Qui-Gon Jinn . Mistrz Jedi , mentor i przyjaciel w swoim życiu miał wiele przygód i przeżyć . Razem z swoim uczniem Obi-wanem Kenobi podejmowali wiele wyzwań jakie rzuciła Moc . Zawsze z uśmiechem na ustach wychodzili z niebezpiecznych misji .....do czasu.
32 BBY . Trwa bitwa o Naboo . Gunganie walczą z siłami Federacji Handlowej a Padme Amidala wraz z oddziałem królewskiej straży próbuje przejąć pałac i lidera Federacji Nute Gunraya . Tymczasem Qui-Gon Jinn i Obi wan walczą z Lordem Sithów Darthem Maulem . W twoim wszechświecie Qui-Gon zginął z rąk Maula . Przed śmiercią poprosił swojego ucznia , by wyszkolił Anakina Skywalkera . Wybrańca , który przywróci równowagę mocy. Wkrótce Jinn zjednoczył się z mocą i jako duch nauczał Yodę i Obi wana jak stać się duchem mocy.
Lecz w tym wszechświecie Qui-Gon zabija Maula . Obi wan awansuje na rycerza Jedi . Jinn bierze Anakina na swojego nowego ucznia . Razem jak kiedyś z Kenobim wykonują zadanie polecone przez radę jedi.
Udaj się ze mną , by obejrzeć nową alternatywną rzeczywistość
Mistrz Qui-Gon Jinn i Padawan Anakin Skywalker jechali windą na spotkanie w świątyni Jedi. Po bardzo długim czasie wrócili na Coruscant . Cały czas podróżowali z jednej planety na drugą. Qui-Gon miał na sobie tradycyjną szatę Jedi z peleryną natomiast Anakin był ubrany granatowo-brązową szatę z czerwonymi pasami po bokach.
-Nie byłem na Coruscant od prawie dekady. Nie mogę się doczekać by zobaczyć Kanclerza , Yodę , Padme nawet Obi-wana . - Przerwał ciszę młody Skywalker . Jinn spojrzał na niego z delikatnym uśmiechem na twarzy.
-Mój były uczeń ma teraz własnego padawana. - Przyznał Mistrz Jedi . Wtedy winda zatrzymała się na najwyższym piętrze . Mistrz i Uczeń wyszli i pierwsze co ujrzeli to Obi Wana - Kenobiego , który był ubrany w żółtą szatę jedi.
-Witajcie - Powitał ich Kenobi . Qui-Gon podszedł bliżej i przytulił rudowłosego mistrza Jedi.
-Obi-Wan dobrze cię widzieć - odpowiedział puszczając Obi-Wana.
-Was również - Wtedy Anakin spojrzał na niego.
- Zapuściłeś Brodę?
-Widzę , że urosłeś- W tym momencie po spotkania dołączyła młoda Torgutanka. Miała ciemnozieloną koszulę odsłaniającą brzuch , brązowe naramienniki oraz bordową spódnicę.
-Więc , czy mam zaszczyt poznać tego całego Anakina Skywalkera?
-Oczywiście . Panowie, to jest Ahsoka Tano, moja nowa padawanka.- przedstawił ją Obi-Wan.
-Wygląda jak młodzik! - skomentował jej wygląd Anakin.
-Mistrz Yoda mawiał : "Rozmiar nie ma znaczenia". - odpowiedziała Ahsoka. Wtedy do pomieszczenia z poważną miną wszedł Cin Dralling. Obi Wan spojrzał na niego.
-Ach Mistrz Dralling . Co się stało?
-Mistrz Windu wezwał Qui-Gona na rozmowę z radą.- przekazał.
-Doskonale, idziemy.- ruszył w stronę drzwi Qui-Gon.
-"Tylko" Qui-Gon, obawiam się.- dodał . Mistrz Anakina zatrzymał się , by spojrzeć na Skywalkera.
CZYTASZ
Star Wars: Co byłoby gdyby...?
AdventureCzas Przestrzeń Rzeczywistość Nie są liniową ścieżką Lecz pryzmatem.... Nie ograniczonych możliwości Każda decyzja może dać początek nieskończonej liczbie rzeczywistości Tworząc zaskakujące alternatywne światy Jestem Bendu. Twoim przewodnikiem...