край на стаята.
-Какво? Какви са тези глупости?
-Бременна си. Пета гестационна седмица. Детето е боец. Едва оцеля. Както и майка му.
След това тя ми донесе пистолета.
-Естел какво правиш?!
-Давам и избор, тате. Дали ще убие себе си и нероденото им дете, или ще се стегне и ще живее, заради бебето и заради Алексей.
Оръжието беше тежко в ръката ми. Беше тежко и когато го хвърлих в другия край на стаята.
-Оставете ме сама.
Те не казаха нищо повече. Излязоха и ме оставиха сама.
Бременна. Инстинктивно сложих ръка на корема си. Алекс си беше отишъл, но ми беше оставил това дете. Усмихнах се. Но си беше отишъл. Емоциите ме заляха ката вълна.

QueenWhere stories live. Discover now