Ben Solo . . . . Syn Hana i Lei Organy- Solo , bratanek Luke'a Skywalkera i wnuk zmarłego Anakina Skywalkera już od najmłodszych lat wykazywał silną wrażliwość na moc . Wraz z innymi dziećmi w świątyni Jedi pobierał nauki od swojego wuja. Przez następne kilka lat rósł w siłę - stawał się coraz lepszy . W twoim wszechświecie Ben był kuszony przez Snoke'a - klona Imperatora Palpatine'a , który był Liderem Najwyższego Porządku . Po tym jak Luke chciał go zabić opuścił już zniszczony zakon Jedi i stał się Kylo Renem - Liderem Zakonu Ren i dowódcą armii Najwyższego Porządku . Lecz z czasem odkupił swoje winy i powrócił na jasną stronę mocy. Ale , w tym wszechświecie , Ben pozostał na jasnej stronie mocy i nadal trenował aby , któregoś dnia pozostać rycerzem Jedi w Nowym Zakonie Jedi.
Udaj się za mną i poznaj inną wersje Bena Solo.
Ossus to leśna planeta z bardzo bogatą historią Zakonu Jedi. To tu mieściła się słynna Wielka Biblioteka Jedi stworzona przez Odar-Urra . W bibliotece znajdowało się wiele książek czy tekstów Jedi zgromadzonych przez założyciela . Niestety u schyłku istnienia Republiki , biblioteka została zniszczona . Wszystko co po niej pozostało zostało przeniesione na Coruscant. Na tej planecie , po wielu latach odkrywania sekretów mocy Luke Skywalker - bohater rebelii , brat Lei Organy i syn Anakina Skywalkera przed śmiercią wielkiego mistrza Yody , otrzymał zadanie - odbudować Zakon Jedi i przekazać wszystko co się nauczył nie tylko od Yody ale i Obi-Wana Kenobiego. Po dowiedzeniu się o położeniu planety jednej ze ksiąg Jedi , udał się tam i zaczął budowę świątyni Nowego Zakonu Jedi. W trakcie budowy trenował nowych adeptów mocy a dzięki takim ludziom jak Ahsoka Tano Ezra Bridger i innym , wizja powoli się spełniała. Lata mijały , Ben Solo -syn siostry Luke'a został wybrany na padawana Skywalkera . Ben pod okiem nowego mistrza Jedi nauczył się wiele nowych umiejętności w posługiwaniu się mocą jak i mieczem świetlnym .
Mijały lata , a Ben Solo z małego dziecka stał się nastolatkiem z dobrym , miłym i ciepłym charakterem . W twoim wszechświecie Ben był egoistą - skupiał się wyłącznie na sobie . Po przejściu na ciemną stronę mocy , Ben a raczej Kylo Ren chciał być potężny jak jego dziadek Darth Vader znany bardziej jako Anakin Skywalker . W tym wszechświecie Ben troszczył się o innych . Czytał wiele historii o swoim przodku Anakinie . Jego historie stały dla młodego Solo inspiracją do stania się rycerzem jedi i dobrym przyjacielem.
Dziś Ben brał udział w treningowym pojedynku na miecze świetlne z Voe - dobrą znajomą , która tak samo jak on była kiedyś padawanką Mistrza Luke'a . Klingi ich mieczy uderzały się . Voe miała ostrze koloru zielonego jak Luke czy Ezra . Solo natomiast miał kolor niebieski tak jak kiedyś Anakin , Obi-Wan Kenobi , Kanan Jarrus czy Mistrz Skywalker . Ostrza krzyżowały się - Ben zyskiwał przewagę nad pojedynkiem , był już blisko pokonania Voe , lecz ta użyła mocy by , odepchnąć swojego przeciwnika z dala od siebie . Ben znajdował się dalej od niej . Ruszył na nią - podczas swojego biegu dostrzegł , że Voe przyjęła pozycję obroną . Gdy , się do niej zbliżył zaatakował ją agresywnie . Biedna dziewczyna broniła się najlepiej jak potrafiła . Ponownie użyła mocy , by odepchnąć swojego rywala ponownie . Dostrzegła miecz Bena na ziemi - najwyraźniej opuścił go podczas swojego lotu. Szybko przyciągnęła go i zbliżyła się do Solo zapalając swój i jego miecz nad jego głową. Ben uniósł głowę i podniósł rękę do góry.
CZYTASZ
Star Wars: Co byłoby gdyby...?
PertualanganCzas Przestrzeń Rzeczywistość Nie są liniową ścieżką Lecz pryzmatem.... Nie ograniczonych możliwości Każda decyzja może dać początek nieskończonej liczbie rzeczywistości Tworząc zaskakujące alternatywne światy Jestem Bendu. Twoim przewodnikiem...