7

1.2K 81 11
                                    

Jennie POV

Lisa bana baştan aşağıya baktı ve hafifçe gülümsedi ama sonra gülümsemesini sakladı. Bana tekrar baktı ve başıyla onayladı.

Lisa
- Sanırım.

IU
- Ben seni asosyal olduğunu falan sanmıştım sen baya popülermişsin.

Lisa gözlerini devirdi ve IU yu hafifçe itti. Ben yerime geçtim ve telefonla oynuyormuş gibi yaptım ama bir kulağım ordaydı.

Lisa
- Neden benim hakkımda hep kötü şeyler düşündün? O kadar kötü birine mi benziyorum dışardan bakınca?

IU
- Ne bileyim, okula alçıyla geldin, simsiyah giyiniksin, motorla kaza yapmışsın...

Lisa
- Peki asosyal olduğumu nerden çıkardın?

IU
- Genellikle böyle tipler asosyal veya kötü olur.

Lisa
- Yok artık daha neler? Insan siyah bir şey giymeye korkacak.

IU
- Sadece öyle düşündüm, tamam mı? Öylesin demedim.

Lisa
- Tamam yaa, darılma. Şaka yaptım sadece. Insanların beni eleştirmesine, olduğum gibi kabul etmemesine alışığım ben merak etme.

IU
- Bana çikolata alırsan barışa biliriz.

Lisa

- Bir beleşçi arkadaş daha, sizi bana sayıyla mı veriyorlar yaa?

IU
- Yanına süt te ekle.

Lisa
- Tamam.

IU
- Iyi anlaştık biz seninle huh?

Lisa
- Çook.

Telefonun ekranından Lisanın gözlerini devirdiğini gördüm ve istemsizce gülümsedim.

Lisa birini aradı ve IU için çikolata ve süt sipariş etti. Garip bir şey hissetim içimde, sanki biri benim yerimi alıyormuş gibi.

IU
- Hahaha. Motor ayağına düştü huh?

IU bir den gülmeye başlayınca onlara doğru döndüm, Lisa tekrar gözlerini devirdi. Lisayı bir günde bu kadar çok gözlerini devireceğini düşünmezdim, nerdeyse beni geçecek.

---

Okul çıkışı kapının önünde Irene, Nayeon ve Sana yı bekliyordum, onları beklerken yanına Kai geldi.

Kai
- Selam.

Jennie
- Kai? Naber?

Kai
- Iyidir senden?

Jennie
- Iyi, kızları bekliyorum.

Kai
- Bende D.O, Chanyeol ve Suho yu bekliyorum ama 15 dakikadır tuvaleteler. Ne yapıyorsalar artık, hahaha.

Jennie
- Hahaha. Sonra bir de kızların hazırlanması uzun sürüyor diye şikayet ediyorsunuz.

Kai
- Hahah, haklısın. Sen eve yine taksi ile mi gideceksin?

Jennie
- Evet.

Just one chance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin