5

48 2 0
                                    


Praver'ler ve Axwell'er kışa hazırlanıyor...


_Colifornia'ya gelmeyeni uzun zaman oldu, özlemişim. Teşekkür ederim ,Tori.                                      

  _Rica ederim, Jack. Hadi karnımızı doyuralım.              

Arabamı resturantın otoparkına doğru sürdüm. Kemerimi çıkarıp çantama uzanırken Jack etrafı inceliyordu.                                                                               

  _Catch ? Colifornia'daki çoğu resturantı bilirim ama burayı daha önce hiç duymadım.          

_Geçen sene açıldı. Henüz yeni sayılır ama deniz ürünleri yemekleri harika ,beyaz şaraplarını da seveceksin. 

Gülümsedi.

_Avukat olmalıymışsın insanları nasıl ikna etmen gerektiğini iyi biliyorsun. 

_Seninle ilgili en net bildiğim bilgi beyaz şarap sevdiğin.

Kapımı açıp aşağı indim ve Jack ile beraber içeriye doğru ilerledik. 

Masamıza geçip menüyü inceledim. 

_Sence adam bizim tarafımızda yer alıp konuşacak mıdır? 

_Denemekten zarar gelmez ,Tori. 

_Adamın adı neydi?

_Cristopher Klein. Babasından kalan çiftliği yönetiyor, geleneksel peynir ve balkabağı çiftliği.Aynı zamanda resim öğretmenliği yapıyor. 

_Davasını bizim lehimize kullanıp bize yardakçılık yapması için ne kadar istiyorsa ver. 

_Ona yüklü miktarda ödeme yapmamız gerekmeyebilir. Adam Axwell'erden nefret ediyor, haklı bir davanın yanında yer alacaktır.

_Fazla eminsin. 

_Bütün umudum o yönde, diyelim.

Bize doğru gelen garsonu görünce elimdeki menüyü masaya bıraktım. 

_Hoş geldiniz efendim , ne sipariş vereceğinize karar verebildiniz mi?

_Ben her zaman ki karidesli salatanızdan alacağım ve limonlu soda. 

_Fileto somonlu kremalı makarna ve tavada kızartılmış tereyağlı karides. 

_Peki efendi.

_Bu arada bir misafirimiz daha var, servisi biraz bekleteceğim. 

_Tabi ki efendim. 

_Garson menülerimizi alırken kumral saçlı uzun boylu bir adam masamıza yanaştı. 

_Bay Jack ?

_Cristopher , hoş geldin. 

Jack elini uzatıp samimice selamlaştı. 

_Tanıştırayım Victoria Lili Praver. 

Nazikçe elimi uzatıp gülümsedim. 

_Memnun oldum bayan Praver. 

_Bende memnun oldum bay Klein 

Jack oturması için işaret verdi 

_Bizde siparişlerimizi yeni vermiştik , ne yemek istersiniz?

_Teşekkür ederim sadece bir şeyler sipariş edeceğim. 

_Bizi kırmayıp buraya kadar geldiniz , vaktinizi ayırdınız size bir yemek ısmarlamama müsade edin bay klein.

KIYIDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin