———————————————————
"Terima kasih, doktor" Doyoung melemparkan satu senyuman sebelum beredar dari bilik doktor tersebut namun setelah kakinya melangkah keluar dari perkarangan hospital, kepala dan mukanya telah diserkup dengan sebuah beg dan badannya diheret ke dalam sebuah kereta hitam yang besar.
"Aku dekat mana ni?" Doyoung menjerit lalu meminta tolong namun tiada sesiapa yang mampu mendengarinya.
"Our David has been hiding many things for us, huh?" Seorang wanita memulakan kata-katanya sambil membuka beg yang telah diserkup ke Doyoung tadi.
"Heart cancer stage 4?? you don't have that much time to live more""Ms M-marie???" tanya Doyoung sambil menahan badannya yang sakit akibat diikat oleh mereka dengan ketat.
"Don't get too close to Haruto" wanita tua itu berkata lagi membuatkan Doyoung terpinga-pinga.
"Huh??"
"I give you 1 month to leave Korea as fast as possible or.."
"..you want the history to repeat again?"
"History apa pulak? sudah-sudah la dengan sejarah yang aku kene belaj-" belum sempat Doyoung menyambung kata-katanya salah satu bodyguardnya itu memberikan satu penumbuk di muka Doyoung.
"I offer you RM30 millions and will pay for your surgery if you follow my instructions, easy right?" kata Ms Marie lalu mengarahkan pembantunya untuk membuang Doyoung keluar ke dalam sungai yang berdekatan.
"I will always be watching you"
-
"Kau betul ke okay ni? aku tengok cam still tak okay je?" Junkyu melambai-lambaikan tangannya kearah Doyoung yang daripada tadi termenung.
"Aku okay jeeee" Doyoung menepis tangan Junkyu dengan perlahan dan cuba untuk mengubah topik.
"Jihoon still tak datang ke harini? dah lama tak nampak dia""Lantak dia lah, sape kesah"
"Kau ni, takkan la still tak boleh move on maafkan jela dia tu"
"Taknak dengar taknak dengar" Junkyu menutup telinganya, tidak mahu mendengar kembarnya menyebut "nama" itu lagi.
1 new message from unknown number
Hi, aku Sahi
Lahh asal chat kat sini, aku kat sebelah kau je kot
Takpe aku prefer chat kat sini
Kau nak jumpa Jihoon kan?
Eh, mestilah nak
Kalau nak, tunggu aku dekat belakang sekolah nanti