“Ve senin her türlü halini seveceğim.
Ve asla tamamen yok olmayacaksın,
İçimdeki bir parçan yaşamaya devam ettiği sürece.”
Miracle
"Efendim kraliçe tahtta geçti. Ancak düşündüklerimin hiç biri olmadı. Kraliçe ülkemize savaş açmaya hazırlanıyor." bu iyiye işaret dedi prens. Babası yeni savaşı kaldıracak güçte değildi. Bu yüzden başa oğlunu geçirecekti. Ancak sevdiği kişi ile savaşmak ona gerçek yüzünü göstermek bir anda prensi kötü hissettirmişti. Eliyle yaşlı cadıyı kovdu. Yaşlı cadının odadan çıkmasının ardından odaya sırdaşı jungkook girdi.
"Olanları duydun mu?" dedi prens. Genç oğlan başıyla onayladı.
"Nasıl olur? Bekar bir kraliçe ülkeyi nasıl yönetir?" oğlan bu sözlere şaşırmıştı. Oda biliyordu, her şeyi bilmek istemeyeceği herşeyi...
"Onla evlenmesini mi isterdin? Sevdiğin kişinin başka adamla evlenmesini mi isterdin?"
Prens çaresizlikle başını hayır anlamında salladı.
"Hayır tabiki. Kim sevdiği kişinin başka adamla evlenmesini ister. Ama sevdiğim kişi ile vahşice savaşmaktansa o başka adamla savaşırım." oğlan onun bu haline içten içe acıdı. Çaresizlikle yere oturup ağlayan adama baktı. Zordu. Oda yaşıyordu. Yaşayacaktı...""Gemileri hazırlayın. Bu bir savaş olabilir. Ancak bu savaşın tek şartı var. çocuklara, kadınlara, yaşlılara dokunulmayacak. Teslim olanlar ülkemize kabul edilecek. Eğer tek bir çocuğu ve kadını öldürürseniz, kendinizide öldürüp gelin."
Muhafızlar başlarıyla onaylarken aralarından biri öne çıktı.
"Kraliçem aldığım duyumlara göre grace kralı tacını oğluna devretmiş. Artık ülkenin Kralı Kim Taehyung"
"Yani? Sırf ülkenin kralı değişti diye savaş açmayacağımızımı düşünüyorsunuz? Bizim soyumuz hiç bir savaşa girerken korkmamıştır. Eğer bu savaş hakkında bir korkunuz varsa şu anda silahınızı bırakıp gidebilirsiniz."
"Tabiki hayır Kraliçem."
"Lalisa!" lalisa seri bir şekilde gelip önümde durdu.
"Vekilim olarak Jackson ile Grace krallığına gidip savaş ilan ettiğimizi, ve bu savaşın iki tarafın uygun gördüğü münasip bir yerde askerlerle yapılacağını iletin"
İlk başta şaşırsada başını olumlu yönde salladı. Odadan çıkarken onu görevlendirdiğime bir nebze pişman oldum. Yeni 3 günlük yoldan gelmişti, uykusuzdu yorgundu. Ama ondan fazla güveneceğim bir insan yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕸𝖎𝖗𝖆𝖈𝖑𝖊 • 𝔗𝔞𝔢𝔫𝔫𝔦𝔢
Teen Fictionİki düşman krallık, krallıklarının başına geçmeyi bekleyen iki genç, savaşlar, acılar ve ölümler... Miracle dedi, Kim Taehyung, bizim aşkımıza bir isim verecek olsak bu kesinlikle Miracle olurdu. Başka isim yakışmazdı, başka isim onların aşkını an...