5

1.2K 91 15
                                    

Jisoo POV

Dersin ortasında telefonum çaldı ve arayan Lisaydı. Öğretmenden izin aldım ve telefonla konuşmaya çıktım.

Jisoo
- Lisa sen nerdesin?! Derse geç kaldın!!!

Lisa
- Hastanedeyim. Kücük bir kaza geçirdim ve ayağımı kırdım. Senden ricam okul çıkışı benim motorumu eve getire bilir mi sin?

Jisoo
- NE?! LISA KONUM AT HEMEN GELIYORUM!

Lisa
- ******** hastanesindeyim ama gelmene gerek yok, zaten 2 saat sonra beni eve salacaklar. Sen lütfen motorumu eve getir.

Jisoo
- Umurumda değil hemen geliyorum.

Telefonu suratına kapattım ve hızlıca içeri girip eşyalarımı topladım. Herkes bana baktı ama şu an onlar umurumda bile değil.

Jisoo
- Seulgi, arabanın anahtarlarını verir mi sin?

Tzuyu
- Jisoo ne oluyor?

Bay Hwang
- Bayan Kim, bir sorun mu var?

Jisoo
- Evet, Lisa...kaza geçirmiş. Hastaneye gitmem gerekiyor.

Istemsizce Jennie'ye baktım ve onun gözlerinde şu an tarif edemeyeceğim bir şey gördüm.

Momo
- Ne?

Minnie
- Biz de geliyoruz.

Jisoo
- Hepimiz gidemeyiz, siz burda kalın.

Bay Hwang
- Bayan Chou, Kang, siz de Bayan Kim ile birlikte gidin, bu halde araba kullanması doğru olmaz.

Tzuyu, Seulgi ve ben hızlıca arabaya bindik ve hastaneye doğru sürdük. Yolda Lisa ile konuşmamızı anlattım.

Hastaneyin önüne geldik ve Seulgi arabayı park etmek için kaldı, biz ise direk resepsiyona koştuk.

Tzuyu
- Lalisa Manoban, hangi odada kalıyor acaba?

Resepsiyon görevlisi
- 3 kat, 327 ci oda

Tzuyu
- Teşekkür ederiz.

Koşarak asansöre bindik ve 3 cü kata çıktık. Kapıyı açar açmaz Lisayı gördük, bir ayağı alçıda yatıyordu.

Lisa
- Size gelmemenizi söylemiştim. Bir şeyim yok benim, sadece ayağım kırıldı.

Tzuyu
- Iyi mi sin? Çok acıyor mu?

Lisa
- Iyim Tzu.

Jisoo
- Ne oldu? Yani nasıl oldu?

Lisa
- Kai sinirimi bozdu, bende o halde motor kullandım ve sonra da... frenlerim tutmadı ve bende bir duvara doğru hızla gidiyordum. Son anda yokuş bir orman yolu gördüm ve oraya girdim, tahmin ettiğim gibi motor hızla yukarı çıktı ama çıkarken hızını kaybetti. Yukarı çıktığımda kendimi motordan attım ve motor da bir ağaca vurdu sonra da ayağımın üstüne düştü.

Just one chance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin