Глава 19🔞

1.1K 20 7
                                    

Внимание!! Главата съдържа сцени на сексуално насилие!🔞

Успях да заспя след всичко, което се случи и вече мисля, че беше сутрин, понеже чух стъпките му отвън. Натисна дръжката на вратата и влезе. Светна лампата и се приближи към мен. Хвана челюстта ми и ме накара да го погледна. Откопча белезниците, а аз веднага разтрих китките си. Бяха останали белези по тях. Вдигна ме, но понеже не успях да се задържа на крака, се наложи да ме преметне през рамо. Излязохме от стаята и тръгнахме към стълбите в края на коридора. Горе ме приветства сравнително хубавата гледка на хола и кухнята, но не отивахме там. Тръгна към коридора, водещ до другите стаи от къщата. Отвори една от вратите. Бяхме в спалня и той ме остави на леглото.

- Снощи, след като заспа, те почистих от спермата, но искам да си изкъпана за довечера. - погледна ме, само за да ми каже това и се обърна към гардероба. Извади кърпа и дрехи. Аз все още не можех да помръдна особено. Умирах от срам заради вчера, но и защото сега седях гола пред него, а той най-нагло оглеждаше всяка част от тялото ми. Вдигна ме по същия начин и ме занесе в отсрещната стая. Помогна ми да се задържа на крака, докато пусне душа. Намести ме под водата. Едва се държах на краката си от умора и болка, но той успя да измие косата и тялото ми. За жалост това не беше краят на къпането.

Съблече дрехите си и застана до мен, под душа. Мръсните му пръсти си намериха място на талията ми, а телата ни се намираха на милиметри едно от друго. Не можех да го гледам в очите, затова сведох поглед, но там също не исках да гледам, затова се задоволих с гледката към силното му тяло. Беше добре очертано от коремните му мускули, а бицепсите му придаваха още по-заплашителен вид. За миг изгубих равновесие и се подпрях на гърдите му. Напомняше ми на Игор, може би, защото не бях докосвала друго мъжко тяло така.

Докато аз се опитвах да осъзная къде се намирам и какво се случва, той наблюдаваше всяко мое движение. Беше съсредоточен до толкова в мен, че имах чувството, че можеше да ми прочете мислите. Погледът ми обходи кожата му. От врата до точно онова място. Бързо извърнах поглед от там, защото си спомних какво ми беше причинил вчера с него. Пръстите му се плъзнаха по устните ми, върху които се стичаше вода. Загледа се в тях, а след това прокара ръка по корема ми. Вдигнах глава към очите му и погледите ни се пресякоха. Беше ме страх от него, затова почти веднага прекъснах очния контакт. Тогава гърба ми опря плочките, а дъхът ми секна.

- Не знам, мамка му, какво правиш, но ми причиняваш ерекция всеки път, когато те погледна! - изръмжа тихо до ухото ми и го облиза. Затворих очи, за да се отърва вътрешно от срама и леката погнуса. Започна да хапе врата ми и да слиза все по-надолу. Премина продължително през гърдите и най-вече зърната ми, а след това към корема ми. Стигна там. Вдишах дълбоко, опитвайки се да контролирам чувствата си. Само при усещането на дъха му там, болката от вчера се появи. Зацелува бедрата ми, пробивайки си път към вътрешността ми. Разтвори ги леко. Бях беззащитна. Нямах сили да се съпротивлявам с него, затова не направих нищо. Прокара езика си по средата, започвайки отзад и крайната му точка беше най-чувствителната ми част. Задържа езика си там, като го въртеше, причинявайки ми вълни от възбуда.

По дяволите, защо се възбуждах от това? От него.

Изпуснах тих стон, когато езикът му нахлу в мен. Погледнах към него и забелязах, че гледаше право в мен. Не отделях поглед, той също, докато караше бедрата ми да потрепват от удоволствие. Тогава спря. Изправи се, а аз останах в същата поза. Не помръдвах. Нима той си игра с мен? Не можех да пренебрегна възбудата, но по-добре възбудена, отколкото секс с него.

- Надявам се да си се насладила, защото повече такова отношение няма да получиш. - започна да се къпе. Бях страшно объркана кое е реалност и кое може би е сън.
Когато приключи, обви кърпа около кръста си и ми захвърли моята. Бях събрала малко сили и силно се надявах да ми стигнат да се облека, ако ми позволи. Върнахме се в спалнята и той се обърна към мен. С едно движение от негова страна кърпата, покриваща тялото ми, падна на пода. Хвана ме за косата, а аз изскимтях от болката. Повали ме на колене пред него. Захвърли кърпата си на леглото. Имах точно няколко секунди да видя големината му, преди да я набута в устата ми. Беше с размерите на члена на Игор. Не разбирах какво се случваше. Как можеше да имат толкова подобни черти? Мислите ми изчезнаха, когато стигна до гърлото ми. Задавих се и се опитах да се дръпна, но той не ми позволи. Обви косата ми около юмрука си и хвана главата ми. Започна да движи бедрата си към мен, а големината му навлезе изцяло в гърлото ми. Гадеше ми се, чувствах се толкова зле. Не ми достигаше въздух. Но той продължаваше да го вкарва и изкарва от устата ми, въпреки че стисках ръката му. Сълзи се стекоха по страните ми и той реши да спре. Но веднага, след като спря, ми удари шамар.

- Не ме дразни! - изкрещя срещу мен и стисна врата ми. Исках кошмара да спре, но не можех да се измъкна без помощ. Отново спираше глътките въздух до дробовете ми. Започнах да се давя заради недостига. Пусна врата ми и ме зашлеви още веднъж. - Сега ще гълташ ли?! - изкрещя отново. Клатех положително глава, докато плачех. - Не чух!

- Д-да. - изплаках, а той набута члена си отново в устата ми. Този път се опитах да наглася така нещата, че да мога да дишам. И успях. Не знаех какво иска от мен да правя, затова го оставих да изчука устата ми. Чаках да дойде времето, когато той ще свърши, защото се надявах да ме остави. Минаха дълги 5 минути, когато изкара големината си от вече уморената ми уста. Започна да го търка с ръка пред лицето ми.

- Отвори уста! - нареди ми, а аз изпълних веднага. Допря главичката до езика ми и се изпразни там. Стисна челюстта ми. - Гълтай! - правех всяко нещо, което искаше, защото видях на какво беше способен. Бях сигурна, че не му пукаше дали ще съм жива или не, защото можеше да ме замени.

Обу боксерките си и хвърли дрехите, които извади по-рано, на леглото. Излезе и заключи. Разложих се на пода. Нямах сили за нищо, но трябваше да стана и да се облека поне. Можех да се опитам да поспя, за да събера енергия, но ме притесняваше мисълта, че вчера ме е изчистил, а аз дори не съм усетила. Но не мисля, че трябваше да се притеснявам, защото ако иска да ми направи нещо, предпочита да виждам и усещам всичко.

Изправих се с доста мъки, но успях да седна на леглото. Имаше доста изрязано долно бельо и една мъжка тениска.

Поне беше нещо и нямаше да стоя гола.

Отне ми време да ги облека, но се справих и легнах. Веднага заспах.

69 PosesWhere stories live. Discover now