———————————————————
8:00 p.m
"Aku dekat mana ni?"
"Langit dahla dah gelap, aku pulak terperangkap dalam hutan ni sorang-sorang"
"Phone pulak tak bawak"
"Perut aku ni pulak tak habis habis nak meragam"
"Haah, baguslah tu triple kill la jawabnya"
Junkyu yang daripada tadi mencari jalan keluar dari hutan tersebut mengambil keputusan untuk berehat di bawah pokok. Daripada petang tadi hinggalah ke malam dia berpusing-pusing mencari jalan keluar dan akhirnya tidak jumpa-jumpa juga.
"Aku rasa aku tak boleh tahan dah ni"
"Kalau aku buang kat sini macam la ada sape-sape nampak kan?"
Junkyu akhirnya bangun dan mencari sungai yang terdekat untuk melepaskan "hajatnya" yang sudah bertahan selama 3 jam tadi.
"DAH JUMPA!!" Junkyu menepuk tangannya dengan gembira apabila melihat sebatang sungai yang terdapat di kawasan itu.
"Okay, baiklah satu, dua, tig.."
"KAMU BUAT APA DEKAT SITU!"
Junkyu menoleh ke arah empunya suara tersebut dan melihat seorang pakcik security dan..
"Doyoung!! Jihoon!!" Junkyu melambaikan tangannya ke arah mereka berdua yang sedang bergerak kearahnya.
"Kau buat apa kat sini?? Apahal muka kau penuh darah?? Asal kau basah ni?? Kau berlawan dengan hantu ke apa??" Doyoung memberikan soalan yang bertubi-tubi sambil meniliti seluruh tubuh badan kembarnya itu.
"Haih, panjang ceritanya"
"Pendekkan"
"Aku nak tandas"
"Please, dah tak tahan dah ni""Kamu semua boleh ikut jalan yang saya tunjukkan tadi, saya nak cek kawasan sini dulu" kata pakcik security tersebut lalu berlalu pergi meninggalkan mereka bertiga.
"Dah la, jom la pergi tandas cepat, basuh apa yang patut. Kalau mama nampak ni habis dia membebel" kata Doyoung sambil menarik Junkyu keluar daripada hutan itu.
-
"Kau ni dari tadi termenung okay ke tak?"
"Aku okay je" jawab Haruto.
"Kitaorang dah kenal kau lama dah weh, cuba bagitahu apa masalah kau?"
"Takde pape la"
"Masalah family?"
"Bukan"
"Masalah sekolah?"
"Bukan"
"Kau kene reject dengan crush kau?"