Co było by gdyby....Omega poznała Bobę Fetta?

174 15 8
                                    

Parszywa Zgraja wciąż uciekała przed Imperium . Po tym jak Tech ujawnił, że Omega posiada DNA mandaloriańskiego łowcy nagród o imieniu Jango Fett. Oznacza to, że Omega jest córką Jango i siostrą Boby Fetta. Wszyscy zastanawiali się nad tym, czy Omega i Boba Fett spotkają się ze sobą.  W tym uniwersum Omega jest już dorosła i pełni rolę snajpera jak Crosshair. Który wciąż pozostaje lojalny Imperium .

Udaj się ze mną i zobacz, czy dwa zagubione dzieci Jango Fetta spotkają się. I podejmą współprace  ze sobą by pokonać Crosshair'a lub spróbować zmienić jego zdanie o Imperium.



 Planeta  Dantooine. Parszywa Zgraja  w nocy wylądowała swoim statkiem . Ze względu na zakup zapasów, paliwa, żywności, zestawów medycznych i niektórych napraw dla statku. Hunter i Wrecker poszli na zakupy  do miasta  . Podczas gdy Tech, Echo i Omega zostali przy Marauderze i rozpoczęli przegląd maszyny . Omega - piąty  członek jednostki  99 wyrósła na dorosłą kobietę. Ma teraz 24 lata i nosi swoją własną, niestandardową zbroję. Wciąż używa łuku energetycznego, który słusznie wzięła dla siebie jako główna broń  od Zygerriańskich handlarzy niewolników.




Słyszeli, że Zyggerianie dołączyli  do Imperium. Aby zniewolić bojowników Rebelii , w tym imperialnych dezerterów . Dostają wynagrodzenie od Imperium, aby utrzymać się w tym biznesie. Pozwalają nawet  sprzedawać swoich niewolników najwyższym oferentom w Galaktyce. Takim jak Jabba the Hutt, który bierze Twi'lekańskie kobiety , by mieć je jako tancerki dla swoich przyjemności. Dowództwo Rebelii postanowiło zakończyć ten proceder. 




Omega pracowała nad silnikami  . Miała śrubokręt . Wkładała nową część silnika . Aż Tech przypadkowo aktywował system  i dym przeleciał nad twarzą Omegi . Echo widząc to wbiegł na statek i wyłączył Silnik .

-Tech! Za wcześnie aktywowałeś silniki . A Omega jeszcze nad nimi pracuje  - krzyknął  na niego Echo .

-Wybacz mi  . Musiałem nacisnąć zły przycisk , słuchałem kolejną transmisję Rebeliantów- wyjaśnił Tech.

-Znowu? Tech , wiesz, że Rebelia walczy z Imperium , pewnie, że my też ich rozgryzamy...ale i tak nie dołączymy do nich - powiedział Echo . Wciąż tęsknił za dniami chwały w Republice . Ale dopóki nie upadła i nie została odbudowana w Imperium Galaktyczne . Wszystko się zmieniło...




-Zgadza się , ale słuchałem tej transmisji która kiedyś była w systemie nadawczym . Jednak zatrzymała się ona kilka miesięcy temu , a ja rozszyfrowałem Sygnał i pochodził on z planety o nazwie Lothal . - Tech wyjaśnił Echo, gdy ten przytaknął w pełni rozumiejąc . Jako że był drugim inteligentnym klonem  w drużynie.

-Lothal? Nigdy o niej nie słyszałem. Ale czy dowiedziałeś się kto nadawał transmisję - zapytał Echo . Tech podsunął swoje gogle do góry i kiwnął głową.

-Tak , udało mi się. To było jakieś dziecko , na które Imperium poluje  - Echo oczy rozszerzyły się w szoku . Był zdegustowany tym, co robiło Imperium, zabierając rodzicom dzieci. Od kiedy  mają  Omegę, zanim dorosła . Echo zrozumiał, jak ważne jest, aby rodzic chronił swoje dziecko za wszelką cenę. Był jak opiekuńczy brat, podobnie jak Tech. Wrecker i Hunter .  Omega dla Huntera jest jak ojciec . Mentor. 

Star Wars: Co byłoby gdyby...?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz