Natasha uzandığı yataktan kalktı. Yaklaşık yarım saatir tavanı seyretmeyi bırakmış Revirde volta atmaya başlamıştı. Steve'in revirı terk etmesinden sonra yaklaşık 2.5 saat geçmişti.
Tabii genç kadın için bu 2.5 saat bir ömür gibi gelmişti. Adamın gidişinden sonra saçmaladığının farkına varmıştı. Hemde büyük bir saçmalığın farkına varmıştı. Steve'in iddia ettiği askerler gayet mantıklıydı. Sonuçta saldıranların nereyi hedef alacağı belli olmazdı. Üstelik adamın hasas ve hemen kızaran, anında iz bırakan bir cildi vardı. O zaman ona ne olduğunu anlayamamıştı.
Sadece içindeki sese kulak vermişti. Ve bu sık yaptığı bir şeydi. Kendinde oluşan tuhaflığı fark etmiştı. Sevdiği adama koşulsuz güveniyordu. Üstelik Steve onu değil yerinde kim olursa olsun aldatacak biri değildi. Özür dilemek için sevdiği adamı bulmak istiyordu. Tabii kapalı bir Revirde kalması işini zorlaştırıyordu.
Kendine olan öfkesi büyüyor. Öfkelendikçe köpüren öfkesine öfkeleniyordu. Bazı sorunları vardı.
Ellerini saçlarına götürdü. Uzun zamandır kesmediği saçlarının normal olmayan derecede ıslaklığı ile kaşlarını çattı. Soğuk bir kış gününde saçlarını sırımsıklam edecek kadar terlemesi tuhaftı. Üstelik oda sıcaklığı terletecek kadar sıcak değildi. Hadi ama bu kadar derdi varken saçlarının ıslaklığını düşünecek değildi
Gözlerini Revirde gezdirdi. Saatlerce buradan çıkmak için uğraşmıştı. Ama başaramamıştı. Gözleri hareket eden kameraya takıldı. Eğer onu Revire tıkıyorlarsa büyük birşey olmalıydı. Ve büyük ihtimalle izleniyordu
"Tony...Ordaysan ki ordasın beni bu lanet Revirden çıkar"
Diye seslendi. Cevapı uzun bir sesizlik olunca gözlerini devirdi."Burada yalnızım ve yalnızlıktan nefret ediyorum. Bırak da çıkayım"
Yüzüne sahte bir ifade yerleştirdi."İyi değilim. Korkuyorum..."
"İkimizde ne kadar rahatsız olursan ol korkmayacağını biliyoruz Nat. Ama iyi denemeydi. "
Dostunun sesiyle yüzüne büyük bir gülümseme kondurdu."Demek oluyor ki oradasın Tony. Oradasın ve beni bu lanet yerden çıkarmıyorsun"
"Elimde olan birşey değil Nat-"
"Neden burada olduğumu bilmek benim en büyük hakkım. Üstelik neredeyse litrelerce kan aldınız."
"Eğer bıraktığım şeyleri yiyersen o litrelerce kanın bin katını alırsın"
Tonyin söyledikleriyle gözünü devirip sert bakışlarıyla kamerayà döndü."Derdim benden aldığınız kan değil. Derdim,neden tutsak edildiğim. "
Genç kadın bir cevap alamayınca odadaki attığı volta larına bir yenisi ekleniyordu."Anthony Edward Stark beni bu lanet yerden çıkarmazsan-"
Sözünü kesen uzun süredir kapalı olan revirin kapılarının açılmasıydı. Kapıdan geçen adama hızlıca ilerledi. Yüzünde oluşan gülümsemeyi soldurdu."Neden burdayım?"
"Bir anda takım arkadaşlarına saldırdığın için buradasın. "
Dedi ve ekledi"Shıld antlaşmaya bağlı kalmadığın için tutuklama emri çıkardı. Furry itiraz etse de yönetim kabul etmedi. Ne de olsa Avengerların kavgaya tutuşması çevreye büyük hasar vermek demek. Haklı olan itirazları için birkaç saat istedim sadece"
Natasha kaşlarını çatarak adama bakındı. Dediklerinden hiçbir şey anlamamıştı. Üstelik dostlarına mı saldırmıştı?
"Ne diyorsun? Ben kimseye saldırmadım. Takılacak biri arıyorsan--"