NOMINACJA

37 3 3
                                    

Hejo! To nie rozdział, bo spróbuję zrobić nominację. Moje pytania moim zdaniem pod ostatnią nominacją były jedną wielką porażką. Te pewnie też nie będą lepsze, ale mogę spróbować. Oki, lecimy!

1. Która u ciebie jest teraz godzina?

2. Ulubiona piosenka

3. Ulubiony ship z UT (jeśli nie znasz żadnego to napisz, który Sans jest twoim ulubionym, oczywiście ten którego znasz, jak nie znasz to nic nie szkodzi :3)

4. Jak odkryłaś/eś Wattpada?

5. Co robiłaś/eś przed dostaniem tej nominacji?

6. Lubisz rysować? Jeśli tak, to czy wolisz na papierze czy na komputerze?

7. Nominuj 5 osób

No dobra, poszło trochę lepiej niż ostatnim razem. Nominacja leci do dwóch osób, które na pewno to przeczytają: Doktor_Akina i Poth-ic. Tak na marginesie, nie wiem czy pojawi się dzisiaj kolejny rozdział. Jak coś, to pewnie dzisiaj go zacznę, ale ogólnikowo to może się nie pojawić. Ale nie jestem tego w stanie stwierdzić z całkowitą pewnością. Od następnego tygodnia wracam do szkoły, więc cały weekend muszę się uczyć, bo mamy kartkówki i sprawdziany zaraz po powrocie, więc w weekend nic się nie pojawi. Jak coś to w przyszłym tygodniu, jak będę miała czas. Ale to też jeszcze niepewne. Ok, to tyle. Do następnego!

~Pójdę za Tobą wszędzie~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz