Jennie POV
Lisa
- Yemeğiniz hazır küçük hanım.Lisa tabağı bana gösterdi ve benim elimden telefonu aldı. Ona sarıldım ve elinden tabağı alıp mutfakta ki masanın üzerine koydum.
Jennie
- Sende benimle yemek ister misin?Lisa bu sefer bana sıkıca sarıldı ve başını omuzuma koydu. Bütün tüylerim diken diken oldu burnu boynuna değince.
Gözlerimi kapattım ve alt dudağımı ısırdım, zevk aldığımı gösteren ses çıkarmamak için.
Lisa
- Bir an önce gidip uyumak istiyorum. Sana afiyet olsun!Lisa geri çekildi ve benim gözlerime baktı ve sonra da beni başımdan öptü. Birden Lisa nın telefonu çaldı ve bende çaktırmadan ekrana baktım. Jisoo.
Lisa
- Chu? Bir şey mi oldu?Jisoo
- Biz partiye gidiyoruz sen de gelmek istiyor musun?Lisa ya gitmemesini söyleyen gözlerle baktım, ama onun zaten gitmeye hâli yoktu. Ayakta zor duruyor, üflesem yıkılacak gibi.
Lisa
- Yorgunum Chu, başka zaman.Jisoo
- Peki, sen bilirsin. Iyi geceler!Lisa
- Sana da iyi geceler! Çok içmeyin ve geç kalmayın.Jisoo
- Tamam anne!Lisa
- Ugh, ben annelik yapmıyorum! Eğer yarın saat 6 da kafenin önünde olmazsanız sizin...Jisoo
- Anlaşıldı komutanım!Lisa telefonu onun yüzüne kapattı ve bende ona güldüm. Lisa telefonu arka cebine koydu ve beni başımdan öpüp birden mutfaktan çıktı.
Hemen onun peşinden gittim ve onu montunu alırken gördüm, tam giyecekti, ama ben onu kolundan tuttum ve koltuğa doğru çektim.
Onu koltuğa ittim ve o da sırt üstü koltuğa düştü. Onun başının yanına oturdum ve başını kucağıma aldım, ama Lisa hala şoktaydı.
Jennie
- Uyuya bilirsin, ben seni rahatsız etmeyeceğim.Lisa
- Saçmalama Jennie, git yemeğini ye.Lisa kalkmaya çalıştı, ama ben izin vermedim ve sonunda yine benim istediğim oldu. Parmaklarımı onun saçlarına götürdüm ve onlarla oynamaya başladım.
Jennie
- Gitme, Lisa. Biraz daha kal, seninle vakit geçirmek istiyorum.Lisa
- Bu yanlış.Jennie
- Neresi yanlış? Arkadaş değil miyiz?Lisa nın gözleri doldu ve tekrar kalkmaya çalıştı, ama ben yine onu durdurdum.
Lisa
- E-Evet, a-arkadaşız, ama ben g-gitmek istiyorum.Jennie
- Ama ben gitmeni istemiyorum.Birden Lisa nın gözleri bana meydan okurmuş gibi baktı ve dudaklarında alaycı bir gülümseme oluştu.
Lisa
- Gitmek istesem beni nasıl durduracaksın Jennie?Başını yukarı kaldırdı ve gözleri dudaklarımdaydı, arada bir gözlerime bakıyordu, ama genellikle dudaklarıma.
Birden sıcak oldu burası sanki. Lisa nın geri çekilmek gibi bir niyeti yoktuu, sorun o ki, bende geri çekilmek istemiyorum. Şimdi ne yapacağız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one chance
FanfictionLisa 4 yıl Jennie nin peşinden koşar ama Jennie sürekli onu reddeder. Lisa nın pes etmek gibi bir niyeti yok ve bunu herkes biliyor, Jennie bile. Jennie okulun popüler ve zengin kızı. Lisa nın aksine o insanlara karşı soğuk davranır ki kimse onu üze...