9.bölüm

113 7 35
                                    

Eurielle Hate me

“bendennefret etBeni kırSenin Kadarİncinmiş Hissetmeme İzin ver

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“benden
nefret et
Beni kır
Senin
Kadar
İncinmiş
Hissetmeme
İzin ver.
Beni it
Beni ez
Ama
Bana asla
Ayrılmayacağımıza
Söz ver.

                       Miracle

Kral yol boyunca sevdiğini düşündü. Hastalığını düşündü. Ona ne tür büyük hasar verdiğini düşündü.
Kendinden daha fazla nefret etti.
Her gittikçe zorlaşıyordu,
Her şey gittikçe imkansızlaşıyordu.
"Miracle" dedi içinden aşkımıza bir isim verecek olsak "Miracle" olurdu diye düşündü. Bu ismi sevmesi kadar acınacak duruma düştüğüne acıdı.
Keşke dedi normal bir insan olup normal şekilde karşılaşıp birbirimizi sevseydik, dedi. İmkansız değil de zorlu aşkımız olsaydı dedi.
Ama hayat herkese eşit davranmıyordu.
Herkesin özendiği bir hayat yaşarken, o kendisine özenen kişilerin yaşantılarına hayatlarına özeniyordu.......

Lalisa'nın anlatımından;
Jimin ile birbirimize umutsuzca baktık.

"Lalisa sana diyorum bu aptal işgalcilerin burada ne işi var? "

Arkada hareketlenme hissettim. Olaylar kızışıyordu.
"Rose bu konuyu sonra konuşalım."
"Hayır sonra konuşmayacağız." kollarını birbirine bağlayıp benden açıklama bekler gibi baktı. Çok şükür ki araya kurtarıcı jisoo girdi.
"Lalisa geldiniz mi? " olayı hemen kavrayıp müdahale etmişti.
"Evet ancak rose gitmemize izin vermiyor." Rose kızar gibi baktı.
Ardından bana bakıp "Siz gidin ben onla konuşurum. Yaaa kim seokjin Rose'nın sevdiği ekmeklerden yap."

"Emredersiniz kraliçem" jisoo gülüp rose'yi bizden uzak bir alana götürdü. O gidene kadar arkasından baktım.

"Neden yırtıcı kaplan görmüş gibi etrafa bakıyorsun?" Jackson'un sorusuyla ona ters bir şekilde baktım.

"Rose burdaydı"
"NE! Ciddi misin iyiki burada değildim. Benim derimi yüzerdi." koluna sertçe yumruk attım. Kolunu acıyla tutarken "sende alıştın ha vurmaya, her seferinde aynı yere vurmayı nasıl beceriyorsun? "

"Muhabbetiniz bitti ise artık Kraliçe'nin yanına gidebilir miyiz? " arkama baktığında jungkook'un sinirli bakışları ile karşılaştım.

Önden yürümeye başladım. Jennie'nin kaldığı kata çıktığımda odadan Suga'nın çıktığını gördüm.

"Suga! " bana baktığında hızla yanına adımladım. Jennie napıyor? İyi mi?"
"İyi noluyor? " kaşı ile Taehyung'u gösterdi.
"Sonra açıklarım. Jennie ile acilen görüşülmesi lazım."

𝕸𝖎𝖗𝖆𝖈𝖑𝖊 • 𝔗𝔞𝔢𝔫𝔫𝔦𝔢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin