“Söğüt ağacının
Altında durdu.Ve ona
Sarı çiçeği verdi"Kızım esir
aldığın kalbimSenin damadın
Olurdum."Kız onunla asla
Evlenmeyeceğini
söyledi.Ne yakında
Ne uzakta
Ne de şimdi.”Prens her zamanki gibi tahta oturmuş cadıyı bekliyordu. Cadı simsiyah rahibe elbisesi ile kapıdan girdi. Şapkasını açtığında prens kadının çirkinliği ile yüzünü buluşturdu, ve bunu kadına göstermekten çekinmedi.
Cadı ilk başta bozulsa da her zamanki ruh haline bürünmeyi tercih etti. Aşşağılık prens ten intikamını almasına çok az kalmıştı. "Prensim sizlere çok önemli gelişmelerle geldim." prens ona elini sadede gel şeklinde salladı. Cadı ikinci defa bozulmuştu. Prense olan nefreti artarken konuşmasına devam etti.
"Beatrice çaresiz kaldı. Axel'in şu anda tek derdi biricik kızı velihat prenses. Sizi yada beni arayacak ne aklı nede fikri var. Ülkede kargaşa hakim. Ülkenin halkıda görevlileri de en az kral kadar ahmak. Kralı tahtan indirmek için bazı insanlar ülkenin belirli yerlerinde toplanıp kralın tahtan inmesini istediler."
Prens eliyle rastgele bir hareket yaptı. Ve cadı anında odadan çıktı.
Çok az kalmıştı. Bu oturduğu tahta sahip olmasına çok az kalmıştı...."Sarayımıza hoş geldiniz prenses"
Bu adam ne gelmesinden bahsediyordu?"Şuna açıklık getirelim sayın prens ben gelmedim, zorla getirildim. "
Yüzünde hiç bir ifade olmadı. Beni sanki duymamış gibi konuşmasına devam etti.
"Ülkenizle ülkemiz arasındaki anlaşamamazlığın bir an önce gitmesini bütün içtenliğimle istediğimi bilmelisiniz" artık dayanamadım. Bu adam neyin edebiyatını kasıyordu karşımda.
"Bunun sizin elinizde olduğunu, ülkemizi bir anda ayağa kaldıranın siz olduğunu herkes biliyor. Karşımda neyin edebiyatını kasıyorsunuz! ""Peki alâ sizin istediğiniz gibi konuşayım. Evet ülkenizi biz işgal ettik. Ancak bu olayların geçmişi de vardı. Tabiki siz elbise seçip kitap okumaktan başka bir şey yapmadığınız için bunlardan haberdar değilsiniz. "
Lalisanın yanından kalktım. Prense doğru adımladım. Yaklaştığımda yüzünün insanların övdüğü kadar mükemmel olduğunu fark ettim.
"Size böyle bir düşünceye ite nin ne olduğunu merak ettim, doğrusu. Öncelikle sizin bilmediğiniz kadar ülkeme ve ülkemin düşmanlarına karşı bilgiler bildiğimi bilmenizi isterim. Dışarıdan yansıtmak istediğim imajım buydu. Çok memnun oldum. "
Gözlerinden kısa bir gülümseme geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕸𝖎𝖗𝖆𝖈𝖑𝖊 • 𝔗𝔞𝔢𝔫𝔫𝔦𝔢
Teen Fictionİki düşman krallık, krallıklarının başına geçmeyi bekleyen iki genç, savaşlar, acılar ve ölümler... Miracle dedi, Kim Taehyung, bizim aşkımıza bir isim verecek olsak bu kesinlikle Miracle olurdu. Başka isim yakışmazdı, başka isim onların aşkını an...