Co było by gdyby....Revan przejął świat między światami?

69 13 0
                                    

Słyszeliśmy legendy i historie o Lordzie Sithów, który jest niezwykle potężny w Ciemnej Stronie. Niektórzy twierdzą, że prawdziwy Lord Sithów powinien był poprowadzić Imperium Galaktyczne do zwycięstwa i położyć kres Rebelii. Ale wszyscy wiemy, że był w roku Starej Republiki. Ale co jeśli...? Wszedł w stan hipersnu i obudził się z głębokiego snu, by siać spustoszenie w Rebelii i Imperium. Aby ponownie odbudować Imperium Sithów...



Podążaj za mną i zobaczmy, co stanie się z naszymi bohaterami.


W tej rzeczywistości Rebelia i Imperium upadły. Przez nowe zagrożenie. Lecz to.....  łamie serce. Widzimy naszych bohaterów na planecie Lothal, szukających odpowiedzi, aby pokonać zagrożenie. Które zniszczyło Rebeliantów. Ezra Bridger, Ostatni Jedi Rebelii. Był na swoim śmigaczu . Ścigany przez Mrocznych szturmowców III generacji . Latających w powietrzu i śledzących Ezrę. Hera Syndulla miała płaszcz z kapturem oraz karabin snajperski i czekała na rozkazy Ezry. .Bridger  spojrzał na droidy  i zobaczył ich ośmiu. Czterech kolejnych właśnie przybyło, by wspomóc . Jedi  odwrócił głowę z powrotem na drogę i skontaktował się z Herą. By ostrzec ją przed złowrogimi siłami.



-Hera, nadchodzą. Przygotuj się! .- Poinformował  .  Hera odebrała jego wiadomość i wycelowała swoją snajperkę w pozycję Ezry i wycelowała w siły Imperium. 


-Jestem na pozycji. Daj mi słowo.- Hera wyregulowała swój celownik. Wciąż celowała w Mrocznego  żołnierza . Ezra jechał w kierunku miasta. Wciąż prowadził  blaszaki  do pułapki. Hera czekała na odpowiedni moment, by strzelić i w końcu. Ezra dotarł na miejsce i ponownie skontaktował się z Herą.



-Zezłomuj ich-  Rozkazał Jedi.  Hera pociągnęła za spust i strzeliła w optykę Mrocznego Żołnierza, który zderzył się z dwoma własnymi i wyleciał w powietrze. Hera strzeliła do , który uderzył w ścianę. Hera strzeliła do trzeciego , który został porażony prądem i uderzył w trzech innych , po czym wyleciał w powietrze. Pięciu kolejnych weszło na teren i zobaczyło Herę na dachu. Spojrzała w górę i zobaczyła ich. Syndulla natychmiast używa swojej technologii maskującej, którą sama zbudowała. I stała się niewidzialna przed optyką Droidów. 




Ezra użył działek śmigacza i zastrzelił kilku Cyber szturmowców  na swojej drodze. Następnie wbił jednego z nich w ścianę. Trzej Mroczni żołnierze wylądowali na dachu i zaczęli skanować okolicę. Próbowali znaleźć Herę. Dopóki Hera nie zdekonspirowała się i nie wyrzuciła granatu jonowego na środek. Mroczni żołnierze spojrzeli w dół na granat. Następnie zostali porażeni prądem  i wszyscy padli . Ale jeden żołnierz  wylądował przed nią. Hera sapnęła i zamachnęła się swoją snajperką  w jego twarz. Nie zostawiła nawet zadrapania na jego płycie czołowej. Hera odchrząknęła i zaśmiała się nerwowo.



Ezra wciąż taranował szturmowców  swoim śmigaczem . Hera nie odezwała się do niego. Więc skontaktował się z nią.

-Hera! Czy ty- zanim Ezra zdążył skończyć. Mroczny żołnierz zrzucił Ezrę z pojazdu . I uderzył w ścianę. Ezra upadł na ziemię i podskoczył. Został otoczony przez pięć maszyn . Warknął i odpalił swój miecz świetlny. Przeciął ramiona pierwszego Mrocznego Żołnierza i odciął mu głowę. Następnie Ezra użył Mocy, by zmiażdżyć dwóch pozostałych  i rzucił nimi w ostatniego. Który wybuchł od innych zmiażdżonych blaszaków. Ezra szybko skontaktował się z Herą.

Star Wars: Co byłoby gdyby...?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz