Lisa POV
Bütün günü arkadaşlarımızla geçirdikten sonra Jennie nin evine akşam yemeğine gittim. Şu an biz Bay Kim ile otururken, Jennie ve Bayan Kim ise masayı hazırlıyordu.
Lisa
- Umm... B-Bay Kim, s-siz Kuma ile gerçekten iyi anlaşmışsınız. Genelde herkese karşı böyle değildir.Bay Kim bana öldürücü bir bakış attı ve bende hemen ağzımı kapattım. Jennie nin korkutucu tarafını kimden aldığı belli oldu.
Hyunbin
- Evet, iyi anlaştık! Sen burda ne yapıyorsun? Daha bu sabah burda değil miydin?Lisa
- Çok haklısınız! Ben gideyim en iyisi!Koltuktan hızlıca kalktım ama Jennie beni kolumdan tutup masaya doğru sürükledi. Bayan Kim in, Bay Kim e gözlerini devirdiğini gördüm ve istemsizce gülümsedim. Bunlar aynı biz!
Seojun
- Sen onu aldırma Lisa, bu aralar işler yüzünden canı sıkkın.Başımla onayladım ve Jennie nin sandalyesini onun için çektim ve sonra da onun yanına oturdum.
Hyunbin
- Sizinkiler ne iş yapıyor Lisa?Jennie nin gözleri kocaman açıldı ve babasına kaş göz işareti yaparak onu durdurmaya çalıştı ama ben ortamı yumşatmak için gülümsedim.
Lisa
- Babam ben çok küçükken öldü, annem ise beni terk etti.Bay ve Bayan Kim, hatta Jennie bile bana acıyan gözlerle baktılar. Nefret ediyorum insanların bana böyle bakmasından.
Seojun
- Özür dileriz Lisa.Lisa
- Özür dilemenize gerek yok, sizin bir suçunuz yok sonuçta.Hyunbin
- O zaman senin paran da yoktur.Jennie durumu açıklamak için ağzını açtı ama ben onun lafını kestim.
Lisa
- Yok.Hyunbin
- Ben senin derdini anladım. Kızımı kendine aşık edip, kendini iyi bir yere atmak istiyorsun. Jennie nin saf ve temiz kalbini gördün ve şimdi de onu kullanmak istiyorsun.Çatal ve bıçağımı tabağın iki kenarına nazikçe bıraktım ve doğrudan Bay Kimin gözlerine baktım.
Jennie&Seojun
- Baba/Hyunbin!!!Lisa
- Biliyor musunuz, kızınız da bu sözleri bana söylemişti. Ben kızınızı gerçekten seviyorum ve bu yüzden burda sizin bu sözlerinize katlanıyorum, karşımda başka biri olsaydı bana bunları söylemeye cesared edemezdi.Hyunbin
- Mafya sın yani?Lisa
- Kesinlikle hayır! Böyle davrandığım için özür dilerim, ben gerçekten şımarık biri değilimdir ama beni böyle aşağlamanız beni biraz kırdı. Bu arada elinize sağlık Bayan Kim, yemekler şahane.Bayan Kim bana gülümsedi ve başıyla teşekkür etti. Yemek böyle devam etti ama bu sefer Bay Kim bana biraz daha nazik davranıyordu. Biraz dediğime de bakmayın, 0,00001% bişey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one chance
FanfictionLisa 4 yıl Jennie nin peşinden koşar ama Jennie sürekli onu reddeder. Lisa nın pes etmek gibi bir niyeti yok ve bunu herkes biliyor, Jennie bile. Jennie okulun popüler ve zengin kızı. Lisa nın aksine o insanlara karşı soğuk davranır ki kimse onu üze...