Jimin POV
Minął już drugi tydzień od przeprowadzki, a ja nie zamieniłem ani jednego słowa z Yoongim.
Smutne, bo przecież mieliśmy taki dobry kontakt. Dlatego też wszędzie go szukam, jednak nie jest to takie proste. Chłopak mnie unika. I to od dłuższego czasu. Zauważyłem to kilka dni temu.
Cholera, dlaczego mnie tak boli przez to serce... I czuję taką... Taką nieprzyjemną pustkę.
Chwyciłem telefon i napisałem do Mina, wiedząc, że gdybym do niego poszedł, ten i tak by się jakoś wykręcił...
Do: Yoongi hyung
Dlaczego mnie unikasz? To nie jest fajne hyung...
Od: Yoongi hyung
Nie unikam.
Załamany rzuciłem telefonem o ścianę, mając gdzieś, czy tym go zepsuję czy nie.
Podciągnąłem kolana pod brodę, a po moich policzkach pociekły łzy.
Mój, cudem nie zepsuty telefon ciągle rozbłyskał, sygnalizując nowe wiadomości. Nie obchodziły mnie ani trochę...
Yoongi POV
Od: Yoongi hyung
Jimin? Wszystko w porządku?
Nie wyświetlono
Chim...?
Nie wyświetlono
Park Jimin, przeczytaj to.
Nie wyświetlono
Jimin? Stało się coś?
Nie wyświetlono
Wracam do domu, zaraz będę, to pogadamy...
Nie wyświetlono
Cholera Jimin... Nie wpadłeś na żaden głupi pomysł prawda?
Nie wyświetlono
Wpatrywałem się tępo w ekran telefonu, czekając na jakąś odpowiedź Jimina. Gdy nie doczekałem się jej, przekląłem głośno, na co kilka osób spojrzało na mnie. Schowałem telefon do kieszeni, i pobiegłem do domu...
Taehyung POV
Siedziałem z Jungkookiem w pokoju, oglądając film.
- Taehyung, bo wiesz... - zaczął młodszy jednak nie dane mu było dokończyć. Przerwał mu dźwięk... płaczu? Tak, płaczu... kto płacze? Whait, Jimin?
Wymieniliśmy z Jungkookiem znaczące spojrzenia, i poderwaliśmy się z łóżka, idąc w stronę drzwi.
Zapukałem do pokoju Jimina, i wszedłem, nie czekając na pozwolenie. Park siedział na łóżku płacząc, pod ścianą leżał jego lekko zbity telefon, który co chwilę sygnalizował nowe wiadomości.
Jungkook podszedł do chłopaka, od razu wypytując, co się stało, przytulając, i ogólnie pocieszając go. Ja natomiast schyliłem się po telefon. Na ekranie widniało kilkanaście wiadomości od Yoongiego. Zmarszczyłem brwi, nie zbyt rozumiejąc.
Oj Min, będziesz się kurwa tłumaczyć...
------------------------------------------
Zjebałam ten rozdział troszkę...
CZYTASZ
I need love - Yoonmin
FanficPark Jimin i Min Yoongi. Mimo, iż są jedynie przyjaciółmi, niedługo oboje zapragną bliższej, bardziej intymnej relacji Potrzebują się wzajemnie. Mimo, że jeszcze nie zdają sobie z tego sprawy...