Boğazında ki eller kudretini artırırken adam zorlukla nefes alıyordu. Karşısındaki kadının nefretle parıldayan gözleri,oldukça çatılmış kaşları,dişlerini sıkması adamı hamle yapmasını engeliyordu. Sahi ne koşulda olurlarsa olsunlar kadına karşı hamle yapamazdı genç adam. Boğazındaki parmakların onu soluksuz bırakmasını engeleyebilirdi. Engelemesi sonucu kadının darbe alacağını biliyordu.
Ve yapmak istediği son şey sevdiği kadına zarar vermekti...
Genç adam boğazındaki elleri gevşetmeye çalışırken dostunun sesiyle elini kaldırdı
"Hey, Nat?!"
Kadın tanıdık ses ile arkasına dönerken bucky yüzündeki şaşkınlığı gizleyemiyordu. Steve zorlukla konuşup harekete geçmek üzere olan dostunu durdurdu. Natasha sinirden çatılmış kaşları ile belindeki silahı buckye uzatıp diğer eliyle adamın soluğunü kesiyordu.
Bucky belindeki silahı tereddütsüzce çıkarıp kadına döndü."Ne oldu bilmiyorum ama Nat, en yakın dostumu öldürmene izin vermiyeceğim"
"K-kendinde değil buck. S-saldırmayı deneme bile"
Adamın söyledikleriyle yüzünü buruştarak konuşmaya başladı. Elindeki silahı bırakmadan devam etti.
"Şiddetli bir ilişkiniz olduğunu biliyordum. Ama bu denli düşünmemiştim--"
Sözünü kesen şey Tonyin kadına arkadan yaklaşıp boynuna sapladığı serumdu. Saniyeler sonra sarışın adam yanında bulunan koltuktan destek alıp ayakta kalmaya çalıştı. Nefes alışverişlerini düzene koyduktan sonra gözlerini hızla kadına dikti. Gözlerindeki yorgunluğu fark eden Bucky dostunun yanında yer aldı. Kolarında olan kadını yatıran Tony Vision'ın gelişiyle konuşmaya başladı.
"Bu da neydi?"
Gözleri hâlâ Natashanın üzerinde olan Steve omuz silkmekle yetindi."Siz gelmeden yaklaşık on dakika önce başladı. Aniden saldırınca...Karşı koyamadım. O iyi mi?"
Vision kendisine yöneltilen soruyla konuşmaya başladı"Hissettiğim tek şey yoğun güç kaynağı. Kontrol dışı bir kukla gibi...Emin değilim. Metafizikte temel yatıklanlık'ta cevapları bulabiliriz. Ya da tamamen mutasyon.."
"Kısa bir sürede bu denli bir bozulma yaşanılamaz. Ona baskıyı yapan gelişmişı bulmak önemli"
Tony verdiği emir ile Vision eleriyle ufak bir hologram açtı. Dakikalar sonra saçları kahveye çalan kız ve gümüş saçlı çocuk öne çıktı. Sarsıntısız bir şekilde üsse doğru ilerlerken Vision konuşmaya başladı."Wanda Maximoff.. Kardeşi Pietro Maximoff ile özgürlük karşıtı birkaç suçtan aranıyorlar. Anne ve Babası ölü. Hydranın gönüllü gelişmişlerinden. Teleknazi ve telekomünikasyon genini taşımayı başaran milyonlarca mutantan yaşayan tek insan. Pietro Maximoff sadece bir saniyede dünyayı dolaşabilir. Yokluğu fark edilmediği gibi varlığını da fark etmek imkansız. Oldukça güçlüler"
"Evet ama yaklaşık 4 km ileriden kontrol edemez"
Diye mırılandı Tony. Elleriyle sakalarını okşadı. Dakikalar sonra üsse yaklaşacakları halde gözlerini Natashadan ayıramıyordu. Ölüm saçtığını milyonlarca kez görmüştü belki. Ama ekipten birine özelikle nişanlısı olan adama saldırması tuhaftı."Uyanınca yeniden saldıracak mı?"
Vision Buckyin sorusuyla omuz silkerken Tony konuşmaya başladı."Siz ikinize saldırmasında bir sakınca görmüyorum."
Bucky gözlerini devirmekle yetinirken Tony üzerindeki meraklı bakışları fark etti. Sarışın adamın bakışlarında hem korkuyu,telaşı hem de merak'ı nasıl barındırdığını merak etti. Steve ciddi bakışlarıyla Tony ye bakarken ses tonundaki korku fark ediliyordu.