Отворих очи. Навън още беше тъмно. Събудих се заради кошмар. Не можех да го разбера, но ме побиваха тръпки от него. Притиснах тялото си по-силно до това на Игор. Дори то не помагаше да се успокоя. Опитах се да нормализирам дишането си, защото то беше почти спряло, за да се услушвам дали няма нещо в стаята. Всяка сянка, идваща от прозореца, ме плашеше.
- Игор? - прошепнах. Не мисля, че щеше да ме чуе от съня си, ако шептя. Просто не трябваше да го мисля, това беше кошмар, не беше нищо особено. Скоро вече успях да се унеса отново.○○○
Чух шум. Игор ставаше от леглото. Разтрих очите си и го погледнах.
- Не исках да те будя. - погледна към мен, сядайки на матрака. Целуна челото ми. - Поспи още малко. - предложи ми, обаче нямаше да заспя за трети път.
- Няма нужда, ще ставам. - отвърнах, а той се отказа от това да ме държи под завивките. Заедно отидохме в банята. Измих лицето си, докато той си вършеше работа в тоалетната. Ох, как можеше да има такъв размер и аз да мога да го поема! Прехапах устни, когато погледнах натам. Върнах поглед върху отражението си в огледалото. Продължих със зъбите, а той се включи. Подхвърляхме си погледи през това време. Винаги поглеждах настрани заради това, че бях срамежлива по характер. След това аз свърших своята работа на тоалетната, а той свали дрехите си. Щеше да се изкъпе. Гледах го тайно, докато беше с гръб към мен.
- Май ти е много интересно да ме зяпаш. - засмя се, а аз веднага се изчервих. Дойде до мен и свали тениската ми. Сведох поглед, а той ме вдигна, карайки ме да обвия бедрата си около торса му. Занесе ме под душа и ме пусна. Чувствах се приклещена от тялото му и стената зад мен. Бях доста по-дребна от него и това си личеше. Пространството ставаше все по-малко, когато гърба ми опря студените плочки. Настръхнах веднага, а на него му се хареса това. Вече бях мокра от водата. По устните ми се стичаха капки и тогава той ги захапа жадно. Не ги целуваше както всеки път, а захапваше и дърпаше. Държеше се като гладен хищник, приклещил плячката си. Ръцете му докосваха тялото ми и вече бях сигурна, че тека. Усетих ерекцията му по корема си. Потръпвах само при мисълта за твърдината му дъблоко в мен.
- Ще ми позволиш ли да бъда груб? - попита тихо. Направи го, предполагам, защото ми обеща да не ме наранява.
- Мхм. - измърнках заради възбудата. Хвана малко над коляното ми и вдигна крака ми нагоре. Тогава проникна в мен дълбоко. Притаих дъха си, за да свикна. Той спря поради същата причина. Когато се отпуснах, се задвижи малко по-силно от обикновеното в началото. Наистина беше прав, че ще е груб, но ми харесваше. Тласкаше големината си към тясната ми сърцевина, а това ме побъркваше до толкова, че да погледна нагоре и да пусна гърлен стон. С това усещане бързо стигнах до края. Бедрата ми затрепериха, когато свърших. Той излезе, за да се изпразни върху плочките. През това време реших да се измия под душа. Игор се присъедини към мен много скоро. Опря се в мен и нежно изми най-чувствителната ми част. Но нещата бързо излязоха от контрол. Потърка там, където щях да поддам. Отново извърнах главата си назад и се опрях в него. Той целуна врата ми и спря да ме докосва.
- Не прави така, защото ме възбуждаш, а ако го правим още веднъж, ще бъда по-груб! - прошепна и ми помогна да се доизкъпя. Излязох от банята с неговата кърпа, обвита около тялото си, а той без абсолютно нищо.
- Сигурен ли си, че не си я искаш? - попитах го. Той застана до мен.
- Да. На теб ти трябва повече. - отвърна и ме подсуши. Изкара мое бельо, което стоеше тук от доста време. Облече ме, защото не ми позволи аз да го направя. Докато го наблюдавах как прави тези неща вместо мен, нещо потрепваше в долната част на корема ми. Нещо приятно, което не исках да свършва.
YOU ARE READING
69 Poses
RomanceМислим ли трезво, когато сме притиснати в ъгъла? Определено не, и Лара прави същата грешка. Прибързаните й решения я водят до нещо, от което няма да може да се измъкне. До съдба, която не може да промени. Но най-голямата й грешка беше той. Отдаде м...