SKIP TIME | 3 MIESIĄCE PÓŹNIEJ
Jimin POV
Spacerowałem z Yoongim po pomoście niedaleko naszego domu. Od kilku miesięcy układa nam się świetnie, mimo początkowych obaw.
Szczerze? Cieszę się, że to właśnie Min Yoongi się we mnie zakochał, i że to właśnie z nim jestem teraz w związku.
Zgodzenie się na tą relację było zdecydowanie najlepszą decyzją w moim życiu...Z zamyślenia wyrwała mnie dłoń Yoongiego, która właśnie odnalazła tą moją, łącząc nasze palce w uścisku.
Uśmiechnąłem się delikatnie. Mimo, że trochę czasu już minęło, dalej cieszę się z każdego takiego gestu.
Spojrzałem w oczy mojego skarba.- Jiminnie, kocham cię... - mówiąc to położył dłoń na moim policzku, robiąc delikatnej kółeczka kciukiem.
Zarumieniłem się nieznacznie na ten gest. - Ale ty jesteś uroczy... - powiedział, uśmiechając się szeroko, przygryzając przy tym wargę.- Aish, daj spokój... - mruknąłem uciekającym wzrokiem gdzieś w bok.
- Ale to prawda kochanie...
Zakryłem twarz dłońmi, jednak uśmiechnąłem się. Tak na prawdę lubię, gdy Yoongi mówi mi, że mnie kocha, że jestem słodki, uroczy albo że jestem ładny czy przystojny. Czuję się wtedy kochany, i wiem, że się mu podobam. To naprawdę miłe uczucie...
Poczułem chłodne dłonie Yoongiego na swoich nadgarstkach. Delikatnie odciągnął moje dłonie od twarzy.
- Uśmiechasz się! - powiedział ucieszony. - Lubisz jak tak mówię, huh?
Uśmiechnąłem się szerzej, po czym pocałowałem go szybko w usta.
- Może? - powiedziałem rozweselonym tonem.
- W takim razie będę tak robił częściej klusio ^^
- Ale to, że to lubię, to nie znaczy, że mnie to nie zawstydza...
- Cute... - podsumował Yoongi, po czym pociągnął mnie za sobą w tylko jemu znanym kierunku...
~xxx~
Przepraszam za ewentualne błędy, nie mam czasu sprawdzić, zrobię to w wolnej chwili ^^
CZYTASZ
I need love - Yoonmin
FanfictionPark Jimin i Min Yoongi. Mimo, iż są jedynie przyjaciółmi, niedługo oboje zapragną bliższej, bardziej intymnej relacji Potrzebują się wzajemnie. Mimo, że jeszcze nie zdają sobie z tego sprawy...