Yoonmin - Maraton 16/18

26 3 0
                                    

Yoongi POV

Nie. To za wcześnie. Powiem mu, ale jeszcze nie teraz. Nie jestem jeszcze gotowy, poza tym strasznie boję się jego reakcji...

Od naszego pogodzenia się z Jiminem minęły dwa dni. O ironio, rozmawialiśmy ze sobą naprawdę mało, nawet chyba mniej niż wtedy, gdy unikałem Chima. Park nie wychodzi zbytnio z  pokoju, co trochę mnie martwi.
Dobra, idę do niego.

Wstałem z łóżka, i podszedłem do drzwi naciskając na klamkę. Wyszedłem na korytarz, i skierowałem się w stronę pokoju Jimina. Coś dzisiaj pusto w tym domu... Chwila, która jest godzina?

Spojrzałem na zegar w telefonie. Siódma trzydzieści. Pewnie jeszcze wszyscy śpią.
Jestem pewien, że Jimin też będzie spał. Już miałem wracać do pokoju, gdy usłyszałem kaszel zza drzwi Parka.
Uśmiechnąłem się lekko, po czym otworzyłem drzwi, i wszedłem do środka.
Zobaczyłem Jimina, siedzącego na łóżku po turecku.

- Jimn? Wszystko w porządku?

-Tak Yoongi, wszystko dobrze, i...

Wypowiedź Parka przerwał kaszel. Jimin spojrzał na mnie i powiedział;

- No nie do końca dobrze...

- Oj Jimine, Jiminie... Leż, zaraz przyjdę.

Wyszedłem z pokoju, i prędko udałem się do kuchni, gdzie wstawiłem wodę na herbatę, i zacząłem robić śniadanie dla Jimina.

Biedny, rozchorował się. Cóż, nie mam za bardzo planów, posiedzę z nim ile tylko będzie trzeba. Nie chcę, żeby czuł się samotny. Zostanę z nim, dopóki nie wyzdrowieje. Może to będzie dobra okazja, i powiem mu...

Potrzasnąłem głową, wyłączając zagotowaną wodę.

Nie. Tak. Nie wiem.

Szlag, powinienem mu powiedzieć czy nie?!

Uderzyłem pięścią w stół, jednocześnie drugą ręką przeczesując włosy.
Pochyliłem się nad blatem, opierając się o niego dłońmi.

- Ej Yoongi! Co się dzieje?

Nie słyszałem nawet, kiedy Park wszedł do kuchni.

- Nic... Jimin, idź na  górę, przyjdę zaraz do ciebie, i...

Nie zdążyłem dokończyć, ponieważ Jimin wtulił się we mnie od tyłu.
Moje serce szybciej zabiło, a po moim ciele rozlało się przyjemne ciepło.

Park Jimin, co ty ze mną robisz...?

------------------------------------------------

Czekajcie na kolejne dwie części maratonu, będzie się działo ;)



I need love - YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz