Bay Gıcık ^_^

7.3K 291 42
                                    

Yeni bölümle karşınızdayımm. Okuyan ve voteleten herkese çok teşekkür ederim. Voteleyen parmaklarınız dert görmesin :D Hepinizi çok seviyorum. 2K olma yolunda ilerliyoruz :D Benim için çok büyük bişey bu. Herkese çok teşekkur ederim hem de çok :D Okuma sayısı evet çok iyi ama voteler sanki biraz az gibi ne dersiniz :/ Beni eleştirmenizi de çok isterim. Sonuçta çok amatörüm ve eleştirilerinize ihtiyacım var. Fazla uzattım sanırım :D Tekrar iyi okumalar. Okurken eğlenmeniz dileğiyle asdfghj 

 Tam kapıdan çıkacakken birine çarptım. Aha şimdi sıçtım. Çarptığım şey insan olmalı ki uzun kollarıyla beni tuttu. Arkamda nur yüzlü polis amcanın olmadığına dua ederek kafamı kaldırdım. 'Bu insan mı lan? ' diyen iç sesime bi tane yapıştırdım. Cidden beni heyecanlandırmıştı. Pis iç ses. Hani olur ya filmlerde başroldeki kız çarpıştığı kişiye aşık olur filan. Yok valla bende hiç öyle olmadı. Zaten çocuğun suratını inceleyemedim arkama bakmadan koşarken çarptığım kişinin ''keşke bir özür dileseydin'' dediğini duydum. Hah ben mi özür diliyicem önüne baksaydı ya o da.

Ayaklarımı popoma vura vura yardırdım. Alt caddeye çıktığımda gözüm bizimkileri aradı. Eğer beni bırakıp gittilerse cidden onların kafalarını parçalayıp domuzlara yedirirdim. ' Pis kafir ' diyen iç sesime ' sen kaslı cıbıldak çocuklara bakmam için beni ikna ederken kafir olmuyon mu cnm ' dedim. Zuhahah Arya :1 , iç ses :0. Daha fazla caddenin ortasında durmayıp Efe'ye ödemeli çaktım. Çok geçmeden telefonum çalmaya başladı. Arayan Demirdi.

-Arya nerdesin ?

- Valla ben burdayım da siz nerdesiniz ?

-Biz de nerde olduğunu soruyoruz ya kızım mal mısın ? 

-Şeydeyim işte aşağıdaki caddedeyim hem nıye bana mal diyon yaaa.

Ben cevap beklerken duyduğum şey dıt dıt dıt sesi oldu. Aynı babam gibi ya şu Demir. Görüşürüz bile demeden kapatıyor telefonu hayır yani sanki dakıkasını yedik hıh. Tam arkamı dönücekken bişeye daha çarptım. 

''Eeee yuh ama bu kadar çok çarptığını göz önünde bulundurursak benden hoşlandığını düşünücem '' Sesin geldiği yönde kafamı kaldırdım. Vee ta ta ta tammm yine o çocuk. 

''Asıl ben kafamı nereye çevirsem seni görüyorum. Bence tam tersi'' dedim fazla umursamadan.

Evet  şu ana kadar çocuğu pek umursamıyordum ta ki gülene kadar hayır yani o gamze ne be. Bildiğin belediye çukuru mubarek. Bak anne gör elin çocuklarını. Anneleri ne güzel özene bözene doğurmuş neyse dağılma topla kendini Arya.

''Yoksa filmlerdeki gibi aşık mı olucaz brbirimize '' dedi gülerek. Gülme sen nolur gülme ölürüm ayy gülme. 

'' Tipim değilsin'' dedim bende. Şuan resmen kıçım başım ayrı oynuyodu. İçim çocuğa yılışırken dışım onu umursamıyodu bile. 

''Burda kalıp senin beni izlemeni çok isterdim ama gitmeliyim öküz.'' dedi yapmacık üzülmeyle. Alt dudağını mı sarıttı o. Bakma Arya. Bakma o tarafa. Evet koçum süpersin.

Bir şey dememe kalmadan yanımdan uçtu zaten. Ben arkasından bakarken biri kafama şaplak atıp ''Kimin totosunu kesiyon kızım sen ?'' dedi. Kim olabilir ki. Tabi ki Sophia. 

''Kimi kescem be saçlamalama'' dedim. 

''Saçlamalamam tamam'' diyerek anıran Sophia'ya bakarak kes bakışımı attım. Tamam şu kelimeyi bazen söyleyemiyo olabilirdim ama insanlarla bunun için dalga geçilmezdi dimi ama.

''Bakma öyle kötü kötü yaa'' diyen Sophia' ya bu sefer ben gülmeye başlamıştım. Şuan resmen bakışlarımla onu dövüyodum. Evet kötü kötü bakabiliyorum gençler. 

SAPIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin