07

145 17 46
                                    

"2 hafta boyunca kuvvetli bir belirti göstermedi. Kalp atışları,konuşma şekli,göz rengi,tavırları  hersey normal. O Natashadan başkası değil. Korkun yersiz bruce"

Sarışın adamın söyledikleriyle başını olumsuzca salladı. Volta attığı odada yaklaşık iki saat boyunca tartışıyorlardı.

"Wanda'nın beyin zarına giriş yaptığını gördük Steve. Tabii  belirti göstermemesi tuhaf. Göstermesi gerekirdi"

Göz ucuyla koltuğa yerleşmiş adama bakındı. Gözlerini kaçırıp omuz silken adama karşı tekrar konuşmaya devam etti.

"Gösterdi değil mi?"
Tony bakışlarını diktiği sokaktan alıp adama çevirdi. Tony stark'ın sağında Bruce banner ve solunda bulunan Rhodey'ın bakışlarını üzerinde hisetti.

"Hiçbir sorun yok. Onu en iyi ben tanıyorum.Belki de sadece anlık birşeydi."

"Anlık olduğunu sanmıyorum. Wanda'nın dediğine göre istemsizce yapmış olsa da--"

Rhodeyin sözünü kesen sarışın adamdan başkası değildi.

"Daha birkaç önce size saldıran bir mutanta ne kadar çabuk güveniyorsunuz? Onu bir yere kapatmanıza izin vermiyeceğim. Merak ettiğiniz için size durumundan haberdar ediyorum. "

Ayaklanan adam ile Rhodey söz aldı.

"Olaylara duygusal yaklaşıyorsun Steve. Eğer iyi değilse bu korkutucu bir salgına dönüşebilir. Sadece seni,bizi veya Natasha'yı ilgilendiren birşey olmaktan çıkar."

Paltosunu üzerine geçiren adam ile gözlerini devirdi. Elini uzatan adama karşı kaşlarını çattı. Rhodey uzatığı elini geri çekerek dostuna bakındı

"Düşmanın değiliz Steve-"

Rhodeyin sözünü kesen sarışın adamdan başkası değildi.

"Dostum da değilsiniz. Öyle olsaydı saçma bir teori yüzünden Nat'ı karantinaya almazdınız. Sonucu tahmin edilmeyen bir tedaviye maruz bırakmazdınız."

Steve dudaklarını birbirlerine bastırdı. Şu an yapmak istediği son şey sevgilisini ölüme sürüklemekti. Gözlerini üçlü adamdan ayırıp sokağa dikti.

"Mecburuz Steve. Yaygınlaşması muhtemel. Saklamaya çalıştığın anda görüş iznin de elinden alınır."

Birkaç adım ilerleyerek adama bakındı.

"Denemeyin bile..."
Rhodey'é karşı burnunu kıvırdıktan  sonra adımlarını kapıya yönelti. Duyduğu tek şey Bruce'un ona söyledikleriydi. Ve bu adamın belkide günlerce kafasını kurcalayacaktı.

"İmha edilmesi  halinde yapılması gerekeni yapacağım. İstemesem de çoğunluğun iyiliği için Rogers."

....   ....

2 hafta önce...

"Bu çok saçma "
Sam'ın dediklerinı onaylayan sesler yükselirken Steve gözünü devirdi. Bunun saçma olup olmaması umrunda değildi. İlgi odağı yaptıkları kavgadan sonra labavoturda karantinaya alınan sevgilisindeydi. Zihninde kadının onun hakında ki aşalık söylemleri dolaşırken Steve Rogers odaya giren adama bakındı.

Tony stark katlamış olduğu gömleğin kolalrıyla gevşek bıraktığı kravatıyla dağılmış bir haldeydi. Ondan farkli bir yani yoktu. Günlerdir  çektigi uykusuzluğun acısını şimdi hisediyordu. Morarmış göz altları durumun ciddiyetini gayet açık gösteriyordu

" Manyetik transet...Natashaya aktarılan bu enerji onu kontrol etmesine ve bizler için bir tehtid olmasına neden oldu."
Uzun bir soluktan sonra konuşmaya devam etti.

-Escape-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin