"𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎 ?
𝚃𝚎𝚕 𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚎𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 , 𝚗𝚘"
« 𝙲𝚑𝚊𝚜𝚎 𝙰𝚝𝚕𝚊𝚗𝚝𝚒𝚌 , 𝙵𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 »‼️Hosszú rész ‼️
12.rész
Reggel arra ébredtem, hogy a tűző nap a szemembe süt , és kint hangosan csiripelnek a madarak . Mivel még hulla fáradt voltam , és egyáltalán nem állt szándékomban felkelni, ezért a fejemre húztam a takarót , és próbáltam tovább aludni . Azonban hiába próbálkoztam, egyszerűen nem jött az álom a szememre . Ennek valószínűleg az lehetett az egyik oka , hogy valaki más is lehetett a szobában , ugyanis halk szuszogást hallottam magam mellől. Mivel túl kíváncsi voltam , hogy ki lehet az, nem tudtam türtőztetni magam , muszáj volt kinyissam a szememet.. Persze rendesen le is esett az állam , amikor megláttam a mellettem fekvő Camilo Madrigalt , aki természetesen még aludt. Már majdnem elkezdtem volna gondolkozni , hogy hogyan kerültem ebbe a szituációba és ráadásul Camilo ágyába , amikor az emlékek úgy árasztottak el, mint a cunami . Tegnap az esküvőn kicsit elfajultak a dolgok közöttünk, ugyanis sokat ittunk , Camilo picit túlzásba is esett , utána felmentünk a szobájához , kiderült , hogy évek óta szeret , elcsattant közöttünk több csók , és addig haladtunk , amég .. meg nem történt közöttünk az első. Hát igen, bevallom nem volt egy unalmas este , sőt , tele volt érdekes eseményekkel . De én nagyon élveztem . Csupán csak vissza kellett emlékeznem arra , amit az éjszaka elműveltünk mi ketten ,és máris pillangók gyűltek a gyomromba. Amikor ránéztem a békésen szundikáló Camilora , a melkasom újra lángra gyúlt , a szívem pedig ismét őrült kalimpálásba kezdett . Kócos , szemébe hulló göndör fürtjeitől szinte semmit nem lehetett látni az arcából , ezért szépen lassan kifésültem a kósza hajszálakat . Miután végeztem a művelettel , észrevettem , hogy megzavarhattam Camilo édes álmát, ugyanis elkezdett mocorogni, majd forgolódni . Pár másodpercnyi mocorgás elteltével végre kinyitotta azt a szép zöld szemét , de amikor rám nézett , teljesen más volt az arckifejezése, mint amilyennek képzeltem volna ..
- _____? Mi történt? És mit keresel az ágyamban ?- kérdezte álmos hangon a fiú , majd eltakarta az arcát a takaróval.
- Hogy érted ? Azt hittem , tudod , miért vagyok itt .. - feleltem , és összeráncoltam a homlokom. Nem tudom miért, de úgy éreztem , hogy valami nincs rendben... Camilonak a reakciója , az arckifejezése és a tekintete is olyan furcsa volt , amikor meglátott .. Mintha nem is emlékezne arra , ami történt velünk pár órával ezelőtt .. Na várjunk csak ! Lehetséges volna , hogy ... ? Neeeeeeeeeeeeem , ez nem lehet igaz ! Vagy mégis .. ?
- Sajnálom , _____, de nem tudom miért vagy itt .. - vallotta be Camilo. - Esetleg megtennéd, hogy elmagyarázod?
- Camilo , ugye most csak szívatsz ? Nem emlékszel semmire a tegnap estéből? - kérdeztem idegesen, a választól tartva.
- Az utolsó dolog , ami rémlik , az volt , hogy táncoltunk , utána te elmentél a mosdóba .. Aztán képszakadás ..
- ISTENEM , EZT NEM HISZEM EL ! - nyüszítettem , majd a kezembe temettem az arcomat. Tegnap éjszaka volt a legjobb élményem , amit földi életem 17 éve alatt éltem meg. Végre, hosszú idő óta úgy éreztem , hogy most igazán boldog vagyok. Erre meg kiderül , hogy az egész egy nagy kamu volt , és Camilo semmire nem emlékszik . Mi van , ha mindent , amit tegnap mondott , vagy tett , azt is csak azért csinálta, mert full részeg volt ? Amikor belegondoltam ebbe a lehetőségbe , a szívem millió kis darabkára törött . Az előbb érzett melegség a melkasomban szinte pár másodperc alatt kihűlt, a lelkemben pedig szerelem helyett szomorúság , és üresség dúlt .. Alig tudtam elrejteni a kósza könnyeimet , amik úgy buggyantak ki a szememből, hogy szinte észre sem vettem őket ..
- Miért lenne annyira fontos , hogy emlékezzek a tegnapra ? - szakította félbe Camilo a kesergésemet.
- AZÉRT , MERT HA EDDIG NEM TŰNT VOLNA FEL , MI KETTEN LEFEKÜDTÜNK EGYMÁSSAL , ÉS MONDTÁL PÁR OLYAN DOLGOT , AMIT NEM TUDOM , HOGY KOMOLYAN VEGYEK-E !- akadtam ki hirtelen.
- Szerintem ne vedd komolyan , ugyanis olyan részeg voltam , hogy azt se tudom , mit csináltam . - mondta Cami, majd végre kibújt az alól a rohadt takaró alól , és rám nézett .. - Figyu, _____, nem tudom , mit mondhattam , de remélem , hogy ezzel semmit nem csesztem el a barátságunkban . Tényleg ne haragudj !
- Nyugi, nem haragszom .. - motyogtam a könnyeimet törülgetve , majd felálltam az ágyból , és elkezdtem keresni a ruháimat, amit az éjszaka alatt szanaszét hajigáltam.
- Mit csinálsz ? - érdeklődött a fiú .
- Keresem a ruháimat, utána pedig felöltözöm és lelépek ! - jelentettem ki .
- De hát miért ? Valami baj van ?
- Igen van , és nem is egy !- vetettem oda neki hanyagul. - Anyukámék tutira megölnek, ha hazaérek , ugyanis egész éjjel elvoltam, és nem is értem haza időben !
- Jó, de ez nem várhatna egy picit ? Ugyanis tartozol egy hosszú magyarázattal , hogy miket is hordtam össze neked az éjszaka , amire lehet emlékeznem kéne. És igazából, arra is kíváncsi lennék, hogy hogyan keveredtünk ebbe a szituációba, ugyanis te nem voltál annyira részeg , mint én..- kért számom karba tett kézzel.
- Sajnálom Camilo , de ez nem várhat, muszáj lesz hazamennem .- közöltem vele. - Majd talán később elmagyarázom , de az nem most lesz !
- Kérlek na , csak annyit árulj el ,hogy jutottunk el idáig ! - kérlelt . - Te mindenre emlékszel, nem igaz ?
- Igen , sajnos mindenre emlékszem .. Azonban mentségemre szóljon , hogy én is részeg voltam valamennyire , ezért köthettünk ki ebben a szituációban ! - hazudtam , miközben megragadtam a ruhámat , és lassan felhúztam magamra . Persze tegnap , amikor a kelleténél kicsit jobban bedurvultunk , akkor észnél voltam , hiába hajtottam le én is pár pohárka italt . De mivel kiderült , hogy Camilo semmire sem emlékszik , és a részegsége miatt mondhatta nekem azt a sok szerelmes , mézes-mázas dolgot , ezért inkább úgy tettem , hogy azért történt közöttünk ez a sok minden, mert én sem tudtam , mit művelek. Végülis, gondoljatok bele ! Hiába mondtuk egymásnak , hogy "szeretlek" , hiába csókolóztunk kismilliószor , amikor Cami nem is emlékszik rá , és nem is magától mondta azt , amit mondott . Számára ezután az éjszaka után még mindig legjobb barátok maradtunk , akik szimplán csak berúgtak egy bulin, és utána csináltak egy nagy marhaságot , amit később el lehet felejteni. Számomra azonban sokkal többet jelentett ez az egész . Minden egyes alkalommal, amikor megérintett , amikor megcsókolt , vagy simán csak kimondta , hogy szeret , a lelkem lángolt , és úgy éreztem , egyre jobban beleszeretek ebbe a fiúba. Végre úgy éreztem, hogy lehet közös jövőnk , és nem csak barátokként folytathatjuk a kapcsolatunkat. Végre csakis az enyém lehetett, és nem kellett visszafognom magam előtte , hanem megmutathattam , hogy mennyit jelent nekem. Azonban a mi szerelmünk olyan volt, mint egy álom , amiből ma reggel felébredtem , és visszajutottam a kegyetlen valóságba .. El szerettem volna innen menekülni amint csak lehet ,és nem azért , mert féltem , hogy mit mondanak a szüleim. Ebben a pillanatban az érdekelt a legkevésbé, hogy mit fog szólni a drága édesanyám , amikor hazaállítok egy rózsaszín ruhában, kócos hajjal , és a nyakamon a Camilo okozta nyomokkal. Azért szerettem volna minél előbb eltűnni , mert minden egyes itt töltött pillanatban éreztem , hogy elkap a sírógörcs . A fejemben egyfolytában a nemrég történtek játszódtak le, újra és újra , amitől olyan szinten sírhatnékom támadt , hogy alig tudtam elrejteni a könnyeimet . Szerencsére sikerült hamar felöltözöm , szóval el is húzhattam volna a csíkot , azonban Camilo nem engedett el ilyen hamar ..
- Te komolyan ebben a ruhában akarsz hazamenni ?
- Hát , más jelenleg nincs nálam , szóval asszem , hogy igen .. - vontam vállat , miközben a cipőmet húztam.
- Nos , adhatok valamit , ha szeretnéd .. - ajánlotta fel Cami.
- Az jó lenne . Csak először öltözz fel , mert ez így .. kínos ..- tanácsoltam . Mivel Camilo is beláthatta, hogy igazam van , ezért gyorsan feltépte magára a nadrágját, majd felállt az ágyról , és a szekrénye felé vette az irányt .
- Hogy lehet az , hogy ilyen lazán viselkedsz ezek után ? - kérdeztem a szekrényben turkáló fiút.
- Csak próbálok lazán viselkedni .. Igazából tökre stresszelek azok miatt , amiket mondtam , vagy tettem , ugyanis nem tudom , hogy mik voltak azok..- vallotta be. - És ezért is lenne jó , hogy elmesélj mindent szóról szóra ..
- Ha annyira akarod, hogy meséljek , akkor később lehet , hogy fogok, de most haza kell mennem ! - jelentettem ki . - Csak azt nem értem , hogy miért érdekel ennyire ..
- Azért érdekel , mert .. lehet , hogy mondtam olyanokat , amiknek igazság volt az alapjuk .. - motyogta Cami , miközben a kezembe nyomott egy inget meg egy nadrágot . - Amúgy bocsi a ruha miatt , más nem volt ..
- Nem baj .. De hogy érted , hogy igazság volt az alapjuk .. ? Volt olyan is .. ? - értetlenkedtem.
- Az a baj , hogy nem tudom , mivel mondtam már , hogy nem emlékszem .. - vakargatta a fejét Camilo , majd felkapta magára az ingét . - Mikor tudnánk megbeszélni ezt az egészet ?
- Nem tudom , először haza megyek , és utána meglátjuk ..
- Szerintem találkozzunk délután három felé.. Odajövök a házatok elé , rendben ?
- Benne vagyok ! Háromkor tali ! - köszöntem el , majd hónam alá csaptam a kapott ruhákat, és kivágtattam az ajtón . A folyósóra érve gyakorlatilag futásnak eredtem , annyira el szerettem volna tűnni innen . Menekülni akartam a helyről , ahova az összes emlék kötött , mert minél többet gondoltam rá , annál jobban potyogtak a könnyeim. A fejemben Camilo szavai visszahangoztak folyamatosan , magam előtt pedig már őt véltem látni . Tegnap este még azt mondta nekem , hogy szeret , és az utolsó lélegzetéig fog .. Ma reggel azonban teljesen mást lehetett hallani a szájából . Nem emlékezett semmire .. Tudtam , hogy nem kellett volna hagyjam inni ! Tudtam ! De én hülye mégis beleegyeztem , a jó móka érdekében . Be kell vallanom , egészen jót mókáztunk .. Azonban ez ma reggelre mind elromlott .. Neki csak egy éjszaka volt , amire nem emlékszik , de nem is kell , ugyanis egy nagy marhaság volt . Nekem az alatt az éjszaka alatt teljesült minden vágyam .. Végre úgy éreztem , hogy vége minden búnak , bánatnak, végtelen reménykedésnek és végre beteljesülhet a várva várt szerelem .. De nem.. Ezek szerint ilyen happy endek is csak a tündérmesékben léteznek .. Mert én már hiába várok Camilo szerelmére , tudom , hogy úgysem fogom megkapni .. És ez fájt .. Annyira fájt , hogy mire Mirabel szobája elé értem , szó szerint zokogtam.. Szerettem volna tovább menni , azonban egyszer csak kinyílt a szoba ajtaja, és egy kéz berántott rajta. Pár másodperc erejéig fogalmam sem volt , hogy mi folyik itt, de amikor észrevettem , hogy a szobán belül vagyok , ráadásul Mirabellel szemben , tudtam , mi fog következni ..
- Na csajszi , itt az ideje , hogy mesélj ! - kezdte izgatottan a lány , azonban amikor észrevette , hogy a könnyeim patakokban folynak , a mosoly lefagyott az arcáról.
- Dios mió , _____, miért sírsz ? Mi történt ?
- Camilo történt .. Ismét .. - nyüszítettem .
- Most mit csinált ? - kérdezte aggódva , miközben odavezetett az ágyához , hogy leülhessek. - Tegnap este még tök jól elvoltatok ketten ..
- Azt mondta szeret .. Azt mondta , hogy az utolsó lélegzetéig fog.. De nem szeret .. Sosen szeretett, és nem is fog..Neki csak egy éjszakai kaland volt , amit a legjobb barátjával csinált , mert totál részeg volt és azt sem tudta hol áll a feje ..- motyogtam magam elé meredve .
- Mi van ? Milyen éjszakai kaland ? Ti ketten .. azt csináltátok ?
- Igen .. Camilo összehordott nekem mindenféle mézes mázas dolgot , szerelmet vallottunk egymásnak, utána smárolgattunk , és addig haladtunk , amég .. itt nem kötöttünk ki .. Annyit beszélgettünk az éjszaka .. Elmondtuk minden gondolatunkat egymásnak.. És annyira jó volt . Végre száz százalékosan boldog voltam. Különlegesnek éreztem magam , hogy egy ilyen srác társaságában lehetek és csakis az enyém lehet . Azonban ma reggel mindez széthullott.. Amikor Camilo felébredt és meglátott engem ,fogalma sem volt, hogy miért vagyok itt .. Később kiderült , hogy annyira részeg volt az este , hogy semmire nem emlékszik , és mindent biztosan csak hülyeségből mondott .. - hadartam el sírva , majd rádőltem Mirabel vállára . - Miért ilyen nehéz a szerelem ? Nem érdemlem meg én is, hogy boldog legyek ?
- Dehogynem érdemled meg ! - biztatott Mirabel és megszorította a kezemet. - Figyelj, _____, nem lehet szimplán csak kijelenteni, hogy Camilo nem szeret téged. Végülis, azt sem tudja , hogy miket mondott neked az este , hiába gondolhatja azt, hogy hülyeség .
- Jó, de akkor is .. Tudom , hogy nem szeret !- jelentettem ki zokogva.
- Honnan gondolod ? Csajszi, azokból kiindulva, amiket meséltél a Camival történtekről , le tudom vonni következtetésként , hogy ez a srác sokkal szerelmesebb beléd , mint azt te gondolnád ! Mindig együtt lógtok , beszélgettek , hülyéskedtek és bármit megtennétek egymásért. Tudom én , hogy szeret téged ! - magyarázta .
- Szép is lenne , ha szeretne .. De ez nem így megy.. Mindig , amikor a dolgok elkezdenének jobbra fordulni, és végre boldog lehetnék , akkor beüt valami szarság , ami elrontja az egészet . Az élet szeret bebaszni nekem .. - szipogtam.
- Az élet néha igazságtalan, az tény. - bólintott Mirabel, majd folytatta. - Rettenetesen nagy kár , hogy Camilo nem emlékszik semmire a tegnap estéből . De attól még , hogy részeg volt , az nem azt jelenti, hogy semmi nem volt igaz abból, amit mondott.. Ugyanis az ittas ember néha részegen a legjózanabb ,és a legőszintébb is egyszerre ! _____,akár hiszed , akár nem , ez a srác szeret téged . Más lehetőség nem nagyon adódna . Egyszerűen tudom, és kész !
- Ha te mondod .. De attól még semmi nem fog megoldódni .. Délután háromkor találkozunk Camival a házunk előtt , hogy megbeszéljük a tegnap éjszakai történteket.. És ebben az a legrosszabb , hogy tudni szeretne minden egyes kis részletet . - meséltem neki.
- És akkor mit teszel majd ? Elmondassz neki mindent ?
- Isten ments , dehogyis ! - csóváltam a fejem. - Valamit ki kell majd találjak , ugyanis ez így nem lesz jó .. Ha tudni szeretne mindent, akkor mesélnem kellene neki az összes , nyálasan romantikus szövegről , amit egymásnak mondtunk .. De ha ezt tenném , akkor nagyjából egy másodperc alatt rájönne, hogy én amúgy nem az alkohol miatt mondtam azokat , hanem azért , mert tényleg szeretem. - vázoltam fel.
- És baj lenne , ha megtudná , hogy bele vagy zúgva ?
- Igen , baj lenne , ugyanis neki ezután az éjszaka után ugyanaz a személy maradtam . Vagyis csak egy barát ! Semmi több ! És ha megtudná , hogy szeretem, akkor az egész barátságunk tönkre menne és megutálna ! - érveltem , miközben a fejem is belefájdult abba a gondolatba , hogy mi lenne , ha Camilo rájönne az egészre .. Semmi jó nem sülne ki belőle , az biztos..
- Elhiszem , hogy félsz , de .. ez nem mehet így tovább . Gondoltál te bele valaha , hogy mikor is fogod neki kiönteni a szíved ? Vagy úgy szeretnéd leélni az életedet , hogy sosem tudatod vele az érzéseidet ? - kérdezte Mirabel.
- Igazából, sokszor elképzeltem a szerelmi vallomásom a hosszú évek során. - vallottam be . - De mindig , amikor belevágtam volna, és elmondtam volna az érzéseimet , totál berezeltem . Csakis a rossz következményekre tudtam gondolni, hogy mi van ha ez meg az lesz.. Azonban, tegnap este elhangzott a számból a "szeretlek" szó. Csakhogy nem én kezdeményeztem az egészet .. Hanem Camilo .. És ha ő nem mondta volna ki legelőre , én sem mertem volna ..
Miután ezt kimondtam , hosszú és kínos csend következett . Egyikünk sem tudott megszólalni ezek után , így hát egymásra meredtünk , és csendben gondolkodtunk. A légy zümmögésén és az intenzív szipogásomon kívül semmit nem lehetett hallani . Azon kívül csend volt. Mivel nem szerettem volna továbbra is itt maradni , ezért felálltam az ágyról , és már mentem is volna ki az ajtón , amikor eszembe jutott , hogy át kellene öltöznöm.
- Figyu , Mirabel , nem bánnád, ha itt átöltöznék ? - kérdeztem.
- Csak nyugodtan . - felelte a lány. - Amúgy, honnan vannak azok a ruhák , amik nálad vannak ?
- Camilo adta kölcsön .
- Ááá , értem . És vissza fogod majd adni neki?
- A nadrágot lehet , de az inget megtartom magamnak . - nevettem fel , majd elkezdtem öltözködni . Persze a Camilo által kapott ruhák kicsit nagyok voltak rám , és úgy néztem ki bennük, mint egy fiú , de ez per pillanat nem érdekelt . Végülis , csak haza kellett jutnom ebbe a szerelésbe, nem valami címlapfotózásra mennem. Nem akkora nagy ügy. Miután sikerült összeszednem magam, elköszöntem Mirabeltől ( aki mellesleg alig akart elengedni , annyira félt , hogy kikészítem magam ezek után ) majd olyan gyorsan leléptem Casitából , ahogyan csak tudtam . Miközben hazafelé tapostam a poros utat , a gondolataim megint Camilo és a tegnap este történései körül forogtak . Vajon Mirabelnek igaza lenne? Vajon Cami őszintén beszélt , amikor részeg volt ? Végülis , ez tök logikus lenne, ugyanis korábban közölte velem, hogy " azért érdekli, amit beszéltünk, mert lehet , hogy mondott olyanokat , amiknek igazság volt az alapjuk ". Azonban , hiába gondoltam , hogy erre is van esély , amikor egy mondat ismétlődött a fejemben újra és újra : "Szerintem ne vedd komolyan , ugyanis olyan részeg voltam , hogy azt se tudom , mit csináltam. " Most akkor melyik teória igaz ? Camilo tényleg szeret , vagy csak a részegsége miatt hordott össze nekem fűt-fát ? Sikerült megint túlgondolnom a dolgokat , amitől olyan szinten elkapott a sírógörcs , hogy mire beléptem a házunk ajtaján , a könnyeim patakokban hullottak. Igyekeztem hamar felmenni a szobámba , hogy bezárhassam az ajtót , és jól kibőghessem magam , azonban a lépcsőig sem sikerült eljutnom , mert anya meglátott .
- El tudnád nekem magyarázni, hogy miért voltál oda egész éjszaka ? Ilyen hosszú ideig tartott az esküvői buli ? - érdeklődött , miközben a szeme gyakorlatilag szikrákat szórt.
- Én csak .. Ott aludtam ..Sajnálom , hogy nem értem haza időben ..- dünnyögtem , miközben igyekeztem letörölni a könnyeimet.
- Azt értem , hogy ott aludtál , de nem tudtál volna szólni esetleg ? És amúgy mi az ott a nyakadon ?
Amint elhangzott ez a kérdés, igyekeztem minél előbb eltakarni a nyakamat a Camilo okozta nyomokkal együtt .
- Nos , ez csak .. Hosszú történet..- sóhajtottam..
- Kisasszony , ha most azonnal nem árulod el, hogy mit műveltél az éjszaka, akkor hidd el nekem , hogy ebből a házból egy hétig ki nem teszed a lábad ! - emelte fel a hangját anya.
- AZ ELÉG INFORMÁCIÓ LESZ SZÁMODRA , HOGY CAMILOVAL ITTUNK , Ő BERÚGOTT , SZERELMET VALLOTTUNK EGYMÁSNAK, CSÓKOLÓZTUNK, UTÁNA PEDIG LEFEKÜDTÜNK ? UGYANIS EZ TÖRTÉNT , ANYA ! ÉS AMÚGY , HA NEM TUDNÁD , SZERETEM AZT A FIÚT , ÉS NEM ÁRULTAM EL , ÉVEKIG VISSZAFOLYTOTTAM MAGAMBAN , AZONBAN MOST ADÓDOTT EGY LEHETŐSÉGEM, ÉS VÉGRE KIHASZNÁLTAM ! AZTÁN , A VÉGÉN KIDERÜLT , HOGY EGÉSZ EGY NAGY KAMU VOLT ,UGYANIS CAMILO SEMMIRE NEM EMLÉKSZIK, ÉS NAGY ESÉLLYEL CSAK HÜLYESÉGBŐL CSINÁLTA AZT AMIT! - akadtam ki , majd olyan gyorsan siettem fel a szobámba , ahogyan csak tudtam . Ott aztán becsaptam magam mögött az ajtót , majd lerogytam a földre és zokogni kezdtem . Annyira meguntam már a sok fájdalmat , csalódást, sírást és kesergést.. Egyszerűen elegem volt belőle , úgy , mint a szerelmi életemből is . Sokan azt mondják , hogy a szerelem a legjobb érzés és legszebb dolog a világon . Az elején én is így gondoltam . Azonban ez a sok reménykedés, várakozás és sírás fizikálisan és mentálisan is legyengített , szó szerint tönkre tett .. Miközben a padlón feküdtem a könnyeimet nyelve , anyukám egyszer csak benyitott a szobámba , majd leült mellém , és megfogta a kezemet .
- _____.. Ezek mind a tegnap éjszaka történtek veled ? - kérdezte aggodalmaskodva.
- Igen.. - bólintottam . - És tudom , hogy nagy marhaság volt ez az egész .. De legalább boldog voltam ..
- Figyelj , mi vida .. Tudom , hogy ez most nehéz lehet neked , és hidd el, hogy melletted állok , bármi is lesz.. Csak azt nem értem , hogy miért nem mondtad el nekem , hogy szereted Camilot ..
- Azért nem mondtam el , mert akkor apával örökké ezen lógtatok volna , sokkal többször leégettetek volna előtte , és jöttek volna azok a süket dumák, meg a tanácsok , mintha lenne bármi esély is erre a szerelemre.. - érveltem , miközben a halántékomat masszíroztam .
- Értem .. - bólintott anya , majd folytatta . - És most mi lesz? Camilo mit reagált , amikor ma reggel melletted ébredt ?
- Nos , megkérdezte , hogy mit keresek az ágyában , aztán bevallotta , hogy nem emlékszik semmire.. - idéztem fel a nemrég történteket. - Utána szeretett volna tudakozni tőlem , hogy miket is mondott nekem , de én inkább úgy döntöttem , hogy lelépek, és nem szólok semmit .. Délután háromkor ide fog jönni , hogy megbeszéljük a dolgokat . Addig valamit ki kell találnom , ugyanis nem árulhatom el neki , hogy miket beszéltünk a tegnap este .
- Dehát miért nem ? - értetlenkedett .
- Azért , mert a hallottak alapján rájönne , hogy én nem az italok miatt mondtam azt , amit mondtam , hanem azért , mert tényleg szeretem . És ha megtudná , hogy bele vagyok zúgva már vagy négy éve, akkor a barátságunk tönkre menne, sőt , ami a legrosszabb , lehet , hogy meg is utálna.. És én ezt nem akarom .. - keseregtem , majd feltápászkodtam a padlóról , és az ágyamba vetettem magam .
- Én teljes mértékben rád bízom , hogy mit teszel ezek után . De egyet azért mondok : a sarkadra kellene álljál, és felvállald az érzéseidet Camilo előtt. - tanácsolta anya. - Ki tudja, lehet , hogy ő is ugyanúgy érez irántad , mint te iránta , és amikor részeg volt , akkor őszintén beszélt ..
- Miért ennyire biztos mindenki abban , hogy Camilo viszont szeret ? - nyüszítettem , miközben a fejemre húztam a takarót .
- Talán azért , mert minden nap együtt lógtok, és elválaszthatatlan jó barátok vagytok . - tippelgetett . - Figyelj , ha te belehabarodtál ebbe a fiúba hosszú évek után , akkor lehet , hogy kölcsönös az érzés.
- Hát , azt nagyon remélem , ugyanis az utána való epekedés lassan kikészít . De attól még, hogy ezt mondod , nem fog megoldódni a helyzet. Camilo továbbra sem emlékszik semmire , és nagy eséllyel minden , ami elhangzott a szájából , marhaság volt.. - sóhajtottam. -Amúgy , hogy tudsz ilyen nyugodt lenni azok után , hogy azzal a hírrel állítottam haza , hogy ittam , utána pedig elveszítettem ?
- _____ drágám , 17 éves vagy már , vagyis majdnem felnőtt. Én is voltam tinédzser, ami ugyan régen volt , de tudom , hogy mivel jár az ilyesmi . Azt csinálsz , amit akarsz, én nem szólhatok bele. Ezen változtatni nem lehet , kész , megtörtént , ennyi volt. - mondta anya nyugodtan. - De azért , következőkör ne igyál , ha megkérhetlek !
- Rendben főnök , megértettem .. - jelentettem ki , majd felálltam az ágyról . - Szerintem én megyek reggelizni .. Mindjárt éhen halok .
- Veled tartok . Összedobok egy finom kis reggelit , evés közben pedig mesélhetsz nekem, mert van mit. Mindent apró kis részletet tudni szeretnék a szerelmi életedről , amiről eddig nem is tudtam , hogy létezik ! - közölte anya , majd ezzel a mondattal elindultunk a konyhába. Az egész szituációban az volt a legjobb, hogy anyu nagyon lazán vette a történteket , és kerek perec megmondta , hogy 17 vagyok, majdnem felnőtt , szóval azt csinálok , amit akarok. Sokkal rosszabb lett volna , ha most elkezd velem veszekedni , kioktatna , aztán jól meg is büntetne, amiért nem értem haza időben. Az életkedvem valahol a padlón volt , pont úgy , ahogyan én is pár perccel ezelőtt , azonban anya reagálása picit dobott a hangulatomon. Jól esett , hogy nem akart egyből megkopasztani , hanem inkább meghallgatta , amit mondtam neki , és igyekezett kompromisszumra jutni. Miközben a frissen facsart narancslevemet kortyolgattam , és az előttem heverő tükörtojásra meredtem , anya egyfeszt faggatott , hogy pontosan mi történt a bulin .. Én meg elmeséltem neki mindent , az elejétől a végéig ..- Csak most jutott eszembe , hogy megkérdezzem, mi is van rajtad . - szakította félbe anyu a regélésemet.
- Ja , ez ? - kérdeztem az ingre meg a nadrágra mutatván . - Ezt Camilotól kaptam kölcsön , hogy ne a tegnapi ruhámba kelljen hazamenjek .
- Értem .. Ha jól sejtem , nem fogod neki visszaadni egyhamar.. - vonta le a következtetést.
- Dehogy fogom ! - röhögtem fel . - Hülye lennék vissza adni . Inkább megtartom magamnak !
- Ez az én lányom ! - mondta büszkén anya , majd nyomott egy puszit a fejemre. Ezek után jóízűen falatozni kezdtünk , de az étkezésünk legalább fél óráig elhúzódott , ugyanis egy percre sem állt be a szánk . Elmondtam mindent , ami a lelkemet nyomta, anyu pedig ( egy szülőhöz képest ) sokkal együttérzőbb volt , mint azt legelőre gondoltam volna . Együtt sírtunk - rítunk, szomorkodtunk , találgattunk , beszélgettünk és hihetetlenül sok időt eltöltöttünk ketten. Kicsit furcsa volt az anyukámmal komolyabb dolgokról beszélni , de őszintén szólva , nagyon jót tett nekem . Olyan volt ez az egész, mintha egy barátnőmmel veséztem volna ki a fiús ügyeimet. De mindegy is volt már. A tartós kis csajos beszélgetés után úgy döntöttem , hogy felvonulok a szobámba , hogy lefekhessek az ágyamban, és rendet tegyek az elmémben , mert igazán összekuszálódtak a dolgok odafent. Így is tettem : miután segítettem elmosogatni , felrobogtam a szobámba , és ledőltem egyet pihenni . Mivel lusta voltam átöltözni , ezért Camilo ruháit viseltem miközben ott feküdtem az ágyon , és a plafont bámultam . Csak arra tudtam gondolni , hogy pár óra múlva találkozom a végzetemmel, vagyis maga Camilo Madrigallal . Mégis mi a francot fogok neki mondani , amikor megkér , hogy meséljem el a tegnap esti történteket, ráadásul szóról szóra ? Hazudjak ? Vagy esetleg próbáljak ködösíteni és titkolózni? Fogalmam nem volt , hogy mit fogok kezdeni. Egyszerűen nem értettem , hogy ez miért pont velem történik. Talán nyomós oka lenne , hogy így alakult ez az egész ? Miért érdemeltem ki ezt, életem legjobb éjszakája után ? Miközben ezekre gondoltam , nagyot sóhajtottam , majd hagytam , hogy lefollyon az arcomról az a könnycsepp , ami kibuggyant a szememből.
Elegem volt . Ki szerettem volna zárni mindent , ami a való világgal kapcsolatos , így hát bebújtam a takaróm alá , a fejemre húztam a párnával együtt, és lehunytam a szemem . Csak pár percet szerettem volna kikapcsolódni , azonban annyira belefáradtam a sok agyalásba és drámába, hogy kevesebb , mint két perc alatt el is szundítottam . És olyan jót álmodtam .. Legalább álmomban boldog lehettem újra ..- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Na srácok, ennyi is lett volna a 12.rész . Remélem , hogy tetszett ❤, habár valószínűleg néhányan a pokolra küldenétek , amiért így folytattam a sztorit. 💀Azonban ne csüggedjetek, ugyanis itt minden okkal történik...🤫🤭
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
BẠN ĐANG ĐỌC
~ Obsessed with him ~
Lãng mạnÍRÁS FOLYAMATBAN ~ Saját történet ~ Figyelem : Ez a sztori két évvel később játszódik , mint a film , tartalmazhat spoilert, ( annak aki nem látta még a filmet ) trágár és spanyol szavakat, esetleg felnőtt tartalomra utaló tevékenységet‼️ "- Soha ne...