Глава 18🔞

1.2K 21 0
                                    

Внимание!! Главата съдържа сцени на сексуално насилие!🔞

Лара
Отворих очи. Главата ме болеше доста, но това не беше най-големият ми проблем. След като се огледах, установих, че не бях в къщата. Стаята беше страшно тъмна, едва виждах нещо. Тогава разбрах, че на китките ми имаше белезници и те бяха вързани за нещо. Не можех да видя какво, защото наистина беше страшно тъмно. Имаше странен мирис, на мухъл май. Погнусих се, като усетих, че лежа на някакъв матрак. Надявах се мириса да не идва от него. Нямаше начин да премахна белезниците, затова спрях да се дърпам. Изпитвах голям страх от това, което вероятно ми предстоеше. Спомнях си какво се случи, но по необясними причини успях да разкарам страха далеч от мислите си. Опитах се да позная какво беше възможно да ми причини, но не можех. Все пак онзи мъж изглеждаше доста по-заплашителен, отколкото е бил Игор някога.
  
Не исках да ми се случва нищо! Не исках! Достатъчно ми беше страха от Игор, откакто разбрах какъв беше той!
  
Заплаках. Трябваше да се успокоя, но не можех. Просто не можех. Спомних си какво ми беше причинено при първия ми път, а дори господин Задник не проникна толкова рязко в мен, колкото го прави, когато и двамата се искаме до полуда. А ако този искаше да ме нарани... Не исках да се случва, защото знаех, че ще боли много.
  
Успях да се овладея, за да помисля как мога да се освободя. Белезниците май не бяха толкова здрави, колкото си мислех, че са, затова започнах да дърпам ръцете си по-рязко, опитвайки се да ги счупя.
  
Тогава вратата се отвори. Замръзнах на едно място и притиснах устни една в друга. Светлина проникна в стаята, но различих само мъжка фигура. Пристъпи навътре и затвори след себе си. Отново настъпи пълен мрак макар и само за секунди, но този път не бях сама, а това поддържаше нивото на страх, че даже и го увеличи тройно. Чух звука от ключ на лампа и вече можех да видя стаята добре, а с нея и мъжа. Огледах набързо какво имаше около мен. Матрака, на който лежах, се намираше на пода. Имаше маса и стол в ъгъла, където стоеше и той. Почувствах се по-добре, когато видях, че мухълът беше в най-далечния ъгъл от мен. Като цяло нямаше повече неща в помещението освен един шкаф. Но сега проблемът беше мъжът.
  
- Не се опитвай да избягаш, няма да успееш. - посъветва ме, предполагам. Стоеше с гръб към мен, докато вадеше някакви неща от шкафа и ги слагаше на масата. Не можех да видя абсолютно нищо от тези неща заради разположението на мебелите в стаята и това, че се намирах на пода.
  
- Какво искаш от мен? - гласът ми беше плах. Беше крайно време да попитам. Обърна се, само за да отговори.
  
- Ще разбереш. - потръпнах заради мръсния му поглед. Бях права. Наистина щеше да е нещо със секс това, което щеше ми се случи. Когато приключи с това, което вършеше, скъси дистанцията. Само миг по-късно се намираше точно до мен. Клекна и огледа лицето ми. Докосна устните ми, но аз се отдръпнах и получих шамар през лицето.
  
- Не харесвам неподчинението! - изръмжа тихо. Прехапах устни, опитвайки се да не се разплача отново. Не исках повече да има сълзи в очите ми. Тогава ръката му се спусна по тялото ми, от брадичката през врата, ключицата и корема ми, чак между краката ми. Очевидно му хареса нещо, защото се появи същата усмивка като преди малко. В същия миг дръпна късите панталони, с които бях още от сутринта, след като се изкъпахме с Игор. Премахна ги от мен и ги захвърли. Мина с пръст по бельото ми. Не можех да реагирам. Сякаш бях в транс от нещо. Точно както когато разбрах онова за господин Задник. Просто го наблюдавах как си играеше с мен. Поне не ми причиняваше болка. За сега. Премахна тениската и ме огледа.
  
- Отдавна гледам това тяло, но определено от близо е много по-хубаво. - каза и захапа зърното ми. По дяволите! Защо ми трябваше да стоя без нищо под тениската?! Сега имаше достъп до гърдите ми, а дори нямаше още една дреха, която трябваше да премахне преди да стигне до кожата ми. Изпуснах стон от болка. - Жалко, че ще го съсипя. - допълни, а лицето ми пребледня. Разкъса бельото ми преди да мога да осъзная какво се случва. Съблече набързо дрехите си, а аз знаех, че трябваше да направя нещо, защото щеше да ме изнасили.
  
- Недей! - изпищях, когато доближи члена си близо до място, на което не можех да го допусна.
  
- Ще правя каквото поискам с теб независимо дали искаш или не. - прошепна в ухото ми и проникна рязко в мен. Болката беше непоносима. Устните ми образуваха "о" и цялото ми тяло се стегна. Хвана бедрата ми и залепи колената ми до гърдите. Започна да се тласка силно в мен, продължавайки да ме разкъсва. Не можех да си поема въздух. Имах чувството, че члена му стигаше чак до стомаха ми и го притискаше заради болката. Гърчех се под него, докато той се забавляваше.
  
- Моля те! - изплаках, опитвайки се да спра унижението и болката.
  
- За какво ми се молиш? По-силно ли искаш? - чух думите и веднага започнах да клатя глава в знак на отрицание, но съжалих, че изобщо се обадих. Увеличи скоростта и силата. Плачех и се дерях с цяло гърло заради ужасното чувство. Тогава хвана гърлото ми и го стисна, спирайки притока на кислород. Всичко стана толкова по-тихо, защото вече нямаше как дори да издам звук. Чуваше се единствено удрянето на кожа в кожа. Имах чувството, че животът напускаше тялото ми, защото, предполагах, че не усещах нищо вече. Трябваше да е от недостига на въздух, нали?
  
Скоро усетих как мускулите му се стегнаха и топлата му сперма се изля между краката ми. Спря да се движи и излезе, а аз най-накрая можех да осъзная какво се случи. Нямах никаква сила в себе си, но започнах да вдишвам дълбоко въздуха, който ми беше толкова нужен.
  
- Не сме приключили, кукличке. - дълбокият му тембър забуча в ушите ми. Крещях вътрешно, защото исках просто да се изпаря от тук и да се върна при Игор. Повече никога нямаше да се оплаквам от по-здрав секс с него, защото сега ми се струваше като нищо в сравнение с това. Но за жалост нямаше как.
  
Върна се при мен и разкопча белезниците. Помислих си, че ще имам шанс да го ритна или ударя сега и да мога да избягам, но имаше два проблема. Нямах сили дори да помръдна, пък и той просто ме завъртя и веднага ги закопча пак. Остави ме в кучешка поза. Тогава ме удари силно отзад. Тялото ми веднага реагира на удара и се отдръпнах, но той ме върна на мястото ми. Повтори ударите и от двете страни на дупето ми. Затворих очи и захапах устните си. Не исках да го разгневявам, защото усещането беше ужасно, а не изглеждаше особено ядосан. Когато се наслади напълно на насилието върху мен, се изплю върху дупето ми. Погнусих се. Разнесе слюнката си по задния ми отвор.
  
Не, не, не, не! Никога не съм го правила отзад, никога!
  
Щеше да е все едно да му дам девствеността си отпред, но една идея по-безболезнено, поне така ми каза Игор, когато си говорихме за секс отзад.
  
- Моля те, недей! - изплаках с последни сили.
  
- Няма как да изпусна шанса да чукам девствено дупе, кукличке. - дочух нотката на забава в гласа му. Усетих члена му, опиращ отзад. Напираше леко, за да влезе, но не го позволяваше все още. Ридаех тихо от страх. Умолявах се на ум това да ми се размине. Но...никой не ме чу. Членът му успя да проникне в мен. Нова вълна от гърлени ридания се появи. Единственото, за което можех да съм благодарна бе, че заради теснотата не можеше да забърза и да ме заболи повече.
  
Обхвана талията ми и влезе по-дълбоко. Аз вече бях притиснала лицето си в матрака, за да задържа сълзите. Тогава смени тактиката. Излезе от дупето ми и се върна към сърцевината ми. Така ги сменяше на минута. Но когато отзад се отпусна и можеше да се движи спокойно, хвана косата ми и проникна рязко. Изпищях от болката.
  
Толкова много ми се искаше това да не се беше случвало. Трябваше да се спася, докато можех. Знаех си, че от мен няма да стане нищо. Още когато реших, че ще работя в бара, всичко се прецака. От тогава постъпвах грешно и не можех да изляза от окаяното си състояние. Аз съм си виновна. Предадох родителите си. Не ги познавах, но бях сигурна, че не са ме създали, за да ме ползват за такива цели само защото съм глупачка.
  
Изведнъж тялото ми ме предаде и бях повалена заради новите пляскания по кожата ми. Осъзнах колко по-здраво беше започнал да ме чука и колко повече сълзи се стичаха. Кръвта по устните ми също не беше малко, защото не бях разбрала колко силно ги разкъсвах със зъбите си. Отново топлата течност се изля в мен и той стана. Аз веднага паднах безжизнена на матрака. Изчисти члена си и излезе, оставяйки ме сама.

69 PosesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora