Ön Kamera Faciası ^_^

4.2K 232 28
                                    

''Ben çektim'' dedi tanıdık bir ses.

Arkamı dönüp kim olduğuna bakınca Efe olduğunu gördüm. Ulan bu çocuk az önce deli gibi kusmuyomuydu. Hangi ara geldi de çekti. Bunları düşünüyorken Efe'nin piçimsi gülümsemesiyle kendimi toparladım. 

''Şimdi ben bu fotoğrafı gazeteye ilan olarak veriyimde sizinkiler ne büyük hata yaptıklarını anlasınlar.''

''Hahahahaha çok güldüm Efe ver o telefonu bana.''

''Iyy tipe bak bide mal gibi çıkmışsın kızım.''

''Efe ver onu bana.'' İyice sinirlenmeye başlamıştım. Demir, Kuzey ve Sophia köşede bizi gülerek izliyolardı.

''Gel de al.'' dedi ve arabanın etrafında dönmeye başladı.

''Hayır bide sarhoşsun ne diye kaçıyon olom.'' dedim bilmiş bilmiş.

Efe ayakta zor duruyoken şuan koşmaya çalışması cidden komikti. Pişik olmuş penguenlere benziyodu şuan. 

''Kızım ben koşuculukta birinciydim.'' 

''Ne koşuculuğu be?''

''Mahalleler arası koşu tabi ki.''

Hepimiz birden kahkahayı patlattık. Efe sudan çıkmış balık gibi bön bön bize bakıyodu. Onun şaşkınlığından faydalanarak koşarak yanına gittim ve telefonu elinden aldım. Hemen koşup Demir'in arkasına saklandım.

''Ulan banane saymıyom ben bunu yhaaa. Demiş söyle şu kıza versin bana Şevketimi.''

''Demiş ne ulan ağzını kırarım senin.'' dedi Demir sinirlenerek. Valla ya Demiş ne öyle ıyyy.

''Şevket kim Efe sen beni mi aldatıyon.'' Sophia hafif kızarak Efe'ye bakıyodu.

''Kızım aldatsa Şevketle mi aldatır.'' diyip Sophia'nın kafasına geçirdim bitane.

''Şevket benim telefonum aşkooom saçmalama aldatmam seni tabikide.'' dedi Efe suçlu bi çocukmuş gibi.

''Aferin aşkıma.'' dedikten sonra öpücük atıyomuş gibi yaptı Efe'ye.

Efe de o öpücüğü yakalıyomuş gibi yaptı.Sevgili olunda gözümüzün önünde yapmayın be.

''Fotoğrafı sildin mi?'' Kuzey fısıldayarak konuşmuştu. Niye fısıldadığını bilmiyorum ama bende fısıldayarak ''şimdi siliyodum bende.'' dedim.

Yalan valla Kuzey hatırlatmasa unutmuştum ben o fotoğrafı.

Telefona pardon şevkete haincesine baktım. Kilit tuşuna bastım o da ne. Tabi ki şifre. Ne olabilir ki diye düşünmeye başladım. O an Kuzey şevketi elimden alıp kilidi açıp tekrar bana verdi.

''Şifre neydi ?''

''Tahmin etmek zor olmadı. Efe yapmış şifresini.''

SAPIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin