ئەمڕۆ هیچکام لە کوڕەکان لە ماڵەوە نین جگە لە سیۆکجین.
ماکنایز لەگەڵ هۆسۆك لە ژووری ڕاهێناندا سەماکانیان فێڕ دەکات.
نامجون و یۆنگی ڕۆیشتن بۆ ستۆدیۆ بۆ کارکردن لەسەر چەند گۆرانییەکی نۆی کە لەچەند ڕۆژی ڕابردوودا دەی بیستن.ئەمڕۆ هیچ دەنگێك نیە.
ئەمڕۆ هیچ بێزارییەکی جۆنگکووک و جیمین نییە __ هیچ دەنگی ڕاهێنانی تایهیۆنگ نییە بۆ دراما نوێکەی، هیچ پێشبڕکێیەکی ڕاپی ئازاد لە نێوان گەورەکان نییە، ئەمڕۆ هیچ تەقینەوەی پێکەنین نییە بە هەڵەی گەمژانە و نوکتەی باوکانە سەرزەنشتی لێ ناکرێت.
ئەمڕۆ خانووەکە بەتەواوی بێدەنگ بوو، وە ئەمڕۆ گونجاوترین ڕۆژە بۆ جین.
کەس نایبینێت کە ئەو چی دەکات یان پلانەکەی تێک بدەن. وە هیچ کەسێك نابێت ئەو بوەستێنێت لە ڕۆیشتن.
ئەو لە کۆتایدا ڕێگاکەی دۆزیەوە. چەند حەبێك قووت دەدات، دەڕوات بۆ خەوتن ئیتر لەو خەوە هەڵناستێتەوە.
ئەمە ئاسان و خێراو کەمتر ئازاری دەبێت. ئەوانیتر نابینن کە ئازار دەچێژێت یان بە شێواوی بیبینن.
دوا وێنە کە لە مێشکیاندا دەمێنێتەوە ئەوەندەش خراپ نییە کە تەنیا بەخەوتووی بێت.
ئەو وابیری کردەوە کە ئەوان بەم شێوەیە باش دەبن.
بەڵام ئەو بڕیاری دا کە بۆ دواین جار ئاگاداری ئەوان بێت، دەیویست بەخۆی پێبکەنێت کاتێك چوو بۆ دوکانی میوە. بیری لەوە بکەوە وەك ئەرکێکی جیهانی،یاخوت گرینگ تریش، چونکە ئەگەر ئەمە کۆتا ڕۆژی ئەو بێت ئەوا کوڕەکان بە برسیەتی جێناهێڵێت.
ئەو دەزانێت سەما کردن وزەی زۆر لەوان دەبات وە ماکنایز چاوەڕێی نانی ئێوارە دەکەن کاتێك دەگەڕێنەوە بۆ ماڵەوە.
ئەو پرسیاری لەخۆی دەکرد کە کێ بۆ ئەوان چێشتلێدەنێت کاتێك کە ڕۆیشت، یۆنگی پێشتر لە چێشتلێناندا باش بووە وە هۆسۆکیش هەیە، بەڵام زۆربەی ئەو شتانەی کە دەتوانن لێی بنێن ژەمێکی سادەیە کە منداڵەکان زوو بێزاردەبن.
جیمین و جۆنگکووک یارمەتی زۆر نادەن لە چێشتخانەکە ئەوان هیچی تر نازانن جگە لە چۆنییەتی هەڵکردنی تێکەڵکەرەکە. وە ئەوە سەرسوڕهێنەر دەبێت ئەگەر تایهیۆنگ بزانێت کە تێکەڵکەرەکە
لە کوێیە.ئەو بێدەسەڵاتانە ئاهێکی هەڵکێشا پاش ئەوەی بیری لە ئەگەری ئەوە دەکردەوە ئەوان زۆرجار خواردن لە دەرەوە داوا دەکەن __ وە زۆر جار خواردنەکە ناتەندروستە __ تا ئەوکاتەی کەسێك بیر لە فێربوونی چێشتلێنان دەکاتەوە.
أنت تقرأ
✍︎نــــامـــەکــــان✍︎/𝑲𝑺𝑱/✔️/کــــۆتــــای هــــاتـــــووە/
Actionجــیـن دوایــن نـــامـەکـانـی بـــۆ ئــەنــدامــانـی بـــانــدەکــەی دەنــووســێـت. / چـــیـڕۆکـی وەرگـێـڕدراو / (𝑆𝑡𝑎𝑟𝑡) /24/2/2022/ (𝐸𝑛𝑑) /17/5/2022/