6

1.2K 93 15
                                    

1 hafta sonra
Lisa POV

1 haftadır her gün arkadaşlarım bana uğruyor, onların yanında iyi mişim gibi yapıp onlardan sonra ağlıyorum.

Bu gün okula gitmeye karar verdim ve sabah erkenden kalkıp okula gitmek için hazıelandım.

Seulgi, Tzuyu ve Jisoo beni aldı ve okula göyürdü. Ilk önce müdürün odasına gittim ve sonra da derse girdim.

Herkes bana bakıyordu, sanki benim içimi okuyorlardı, herkes bana acıyla bakıyordu. Yerime doğru giderken, birinin benim yerimde oturduğunu gördüm.

Lisa
- Orda ben oturuyorum yalnız.

Kız hiç bana bakmadı bile. Herkes başını bize doğru çevirdi, Jennie bile. Derin bir nefes verdim ve sinirimi kontrol ettim. Bu aralar sebepsiz yere kızıyorum ve zavallı kızdan bütün sinirimi çıkarmak istemiyorum.

Kızın yavaşça omuzuna dokundum ve kız başını kaldırıp bana baktı.

Lisa
- Orası benim yerim.

???
- Pardon? Ben 1 haftadır burda oyuruyorum ama kimse burasının dolu olduğunu söylemedi.

Lisa
- Gerçekten mi? Bende 4 yıldır orda oturuyorum. Şerefsizler, demek beni 1 haftada unuttular, huh? Neyse, en azından diğer tarafa geçe bilir misin? Ayağım kırık ta, burda oturmak daha avantajlı olur benim için.

???
- Tabii.

Kız ayağa kalktı ve bana oturmamda yardımcı oldu, sonra da benim yanıma oturdu. Kitaplarımı çıkardım ve biraz ders çalışayım dedim, evde yapacak çok şey olmadığı için sürekli ders çalıştım ama şimdi Jennie ye bakmamak için çalışıyorum.

???
- Ben Lee Jieun ama kısaca IU diye bilirsin.

Başımı kaldırdım ve bana elini uzatan kıza baktım. Ona hızlıca baştan aşağıya baktım ve yalandan gülümseyip elini tuttum.

Elleri inanılmaz bir şekilde yumuşaktı. Benim elimin yanında onunki küçücüktü, bebek eli gibi. Hahaha.

Lisa
- Bende Lalisa Manoban ama kısaca Lisa.

IU
- Memnun oldum Lisa.

Lisa
- Bende öyle IU.

IU
- Geçmiş olsun.

Lisa
- Teşekkür ederim.

Hala elimi tutuyordu ve geri çekmeye de niyeti yok gibiydi. Bu yüzden ben elimi geri çektim.

IU
- Daha kimse imza atmamış ve alçının rengine bakılırsa daha yeni ayağını kırmışsın.

Lisa
- Zekisin, zeki insanları severim. Imza mı? Ben çocuk mu yum da alçıma imza atsınlar?

IU
- Bilmem, biraz öyle gibisin sanki.

Lisa
- Dışardan o kadar belli oluyor mu?

IU kocaman gülümsedi ve başıyla onayladı. Tanrım, Jennie den sonra ilk defa bu kadar güzel gülen birini görüyorum.

IU
- Evet.

Lisa
- Tüh yaa, bu sert görünüme biraz daha çalışmam gerekiyor. Neyse ilk sen imzalamak ister mi sin?

IU
- Hiç sormayacaksın sandım.

Ona güldüm ve ayağımı onun kucağına koydum. IU alçımı imzaladı ve imzasının yanına bir kedi resmi çizdi.

Lisa
- Teşekkür ederim.

Just one chance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin