04

219 18 71
                                    

"Tony?"

Genç kadının sesiyle sarışın adam göz devirmekle yetindi. Çıkardığı tişortunu katlayıp kadına cevap verdi.

"Aramızdaki en zeki o nat. Böyle bir kararı mantıklı bulacaktır"
Kadın başını onaylarcasına sallarken duraksadı ve tekrar konuşmak için dudaklarını araladı.

"Peki bucky?"
Adam yutkunup konuşmaya başladı

"Bana 'kaçın' diyen oydu zaten"
Kadının tekrar birini söylemek üzere olduğunu fark edince dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

"Ardımızda kalanları düşünme sevgilim. Onların hiçbiri senin hayatından önemli değil benim için."
Sarışın adama onaylamaz bakışları ile baktı

"Yılarca yanımızda savaşanlara haksızlık yapıyoruz. Karşılaştığımız en küçük sorunda onları yanlız bırakıyoruz.

"Karşılaştığımız en küçük sorun mu? Eğer aksi ispatlanmazsa bir çeşit hapishane de tutulacağını biliyoruz. Seni öyle bir yerde tutuklamalarına izin veremem"

Sarışın adamın ikna edici bakışları altında başını onaylarcasına sallamakla yetindi. Yapabilecekleri başka bir şey yoktu. Bir hata yapmıştı. Sevgilisine ve en yakın dostuna saldırmıştı. Eğer avenger olmasalardı pek sorun olmazdı. Ama avengerların arasında çıkacak ufak bir kavgada dünyanın savunmasız kalacağını bilen birkaç başkan kadını tutuklama yanlısıydı. Ne de olsa genç kadın kendine avengerlardan yandaş toplayıp tekrar saldırabilirdi.

"Bu çok saçma. Onların hayatlarını milyonlarca kez kurtaran biri neden şimdi onları tehlikeye atmak ister ki? Kaçmak yerine bir çeşit tolerans altında olduğumu kanıtlayabiliriz steve."

Sarışın adam başını onaylamaz bir şekilde salladı.

"Eğer o tolerans kan değerlerinde çıkabilseydi bunu kanıtlayabilirdik"
Diye mırılandı genç adam. Yapılan yüzlerce kan testinde hiçbir bozulma görülmemişti. Sadece anlık bir etki bırakıldığını tahmin ediyordu. Öyle umuyordu.

Sağında hisetiği sıcak nefes ile sağına döndü. Genç kadının bakışlarını üzerinde hisseden adam kolarını genç kadına doladı.

"Sence hükümetten kaçmak mümkün mü?"
Dedi adamın sıkı koları arasında. Natasha hafifçe başını kaldırıp genç adama bakındı.

"Artık bir avenger olmasak umurlarında bile olmayız Tasha. Bucky gerekli açıklamayı yapacak. Senin yapman gereken tek şey o güzel kalçanı kaldırıp geç olmadan hazırlanmak"
Natasha başını onaylarcasına sallarken konuşmak için dudaklarını araladı.

"Tamam cap. Ben sana göre o güzel kalçamı kaldırıp hazırlanmaya gidiyorum"
Adamın koları arasında yükselip küçük bir öpücük bıraktıktan sonra odadan ayrıldı.

Gidişini izleyen Steve kadının kolay ikna olmasından hoşnutsuz olsa da eşyalarını bavuluna koymaya devam etti.

......

"Tanrım..."
Diye mırılandı genç adam. Yaklaşık yarım saatten fazla arabadaydı. Kadının vazgeçmesinden korkuyordu. Ne de olsa Tony ve Clint'e herkesten daha düşkündü. Her an gelebilecek kadını beklemeye devam etti. Düşüncelerinden sıyrılıp tüm dikkatini birkaç metre ilerdeki kadına baktı.

Yüzünde oluşan gülümsemeyi saklayamadı. Onunla gelmesi her ne kadar düşük bir ihtimal olsa da kadın gelmişti. Arabadan inip bavuluyla ona yaklaşan kadını belinden kavrayıp kendine çekti. Dudaklarına bıraktığı öpücük ile kadın kaşlarını çattı.

"Bu ne içindi?"
Steve yüzündeki gülümsemeyi söndürmeden kadına seslendi

"Karar değiştirip teslim olmadığın için. Rahatsız mısın?"
Dedi yüzündeki sahte kırgınlıkla. Natasha adamın tepkisine gülümserken konuşmak için dudaklarını araladı

-Escape-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin