Genç adam elindeki Flashbeek'i çevirdi. Yüzündeki sırıtışa engel olamıyordu. Ne de olsa dostuna-bucky'e- bunu yaşatanların idam niteliğinde belgeler vardı. Ve o belgeler elindeydi.
Yüzündeki sırıtışı bozmadan ilerlemeye başladı. Karşısında gördüğü adamlarla gözünü devirip eliyle kalkanını kavradı.
"Ciddi değilsiniz di mi?"
Adamların bakışları ile uzun bir soluk bıraktı. Elindeki kalkan ve vücunda ki serum onda oldukça sıradan insanlar onun için bir hiçtı. Ve karşısındaki iki adamda bunu anlamayacak kadar aptal olmalıydı."İsterseniz kaçmanıza izin verebilirim Gereksiz vakit kaybetmeden--"
Sözünü kesen kolunda hisetiği sıcak sızıydı. Alt dudağını ısırıp kaşlarını çattı. Ona sıkan ve hâlâ bakınan iki adama sert bakışlarını yolladı. Adamın elini kavrayıp sırtına geçti. Diğer adamın kurşunların dan korunmak için yaralı kolunu kalkanı yla kavradı. Siyahlara bürünmüş adamın elinde ki silahı kaptığı gibi diğerine bir iki el sıktı. Yerde kıvranan adama karşı şarjörünü boşaltırken kulağına eğildi."Buradan çıksak iyi olacak. Çoğaldılar."
"Natashayı bekliyoruz. İletişim odasında ki verilerin yanında"
Tonyin sesindeki bıkınlık ile gülümsemeden edemedi. Babalık taslaması hoştu.Genç adam başını onaylarcasına sallarken hızlı adımlarla binadan ayrıldı. Az önce indikleri jetin bölgesine gelince orada bulunan iki dostuna döndü."Gelmedi mi hâlâ?"
Tony Steve'in sorduğu soruya sesiz kalarak tekrar jetin İletişim bölümüne gitti. Bucky başını onaylamaz bir şekilde sallarken konuşmak için dudaklarını araladı
"Hayır, birkaç dakika sonra roketler aktifleşecek ve gelmezse dünya bir avengerı kaybedecek"
Yüzündeki alaycı gülümseme Steve'in sert bakışlarıyla karşılaştı. Bucky temizlemekte olduğu kanlı mekanık kolundan başını kaldırdı. İki elini ' benim suçum yok' dercesine kaldırırken Steve tekrar kulağına eğildi.
*****
"Sana oradan çık diyorum Nat"
Sevdiği adamın sesi kulaklarını doldururken kadın sinirle gözlerini yumdu. Kulaklığına eğilip konuşmaya başladı."Sadece 57 saniye kaldı Steve. Lanet olası çeneni kapa!"
"Yüzbaşı haklı Nat. Friday yaklaşan askerleri tespit etti. Sayıları çok fazla ölmek isteyenler burada kalabilir."
Tony'ın sesiyle başını onaylarcasına sallarken buckyin sesi kulaklarını doldurdu.
"Liderimiz Stark, ne kadar da düşünceli değil mi?"
"Senin liderin olmak istediğimi sanmıyorum buck."
Genç kadın kulağına dolaşan atışmaları görmezden geldi. Atışmaları birkaç yıl önce yaptıkları bir Hydra üssü baskınıyla başlamıştı. Baskın sonucunda Buckyin buz tutmuş bedenini ve yanında buldukları dosyada yaptığı görevleri okuyunca atışmaları boyut atlamıştı.
Starkların infazı
O günlerde Tony ve Buckyin omuz omuza savaşacaklarını söyleseler Natasha buna inanmazdı. Şimdi bucky Steve'ı yanlız bırakmamak Tony ise görevlere katılma merakından dolayı yan yanalardı. Yaptıkları kavgaları görmezden gelmeyi görev belemişti Avengerlar
Üstüne eğildiğı diz üstü bilgisayar geri sayıma başlamışken genç kadın sadece taktığı kulaklığı parçalamak istiyordu. Haksız da sayılmazdı
"Seni bekliyoruz Nat. Üsslerine saldırdık yakında burada--"
Sözünün kesilmesiyle Natasha yerinden rahatsızca kıpırdandı. Kaşları çatık bir şekilde etrafı izliyordu. Kulaklarındaki kulaklığa eğilip sinirle konuşmaya başladı. Kulaklığın diğer tarafından gelen hareketlilik merakını artırmıştı.