ئازیزەکەم نامجون
"ئەوە شتێك بوو کەلە دوایین نامەکەدا نووسی پێش ئەوەی بینینی کاڵ بێتەوە"نەفرەتی لەخۆی کرد کەزۆر لاوازە. ئەو دەیتوانی بە ئاسانی بڕوات، ئەوکاتەی زانی ئەوە زۆر قوڕس ترە لە هێزی بەڵام نەیکرد.
ئەو بەخۆی دەگووت کە تۆزێك زیاتر چاوەڕی بکات بۆ ئەوەی بتوانێت دوا وشەکانی بۆ کوڕەکان بنووسێت. بەڵام ئێستا ئەو نازانێت ئەوە هۆکارە ڕاسیەقینەکەیە
کە لێرەیە.ئەو لەنێوان ئارەزووی ڕۆیشتن و مانەوەیدا سەری لێشێواوە، هەرچەندە ئەمە ئازار بەخش دەبێت.
ئەو هێشتان پلانێکی دیاریکراوی نییە، دەیەوێت بەخێرای و بەهێمنی بڕوات. بەڵام نایەوێت ئەندامەکان لە ڕێگەی هەواڵەکانەوە هەواڵی مردنی بزانن وە نایەوێت ئەوانیش ئەو بدۆزنەوە بە مردووی.
نازانێت چ ڕێگایەکی خۆکوژی کەمتر ئازاری دەدات.بەڵام بەدڵنیاییەوە بازنادات، ئەو ناتوانێت ئەمەبکات لەگەڵ جۆنگکووک.
ئەو ئاواتەخوازە کە کوڕەکان لێی خۆشبن بۆ ئەوکارەی دەیکات بەڵام ئەو دەزانێت کە ناتوانێت لۆمەیان بکات ئەگەر ئەوان نەیکەن.
وە شایەنی ئەوەیە کە ڕقیان لێ بێت.بەڵام ئێستا پێویستە بنووسێت هەرچەندە شایەنی ڕقە بەڵام نایەوێ، ئەو سەیری ئازیزەکەم نامجونی کرد کە پێشتر نووسیبووی وە نەیدەزانی چۆن دەست پێ بکات..
هەرچەندە بیرکردنەوە لەوەی لە نامجون دوور دەکەوێتەوە ئەوە هەستێکی بە ئازارە.
جین نازانێت کە ئازارەکەی چۆن دەوەستێت، ئەگەر بیزانیایە ئێستا نەدەگەیشتە ئێرە.جین هەمیشە ئاگاداری ئەوە بووە کە ناتوانێت لە ژێر چاوی میدیادا ئازاری جەستەی خۆی بدات، بۆیە هەرگیز هەوڵی نەداوە. ئەو دەزانێت کە ناتوانێت هەستەکانی خۆی نیشان بدات یان ڕای خۆی دەربڕێت.
//ڕوون کردنەوەی وەرگێڕ//
/لێرە مەبەستی ئەوەیە جین ئازاری جەستەی دەدات
(جۆرە نەخۆشیەکی دەروونیە کە نەخۆش بەجەستی دەیەوێت ئازارەکانی مێشکی لەبیربکات)
بەڵام لەو شوێنانە کە نەتوادرێت کامێراکان بیبینن/لە جیهاندا گۆڕینەوەی بیروڕا گرینگ نین. ئەوەی گرینگە کوالێتی ئەو میوزیکو گۆرانییە کە بڵاوی دەکەینەوە
وە ئەو بڕە پارەیەی کە تۆ دەیدەیت.بەڵام نامجون هەمیشە ڕای خۆی لەبەر چاودەگرێت و لە کۆبوونەوەکانی گروپەکە قسەی دەکرد.
نامجون هەمیشە گرینگی پێ دەدا وە جین دەیویست پێی بڵێت کە چەند ئەمەی بەرز نرخاندووە.سوپاس بۆتۆ "نووسی" بۆ مامەڵە کردت لەگەڵم
وەك ئەوەی کەسێکی گرینگبم.
پێم وانیە تۆ بزانیت ئەوە چەند بۆمن مانادارە بەڵام پێم وایە تۆ دەتوانیت وێنای بکەیت.
أنت تقرأ
✍︎نــــامـــەکــــان✍︎/𝑲𝑺𝑱/✔️/کــــۆتــــای هــــاتـــــووە/
Actionجــیـن دوایــن نـــامـەکـانـی بـــۆ ئــەنــدامــانـی بـــانــدەکــەی دەنــووســێـت. / چـــیـڕۆکـی وەرگـێـڕدراو / (𝑆𝑡𝑎𝑟𝑡) /24/2/2022/ (𝐸𝑛𝑑) /17/5/2022/