25

1.1K 92 17
                                    

Lisa POV

Jennie nin nesi var böyle? Bugün bana değişik davranıyor. Ve değişik bakıyor.

Jennie
- Dışarda fırtına var ama nasıl oldu da elektrikler gitmedi?

Lisa
- Bilmem.

Bu fırsatı yakalamışken kaçıramam. Jennie ye daha sıkı sarıldım ama onu rahatsız edecek kadar değil.

Onun kokusunu içime çektim ve gizlice gülümsedim. Jennie ye bugün her ne olduysa, lütfen her gün olsun.

Jennie
- Ilerde ne olmak istiyorsun?

Lisa
- Mühendis.

Jennie
- Ben...

Lisa
- Mimar.

Jennie nin şaşkınlığı bütün yüzüne yayıldı. Keşke fotoğrafını çekebilsem.

Jennie
- Nerden biliyorsun?

Lisa
- Bir kere kızlarla konuşurken kulak misafiri olmuştum 'Odamı kendim düzeceğim, inanamıyorum!' diyordun.

Jennie
- Lisa Manoban! Sen tam bir stalker sın!!!

Lisa
- Hahaha, değilim. Seni sadece tanımak istiyordum.

Jennie
- Bende seni tanımak istiyorum.

Jennie de gerçekten bir gariplik var. Beni görmeye bile tahammül edemeyen insan, biranda beni tanımak istiyor.

Lisa
- N-Ne?

Jennie
- En sevdiğin renk?

Lisa
- Sarı.

Jennie
- En sevdiğin yemek?

Lisa
- Gamjatang.

Jennie
- Hmmm...doğum günün?

Lisa
- 27.03.

Jennie
- En sevdiğin şarkı?

Lisa
- Swalla.

Jennie
- Hahaha. Kaç çocuk sahibi olmak istiyorsun?

Lisa
- Seninle ise 7-8, başkası ile ise 3.

Jennie
- Yuh! Bunu öğrendiğime göre, sana şans vermeme konusunda kararımı netleştirdim. Ayrıca biz nasıl çocuk yapabiliriz ki? Biz ikimizde kızız.

Lisa
- Hahaha. Sen kaç çocuk istiyorsun?

Jennie
- 3.

Ne kadar utansam da Jennie nin elini aldım ve benim ailem ve arkadaşlarım dışında herkesten gizlediğim şeyin üstüne koydum. Evet, erkekliğimin. Benden nefret edebilirsiniz ve ya tiksinebilirsiniz ama ben böyle doğdum.

Jennie
- L-Lisa? B-Bu ne?

Hızlıca elini çekti ve gözlerime baktı. Ne hissettiğini söyleyemem, çünkü bende bilmiyorum ve nasıl tepki verecek onu da bilmiyorum.

Lisa
- Ben böyle doğudum Jennie ve o dokunduğun şey de tam olarak düşündüğün şey. Bunu arkadaşlarımdan başka herkesten gizliyorum çünkü beni kabul etmeyeceklerinden korkuyorum. Eğer sende bundan rahatsız olursan ve beni görmek bile istemiyorsan seni anlarım. Bunu sana söylemek istedim çünkü kendimi sana yakın hissettim ve bilmen gerektiğini düşündüm.

Jennie
- Y-Yani sen interseks sin?

Lisa
- Evet.

Jennie
- Bunu başka kim biliyor?

Just one chance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin