Yoongi stanął przed drzwiami do pokoju Jimina. Odetchnął kilka razy głęboko, aby się uspokoić po czym zapukał do drzwi chłopaka.
Chwilę później Chim otworzył drzwi z obojętnym wyrazem twarzy, jednak gdy tylko zobaczył swojego kochanego hyunga, na jego twarzy zagościł uśmiech, a w oczach pojawiły się iskierki.
- Suga! Jak dobrze ze cię widzę wiesz, miałem do ciebie iść, bo słu...
Yoongi przerwał mu przytulając się do Parka. Ten natomiast zamrugał kilka razy zdziwiony, jednak jego ręce po chwili zawędrowały na plecy starszego przyciągając go bardziej do siebie.
Yoongi szczerze ucieszył się na ten gest. Sam nie wiedział dlaczego... Tak jakoś...
- Wszystko dobrze hyung?
Spytał młodszy, lekko zaniepokojony zachowaniem starszego chłopaka.
- Oczywiście, że tak... Potrzebowałem bliskości... Każdy czasem tak ma...
Suga wzruszył lekko ramionami i niepewnie się uśmiechnął.
- I przyszedłeś z tym do mnie? Awwwww...
Jimin uśmiechnął się jeszcze szerzej, na co Yoongiemu zrobiło się cieplej.
- Tak w ogóle, Yoongi, miałem cię o coś spytać...
- Słucham mochi...
Na to przezwisko Jimin lekko się zarumienił.
- Pamiętasz, że niedługo jedziemy na wspólne wakacje?
Zapomniał.
- No, więc dzisiaj wieczorem będziemy ustalać gdzie, jaki hotel i tak dalej...
- Dobrze. Ale do wieczora jeszcze długo...
Jimin spojrzał na niego zaciekawiony.
- Przejdziemy się gdzieś? - spytał starszy.
- Pewnie Yoongi hyung...! Daj mi chwilę, tylko się trochę ogarnę.
Starszy kiwnął nieznacznie głową i udał się w stronę schodów.
- Poczekam na dole.
Jimin kiwnął tylko głową i zniknął za zamykanymi drzwiami.
Szykuje się ciekawy dzień...
---------------------------------------------------
Postaram się coś wstawić jak będę w szkole <3
CZYTASZ
I need love - Yoonmin
FanfictionPark Jimin i Min Yoongi. Mimo, iż są jedynie przyjaciółmi, niedługo oboje zapragną bliższej, bardziej intymnej relacji Potrzebują się wzajemnie. Mimo, że jeszcze nie zdają sobie z tego sprawy...