Yeni bir bölümle yine karşınızdayım kajdklfjdn Lafı çok fazla uzatmıyıcam mhdjkf Okurken eğlenmenizi umuyorum sbjkfnjf İyi eğlenceleeeeer nsdjfnjfng
Ayyh şu karşımdaki Stiles mi bana mı öyle geliyo ya ? Allah'ım bu şaka mı ? Resmen Stiles valla. Bana göz kırpıyo. Ağağağağağa Stiles asqom yerun seni. Bak nasılda kaş göz yapıyo bana. Ağzını yüzünü kavurma yapıp yediğim yaaa. Karnım da acıktı galiba. Biri beni Stiles asqımdan uzaklaştırıyo. Kim buna cürret eder ha !?!?!?!
''Camış mısın kızım uyansanaaa''
Eğer uykumdan uyanıp Stiles asqmdan öpücük alamazsam tepemde beni uyandırmaya çalışan mahlukatı çok fena yapıcam.
''Zor mu kullanıyım o zaman caaammmoooon''
He qlm he. Tm camon. Ben asqımı öpiyimde yemişim camonunu. Stiles asqıma ''yanıma come'' deyip süper ötesi ingilizcemi konuşturmaya başladım. Tabi ki anlamadı. O kadar mütüş bi aksanım var ki. Tam yanına gidip onu öpücekken birden Stiles gitti onun yerine gıcık kardeşim Bartu geldi. Hooop orda durcan lan noluyo burda.
''S-sen n-nasıl S-stiles oldun lan ?''
''Ne diyon qızım sen illa seni uyandırmak için çoraplarımı burnuna mı tıkmam lazımdı ?''
Ulan uyku sersemi olmuşum. Ben bu salağın çoraplarının kokusunu nasıl almadım be.
''Cidden ben nasıl çorabının kokusunu farketmedım lan. Doğruyu söyle burnumu mu tıkadın naptın ?''
''Ne tıkaması be senın sülük burnunu benım güzelim çoraplarımla mı tıkıyıcam saçmalama.''
Bu çocuğun burnu çok uzadı sanki. Hem annemler hangi ara geldi. Hani eve bikaç gün gelmiyiceklerdi. Ben daha eve Stiles asqımı atıp parti yapıcaktım. 'Ne partimi oo alırım bi dal.' Heh bende diyodum ki kim eksik sen geldin tam oldu zaten iç ses. 'Sus qız parti dedin tabe gelcem.' Yok parti filan yok. Sen niye geldin be yine. İşin gücün yok mu senin ? 'Valla baktım uzun zamandır tartışmıyoz. Diğer taraftanda sıkılınca birazcık geliyim dedim. Bu arada Bartu bize çok fena bakıyo bence benımle konuşmayı kesip onunla konuş. Yoksa sonumuz deliler hastanesinde biticek.' Yıksı sınımız dılılır hıstnısındı bıtıcık. Hah çok bilmiş.
''Mal mısın kızım sen niye mal mal suratıma bakıyon.''
O nasıl bir cümle lan. Türkçe öğretmenin duysa şimdi kendini camdan sallandırmıştı.
''Hani siz gelmiyodunuz niye geldiniz be ?''
''Sen evde tek kalmaktan korkarsın diye annemler erken geldi.''
Bak bide surat ifadesine bak. Beni eziyo. Heheeheyt be sen kimsin beni eziyon bücür.
''Sen şuna ayıcığımı almayı unutmuşum onsuz uyuyamadım o yüzden geldik desene.'' dedim bende.
Hayır tamam bende 3 ayıcıkla bırlıkte uyuyorum ama onlar olmayıncada huzursuzluk çıkarmıyorum. Bartu öyle mi ? Değil tabi ki. Ayıcığı osuruk olmadan uyuyamıyo. Evet doğru duydunuz ayıcığının adı osuruk. Geceleri hep ayıcığına kıçını dönüp osurduğu için adını osuruk koyduk. Osuruk da çok tatlı ama yaaa. (Osuruğun resmi medyada jnsdjkfnjklf)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK
ChickLitTam yoluma devam etmek için bir adım atacakken tekrar önüme çıktı. Bu sefer ben öküzlük yapıp ''Ne var?'' dedim. O da gülümseyip ''Görüşürüz'' dedi. Evet afallamıştım. Hayatıma gördüğüm en güzel gülüşe sahip diyebilirdim. Şaşkınlığımı gizleyemeden...