İçindeki Seni Ve Koruyucunu Keşfet

849 220 58
                                    


GİRİŞ

MERHABA SEVGİLİ OKURUM BU SANIRIM İLK KEZ İSTEDİĞİM BİR ŞEYİ EYLEME GEÇİRDİĞİM O AN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MERHABA SEVGİLİ OKURUM BU SANIRIM İLK KEZ İSTEDİĞİM BİR ŞEYİ EYLEME GEÇİRDİĞİM O AN.

BEN YAZARKEN ÇOK HEYECANLI VE BİR O KADAR DA ANLAMINI TARİF EDEMEYECEĞİM BİR HİS İÇİNDEYİM BELKİ SEN BENİ OKURKEN ANLARSIN NEYSE KENDİMİ TANITMAYLA BAŞLAYIM BEN DAHA 20 LERİNDE BİR ÇOK FARKLI HİSLERİ BİR ARADA YAŞAYAN, ASLINDA KENDİ ÇIKMAZ LABİRENTİNİN İÇİNDE DÖNÜP DURAN KENDİNE BİR MEŞALE TUTMAYA ÇALIŞAN FAKAT MEŞALEYİ BULSA BU SEFERDE ONU YAKMAYI BAŞARAMAYAN BİR GENÇ KIZIM DAHADA AÇMAM GEREKİRSE BÜYÜDÜĞÜM ZAMAN HAYATIMIN DAHA RENKLİ OLACAĞINI DÜŞÜNÜRDÜM.

"DÜŞÜNÜRDÜM" DEDİM ÇÜNKÜ ASLINDA BAKARSAN ANLATTIĞIM KADAR KARAMSARLIĞA DÜŞECEK BİR HAYATIM YOKTU, HATTA HİÇ YOKTU AMA NE OLDUYSA SANIRIM HAYATIN BANA KATTIĞI ŞEY OLDU YANİ HERŞEY BİR ANDA OLUR VE BÜTÜN RENKLER SİYAH'IN YANINDA ANLAMSIZ GELMEYE BAŞLAR TAM OLARAK BÖYLE OLDU BU KİTAP SANA NE HİSSETTİRİR BİLMEM AMA BANA YAZARKEN ÇOK ANLAM YÜKLETİYOR.

İLK DENEYİMİM OLDUĞU İÇİN BELKİ ACEMİ BU YA İZLENİMİNİ VEREBİLİRİM AMA YOL UZUN OKUDUKÇA BELKİ DUYGULARIN BENİM HAYATA BAKIŞIMIN DEĞİŞTİĞİ GİBİ DEĞİŞEBİLİR GERÇİ BENİM OLUMLUDAN OLUMSUZA DÖNÜŞEN FİKİRLERİM SENİN İÇİN TAM TERSİ HİSSETTİRİR DİYE UMUYORUM.

NEYSE SANIRIM SENİNLE FAZLACA SOHBET ETMEK İSTEMİŞİM UZUN ZAMAN OLDU BİRİNE İÇİMİ DÖKMEYELİ GERÇİ ÇOKTA BİR ÖZELLİĞİM YOK ASLINDA BEN BİRİLERİNİN BENİ KEŞFETMESİNİ SEVİYORUM AMA OKUL HAYATIMDAN VE YETENEKLERİMDEN BAHSETCEK OLURSAM BAŞARILIYDIM AMA AZİMLİ DEĞİLDİM BİR ŞEYİ ÇOK İSTER, HIRSLANIR AMA SONUNDA YORULURDUM BİLİYORUM BANA KIZICAKSIN AMA BAZEN İNSAN YAPMAK İSTEDİĞİ HERŞEYDEN YORULUYOR, SIKILIYOR İŞTE BÖYLE AMA BAZI ŞEYLERDEN SIKILMADIĞIMDA OLUYOR MESELA YÜZMEK, DUYGULARINI YİTİRMİŞ BİR İNSAN OLMAK YADA FAZLACA DUYGULU, HER DAİM BİLGİLİ OLMAK KONU FARKETMEKSİZİN, YAZMAK İÇİMİ SATIRLARA DÖKMEK BUNLAR SANIRIM BEN OLDUĞUMU BANA GÖSTEREN ŞEYLER.

ÜNİVERSİTEMİ SEVERDİM GERÇİ FAZLACA ÇALIŞARAK BİTİRDİĞİM İÇİN PEKTE HAYAL ETTİĞİM GİBİ GEÇMEDİ AMA LİSE ÖYLE DEĞİLDİ EVET YİNE BAŞARILIYDIM AMA SONUNA KADAR ÖZGÜRDÜM VE BİR O KADAR DA KEYİFLİ BİTİRDİM.

HAYATIMA GELİCEK OLURSAK SANIRIM İMRENİLESİ BİR AİLEM VARDI ARKADAŞLARIM HEP BÖYLE DERLERDİ BENDE ZATEN FARKINDAYIM HER ÇOCUK ÖZELDİR AMA ONLAR BANA KENDİMİ FAZLACA ÖZEL HİSSETTİRMİŞLERDİ ONLARI ÇOK SEVİYORUM AMA ÖNCEDEN BÖYLE HERŞEYİN ÇOKTA FARKINDA DEĞİLDİM YANİ SAHİP OLDUKLARIMIN, HAYATIN TOZPEMBE OLDUĞUNU DÜŞÜNÜP, HERKESİNDE MUTLU OLDUĞUNU SANARDIM.

İŞTE BAZEN HAYAT FAZLA MÜKEMMELLİĞİ KALDIRMIYOR VE RENKLERİNDEN EN PARLAK OLANI ALIYOR VE İŞTE O AN DİYORSUN Kİ ASLINDA HAYAT SADECE İKİ RENKTEN OLUŞUYOR VE BEYAZ GİDERSE HAYAT TAMAMEN SİYAHLAŞIYOR İSTERSEN ARTIK BAŞLAYALIM.


***

"OKUMAYA BAŞLADIĞINIZ TARİHİ YAZARMISINIZ ?"


"Şuan Mart 2022 deyiz ve eğer tam bu ayda ve bu yılda okumaya başladıysanız ilk okuyucularımsınız. Ama ne zaman okursanız okuyun bu hikaye kadar sizde benim için çok özel ve değerlisiniz, mutlu kalın."

ARAMIZA GİREN SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin